2015/10/17

pielęgnacja moich włosów (aktualizacja)

 Osoby, które już trochę mnie czytają wiedzą, że mam obsesję na punkcie moich włosów. Czytanie blogów włosowych, kupowanie nowych kosmetyków oraz sam rytuał pielęgnacyjny sprawiają mi dużą przyjemność. W tym poście nie będę opowiadała Wam całej historii związanej z moimi włosami, ponieważ zrobiłam to tutaj (kliknij, aby przejść do postu). Dzisiaj zrobię tylko małą aktualizację dotyczącą kosmetyków, których używam.

Najlepiej ze wszystkich szamponów, jakie dane mi było kiedykolwiek testować sprawdza mi się ten z Babydream- tani, łatwo dostępny, delikatny dla włosów... prawdziwy ideał! Niektórzy mówią, że plącze włosy, jednak ja tego nie zauważyłam. Pewnie dlatego, że po każdym myciu używam odżywki.
Co jakiś czas trzeba też stosować szampon oczyszczający zawierający mocniejszy detergent. Ja ze względu na to, że dopadło mnie jesienne wypadanie zaopatrzyłam się w ten z firmy Seboradin. Nie stosuję go codziennie i ciężko jest mi ocenić czy zdziałał coś w kwestii wypadania, ale jako szampon oczyszczający jest w porządku. 
Od czasu, kiedy w moim mieście powstały aż dwa sklepy z naturalnymi kosmetykami, jestem wprost zakochana w rosyjskich balsamach i innych cudownościach do włosów. Te dwa balsamy są moimi ogromnymi ulubieńcami i bardzo ubolewam nad tym, że już się powoli kończą.
Jak widać maski też upodobałam sobie te rosyjskie. Jedną z nich posiadam w wersji drożdżowej i bardzo lubię nakładać ją nawet na całą noc i zmywać dopiero rano. Drugiej raczej nie używam na noc, ale zamiast odżywki sprawdza się świetnie. Niestety nie pamiętam z czym ona jest, gdyż na opakowaniu nie ma polskich napisów. Kupiłam te maski na bazarze od pewnego Rosjanina po 10 zł za sztukę, więc dużo taniej niż w polskich sklepach.
Końcówki zabezpieczam zamiennie produktami, które widzicie powyżej. Oba są genialne, jednak serum z Toni&Guy, pomimo swojej ceny, jest zdecydowanie moim faworytem.
Olejowanie jest moją ulubioną formą pielęgnacji włosów. Staram się nakładać oleje na całą noc przynajmniej 2-3 razy w tygodniu i powiem Wam, że teraz nieźle mi to wychodzi. Na zdjęciu widzicie produkty, które ostatnio szczególnie lubię. Brakuje jednak oleju musztardowego, który ostatnimi czasy uwielbiam- nałożony na skalp pobudza włosy do rośnięcia, a na długość daje piękne wygładzenie.
Przy rozczesywaniu włosów bardzo pomaga mi odżywka do psikania z Gliss Kur. A jeżeli chodzi o wcierkę Jantar, to nie wiem czy jest tu jeszcze ktoś, kto o niej nie słyszał. Teraz, kiedy używam jej naprawdę regularnie, zauważyłam mnóstwo baby hair!
Włosy czeszę szczotkami Tangle Teezer, których nie zamieniłabym na żadne inne. Związuję je gumkami bez metalowych elementów. Na zdjęciu widzicie invisibobble, w które zaopatrzyłam się niedawno, ale już mogę powiedzieć, że są to moje ulubione gumki do włosów.

Dbacie o włosy?

31 komentarzy:

  1. Wow piękne masz te włosy :o Są bardzo zadbane, ja nie potrafię się zmobilizować :c

    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja pielęgnacja kończy się na szamponie i odżywce :D
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  3. Ladne, drozdzowa babuszka jest genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi invisibobble się nie sprawdziła, mam chyba za gęste i długie włosy jak na taką gumkę. Mój totalny niewypał. :/

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne włosy.. :)
    a ja dalej nie kupiłam tych szczotek i gumek.. ;)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne masz wlosy ♥ co do wcierki jantar, chce ja kupic od dawna aczkolwiek slyszalam ze wlosy sie po niej szybciej przetluszczaja;c no nic chyba musze sie skusic bo wlosy sa fenomenalne ♥

    u mnie nowy post, cover piosenki Adele. http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie piekne wlosy, zadroszcze
    chcialabym miec proste tak jak Ty :(
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz piękne włosy, ja bym chyba nie dała rady utrzymać moich w takim stanie, zwłaszcza że prostuję:)
    Aspołeczność problemem XXI wieku? Odpowiedź znajdziesz u mnie! klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne włosy, aczkolwiek szkoda że nie dałaś zdjęcia sprzed kuracji, wtedy można by było ocenić efekty :(

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałam link do posta sprzed paru miesięcy, w którym zamieszczone są takie zdjęcia :)

      Usuń
  10. piękne masz te włosy, widać że pielęgnacja działa :>
    zapraszam gabsstylee :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne wlosy!

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/10/nice.html
    ps poklikasz w linki pod zdjęciami?

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz cudowne włosy :) Ja o swoje jakoś specjalnie nie dbam, poza szamponem używam tylko odżywki.

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy i przydatny post , a włosy masz naprawdę bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne włosy! :) Ja tak samo jak ty mam fioła na punkcie moich włosów! Zapraszam na świątecznego bloga ! http://saswieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja aż takiego fioła na punkcie włosów nie mam :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. masz cudne włosy!


    http://want-cant-must.blogspot.com/
    Na moim blogu trwa konkurs blogowy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. jakiś czas temu przestałam farbować włosy i właśnie dąże do takiego stanu na głowie;p ale przedemną jeszcze długa droga:( Piękne masz włosy!
    Zapraszam do mnie na www.BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Włosy naprawdę zadbane i piękne :) Mnie niestety rozjaśnianie i farbowanie mocno zaszkodzi, ale powoli wszystko naprawiam, kondycja włosków coraz lepsza :)
    Zapraszam do mnie: www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jantar używam i jestem bardzo zadowolona, co zaskoczona. TT dopiero kupiłam jakiś miesiąc temu, ale również tej szczotki nie zamieniłabym na inną.
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie TT nie jest szczotką niezastąpioną, może w pierwszym miesiącu, teraz zauważam, że są szczotki, które dają lepszy efekt :) Ale włosy to masz świetne :)

    xoxo
    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne masz te włosy!
    Takie zdrowe i zadbane :))
    I potwierdzam! Szampony dla dzieci są najlepsze.
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczerze mówiąc, nie mam tyle kosmetyków do pielęgnacji włosów, mimo to staram się dbać o nie, zabezpieczam końcówki, często je podcinam, próbuję wiele odżywek, unikam suszarki i prostownicy itd. :) Cudne włosy masz! ;)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz piękne włosy! Dopiero niedawno znalazłam twojego bloga, ale po tym wpisie widzę że jesteś prawdziwą włosomanką! Ja przez jakiś czas też interesowałam się różnymi pielęgnacjami, ale jakoś nigdy nie mogę się zebrać i coś dobrać do moich włosów...
    Ostatnio strasznie zaczęły mi wypadać i nwm co z tym zrobić...
    Ogólnie to gdy mam rozpuszczone włosy to każdy mi mówi "wow ile ty ich masz!" a gdy ostatnio związałam je w koka to dziewczyny się dziwiły jak mocno je ścisnęłam, że zrobiło się ich tak mało xD Mam tak puszyste i dość kręcone włosy. Wyglądają ciekawie, ale też są prawdziwym utrapieniem...
    Ja bardziej lubię robić ciekawe upięcia, lub coś zapleść na włosach, niż chodzić w rozpuszczonych. Moje oczy cierpią gdy widzę jak dziewczyny z mojej szkoły chodzą w rozpuszczonych włosach codziennie i to nawet gdy już mają takie tłuste... Chociaż po półtora roku w gimnazjum zaczynam się przyzwyczajać i ignorować to.

    Kamisamamira.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz bardzo ładne włosy, strasznie zazdroszczę! :)
    Pozdrawiam! :)
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  25. A myślałam, że to ja mam obsesję na punkcie swoich włosów, ale gdy zobaczyłam te posty - zmieniam zdanie. :)
    Pozdrawiam,
    http://mademoisellepaulline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jantar jest moim ulubieńcem :) dzięki niemu mam gęstsze włosy i nie wypadają podczas mycia ;) szczerze polecam :)!

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę że również jesteś fanką Banii Agafii.. ja również ;)
    Zapraszam do komentowania i obserwowania
    jagglam.blogspot.com
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)