2015/09/19

Powrót? Dlaczego nie było mnie tak długo?

Witam wszystkich po bardzo długiej przerwie. Nie było mnie tutaj od początku maja, więc jest to zdecydowanie moja najdłuższa nieobecność na blogu. Tak naprawdę nie wiem jak mam się wytłumaczyć, bo nie było konkretnego powodu. Musiałam odpocząć od blogowania. Potrzebowałam tego, żeby zrozumieć jak bardzo mi tego brakuje. W ciągu tych (prawie) pięciu miesięcy miałam chwile, gdy chciałam usunąć bloga, kiedy indziej chciałam po prostu go zawiesić, a jeszcze inne momenty były takie, że chciałam znowu pisać i na nowo wkręcić się w blogowanie. Jak widać jestem tutaj, piszę do Was, więc chyba najwięcej było tych ostatnich. Do tego często wchodząc na blogi innych osób widziałam, że mają one na swoich blogach w zakładkach 'ulubione' moją stronę, co jeszcze bardziej zmotywowało mnie do działania.



Czynnikiem decydującym o moim powrocie było również to, że wciąż robię sporo zdjęć i nie miałam komu ich pokazać. W tym poście możecie zobaczyć maleńką część fotografii, które zrobiłam w czasie, kiedy na blogu nie pojawiało się nic nowego. Mam nadzieję, że się wam spodobają, ponieważ starałam się wybrać te najlepsze.
Wraz z nowym początkiem mojego bloga jeżeli chodzi o jego treść (bo chciałabym, aby posty były bardziej dopracowane i ciekawsze) chciałam, aby jego wygląd był inny niż zazwyczaj. Kiedy sama wykonywałam designy, to zwykle były one do siebie bardzo podobne- pastelowe kolory, szare tło, nagłówek połączony z kolumną postów. Dlatego, aby w końcu mieć coś innego poprosiłam o pomoc Patrycję z bloga http://piankaofstyle.blogspot.com/ . To jak wygląda teraz mój blog to jej zasługa i jeszcze raz bardzo jej za to dziękuję!

Co nowego chcielibyście zobaczyć na blogu?
Podobają Wam się zdjęcia? :)


73 komentarze:

  1. Dobrze, że nie usunęłaś bloga! Cudne zdjęcia!♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie, że wróciłaś! Czekałam na twój powrót! <3

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem tu pierwszy raz ale ... JUŻ OBSERWUJĘ! :D Świetnie że wracasz :) Bardzo ładny nagłówek! Jak go zrobiłaś? :)

    ♥MÓJ BLOG KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie ładne zdjęcia! :)

    http://momentforme-jessica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na nowe posty, może jakieś diy :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam już nawet jeden pomysł na tego typu post, więc może niedługo się pojawi :D

      Usuń
  6. Przecudowne zdjęcia , dobrze ze wracasz, czekam na kolejny post... Zapraszam
    nicetomeetyou25.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia, czekam na kolejny post! Obserwuję i zapraszam do mnie!

    http://majka-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja ostatnio myślałam o Twoim blogu i czekałam, aż się odezwiesz i zaczniesz znów pisać. Przypadek? Nie sądzę. :D To moje myśli przywołały tu Ciebie, hahaha. ;) <3
    Świetne zdjęcia. :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdemu przyda się przerwa, ale ciesze się, że już wracasz :)
    Klikniesz w linki w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wooow, jakie długie włosy! ♥
    Fajnie, że już jesteś:)

    ••• chanelier.blogspot.com - zapraszam! ♥ •••

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    ••• Môj BLOG /KLIK/ •••

    PS: Follow for follow? I always follow back! Let me know! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że wróciłaś i że nie usunęłaś bloga . Każdy czasem potrzebuje od czegoś odetchnąć i zrobić sobie przerwę ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia <3
    Fajnie że wróciłaś ;) będę tu zaglądać :D.
    👉 Mój Blog 👈

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. To nie są moje włosy, tylko mojej koleżanki

      Usuń
  15. Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Każdy potrzebuje przerwy od blogowania :)
    Ja pod koniec tych wakacji wróciłam do pisania po rocznej przerwie :)
    Mam nadzieje, ze na nowo wkręcić się w pisanie :)
    Zdjęcia są cudowne 👌

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia cudne :)
    http://glessfashion.blogspot.com/2015/09/excellently.html Zapraszam! Będzie mi miło jeżeli skomentujesz

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia!
    http://fridayp.blogspot.com/ <-- Enjoy! :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowne zdjęcia :)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Cieszę się, że wróciłaś. Cudne zdjęcia. Może jakieś DIY?
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne zdjęcia, Twoja koleżanka ma cudowne włosy!

    Zapraszam
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super, że wróciłaś! Wygląd jest śliczny, gratuluję patrycji :)

    zuzannnab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia są prześliczne, widać że masz do tego talent.
    Fajnie, że powróciłaś do blogowania :)
    love-inaczej-inna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. piekne zdjecia
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie martw się, każdemu się zdarza, wiec nie musisz się tłumaczyć :)

    Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Najważniejsze, że postanowiłaś wrócić! :))

    OdpowiedzUsuń
  27. I love your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia!Jakie długaśne włosy:)
    Mam prośbę mogłabyś poklikać u mnie w linki http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/przeglad-promocji-shein.html ?

    OdpowiedzUsuń
  29. Blog to świetna rzecz więc nie rezygnuj tak szybko z niego! :)

    nataliaa-cieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało. Boskie zdjęcia. Kiedy masz w planach kolejny post. ?
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. przesliczne zdjecia! sama niedawno wrocilam do blogowania po dluuuugiej przerwie, wiec cie rozumiem :)
    obserwuje i zapraszam do mnie <3
    amimittexo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Mega zdjęcia ;>
    Dziękuje za komentarz ;>
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. takze miałałam przerwę spowodowaną szkoła ;c pisz wiecej postow ! :D
    zapraszam do mnie Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny post i śliczne zdjęcia! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post Emotikon wink
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczne zdjęcia ^^

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne zdjęcia :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Blog to jednak kupa wspomnień, nie warto go usuwać :D

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Każdy potrzebuje czasem odpoczynku ;)
    świetne zdjęcia, naprawdę bardzo ładne *.*
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Dobrze, że wróciłaś, a teraz pokaż siostrze, że Ciebie także będą mieli w takich zakładkach :)
    Masz bardzo ładne zdjęcia, wielki + dla bloga!

    ZAPRASZAM
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne zdjęcia :)
    http://paula-and-paulaa.blogspot.com <-----Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo dobrze, że nie usunęłaś bloga :*
    Jesteś bardzo ładna i fotogeniczna :3
    Masz przepiękne włosy !
    Pozdrawiam Julka♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma mnie na żadnym ze zdjęć :)
      To włosy mojej koleżanki.

      Usuń
  43. Robisz prześliczne zdjęcia, fajnie że wróciłaś :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne zdjęcia :))
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/09/170915-r.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  45. Cieszę się, że wróciłaś. Świetnie zdjęcia! :)
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepiękny design bloga:) Wprost napatrzeć się nie mogę, obserwuję zostaję na dłużej.
    Czasami jest taka przerwa potrzebna każdemu blogerowi:) Po prostu potrzebowałaś takiej przerwy i to jest zrozumiałe, każdy jest człowiekiem i powinien to zrozumieć, zdjęcia są rewelacyjne, bardzo dobrze zrobione, i mam nadzieję,że z większa siła i postami do Nas przychodzisz:) Hm może pielęgnacja włosów?:)

    http://kolorystyczna-dusza.blogspot.com/ Nowa nazwa bloga:) Jeśli mnie nie pamiętasz byłam z: Spelniaj Twoje Marzenia.
    Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Dziewczyno rób co kochasz bo na prawdę jesteś w tym dobra ! Zdjęcia aż odbierają mowę. :-) Brak słów normalnie.

    ikaastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Swietne zdjecia, to dobrze ze wrocilas czekam na dalsze posty :)
    http://patrycja-paulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Czasami przerwa jest potrzebna.Piękne zdjęcia zazdroszczę koloru włosów.Całuje i pozdrawiam xoxo

    martha-dz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Najbardziej podobają mi się zdjęcia z koleżanką! Są naprawdę ładne :)
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny post i śliczne zdjęcia! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  52. Ciekawy post, podobnie, jak te niżej. ;) Nadrabiam zaległości w czytaniu. ;) Masz naprawdę ciekawe pomysły na posty!
    Pozdrawiam♥
    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  53. każdy czasami potrzebuje przerwy :)
    bardzo ładne zdjęcia!


    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Super, że wróciłaś ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Wybacz, że nie jestem na bieżąco, bo może gdzieś już mówiłaś : Jaki masz aparat i obiektyw? :D
    śliczne zdjęcia♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Canon eos 600D z obiektywem Canon 50mm f/1.8

      Usuń
  56. powodzenia, sliczne zdjecia

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetnei wyszły zdjęcia, slicznie wyszłyście, a tak na marginesie śliczny design :*

    Blog - click ♥

    OdpowiedzUsuń
  58. Wow! wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! strasznie mi sie tu spodobało. bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny.
    prześliczne zdjęcia :)
    Na pewno muszę wpadać tu częściej :) pozdrawiam :*
    zapraszam na mojego bloga angelica-gurgul.blogspot.com
    co powiesz na wspolną obserwacje? ja już obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)