2015/05/04

10 faktów o dziewczynach

Hej! Każda z nas jest inna. Mamy inne charaktery, zainteresowania, wyglądamy inaczej. Jednak istnieją pewne zachowania, które z pewnością każda zna i sama tak robi.

✿ Mimo tego, że potrafimy zrobić 8748281 zdjęć, to i tak żadne z nich nam się nie podoba.
✿ Chociaż mamy szafę pełną ubrań, to i tak nigdy nie wiemy co na siebie założyć.
✿ Postanawiamy sobie, że będziemy hodowały włosy, po czym je ścinamy.
✿ Przez cały dzień jesteśmy szczęśliwe, aż nagle chce nam się płakać, a za pięć minut mamy ochotę rozwalić wszystko, co się da ze złości.
✿ Czasami jesteśmy na kogoś złe, ale nawet nie wiemy z jakiego powodu.
✿ Obiecujemy sobie ,,Od jutra będę ćwiczyła i zdrowo jadła!" przy czym następnego dnia robimy dokładnie to samo, kolejnego również i tak w kółko.
✿ Kiedy pomalujemy paznokcie, to nagle znajdzie się milion rzeczy do zrobienia i po wszystkim musimy je zmyć, bo wyglądają okropnie.
✿ Chyba większość z nas nie przepada za owadami, pająkami itp. Prawda?
✿ Myślimy, że śpiewanie idzie nam całkiem nieźle, więc postanawiamy nagrać się i posłuchać. Po odsłuchaniu szybko wszystko kasujemy i już więcej nie nachodzą nas takie myśli.
Na początku roku szkolnego obiecujemy sobie, że będziemy się świetnie uczyły, ładnie pisały w zeszytach, prowadziły kalendarz, będziemy świetnie zorganizowane... a po miesiącu nasze plany idą w zapomnienie i wychodzi tak, jak zwykle.
Znacie z własnego doświadczenia którąś z tych sytuacji?

59 komentarzy:

  1. Haha dokładnie mam to samo. Świetnie napisany post, nie za długi i ładnie wplecione zdjęcia między tekstem :)
    nika855.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W większości mam tak samo hahah np.z tym lakierem,z rokiem szkolnym itp.
    To z ćwiczeniami to czysta prawda,jednak jak w końcu się raz zabrałam to dobrze i w końcu ćwiczyłam :)
    Zdjęcia-świetne,jesteś śliczna:)
    Pozdrawiam!

    mój blog- klik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zdjęciach są moje koleżanki :)

      Usuń
  3. No, takie juz sa kobiety:D

    http://feel-that-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. faktyczne fakty :D haha
    bardzo fajnie piszecie, uwielbiam czytać wasze posty, są takie oryginalne, nie kopiowane z nikąd tematy, piszecie tu o sobie, to mi się bardzo podoba :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do siebie
    (obserwujemy od dawna)
    Ajina i Lou

    ajinaandlou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tak samo. Śliczne zdjęcia :>
    http://blog-weryy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko się zgadza!
    Piękne zdjęcia :*

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha, ja tez tak mam i wszystko sie zgadza!
    Sliczne zdjecia i Twoje kolezanki sa bardzo fotogeniczne :)
    Pozdrawiam ;*
    ❤ Mój blog- KLIK ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Taaa znam dużą większość tych sytuacji, haha :D
    Śliczne zdjęcia ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem przerażona tym, że wszystkie punkty do mnie pasują, może oprócz włosów... za cholerę bym na krótko nie obcięła, bo później bym tego bardzo żałowała ha ha :D

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie haha :D Mam dokładnie tak samo, jak opisałaś! Normalnie, jakbyś pisała o mnie :) Śiwetny pomysł na post i śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Co do tych zdjęć i roku szkolnego to mam identycznie, haha.
    Uwielbiam wasze zdjęcia, najlepsze!
    http://duskaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Czuję się troszkę nieswojo, bo tak naprawdę opisałaś mnie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Kobietki już takie są haha :D Śliczne są zdjęcia. Pozdrawiam cieplutko :D
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak, bardzo często! Jedynie włosy- ich nie ścinam ! : D

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jestem pdoobna do niekotrych z tych rzeczy ale do niektorych tak hah
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. O mnie to prawie wszystko prawda, haha. Dziewczyny to jednak są bardzo podobne do siebie. ;)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dokładnie tak, hahaha ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. większość tych punktów znam z własnego doświadczenia :)

    ✿ewaskoczen.blogspot.com✿- kliik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko się zgadza!! Haha :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Niektóre rzeczy faktycznie się ze mną zgadzają ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Hahaha całkowita prawda!!! :D
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Hah , ile tutaj o nas prawdy;d świetny post ! a zdjęcia piękne ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Kobieta zmienną jest i nic na to nie poradzimy :D Bardzo fajny post i zdjęcia ;)

    justyna-and-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. haha, skads to znam! :)

    nats-naats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog :) Zapraszam do siebie http://bynattyy.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Te wszystkie fakty są jakby o mnie pisane haha

    OdpowiedzUsuń
  27. Faktycznie te fakty pisanie są jakby o mnie xd najbardziej zgadzam się z "Myślimy, że śpiewanie idzie nam całkiem nieźle, więc postanawiamy nagrać się i posłuchać. Po odsłuchaniu szybko wszystko kasujemy i już więcej nie nachodzą nas takie myśli."

    Mój Blog - zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  28. O tak pełna szafaubrań a nie ma w co się ubrać, to codzienność kazdej dziewczyny.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Dokładnie ;D Hahahaha to ze śpiewaniem to dokładnie tak, na nagraniu całkiem inaczej brzmię ;// to po prostu słaba jakość kamerki..(tak tak wmawiajmy tak sobie) :D
    Mój blog---KLIk

    OdpowiedzUsuń
  30. To były chyba fakty o mnie xD
    Zajrzysz?
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia jak i post, uwielbiam takie wspisy, dużo można dowiedzieć się na temat autorów :)

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Chyba wszystko u mnie się zgadza haha :)

    http://crejzzzooll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz racje, wiele rzeczy się zgadza :P Chętnie bede zagladac, moze wspolna obserwacja ? :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Blog świetny ❤ Zapraszam do siebie justyski-swiat.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super pomysł na post, haha ;D

    dancing-with-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. mega pozytywny post ^^, wszystko się zgadza
    pozdrawiam :D
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakbym czytała o sobie:) Genialne zdjęcia:)
    http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Zakochałam się w tych zjęciach. Są genialne. Obserwuję!

    Zapraszam również do mnie: http://bezgwiezdne-niebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/06/ill-never-be-like-before.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Tak, zdecydowanie każdy z nas ma takie "zachowania" haha

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. wrócisz kiedyś na bloga? :)
    agnieszka--agnieszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystko się zgadza haha! :D Świetny pomysł na post.
    Piękne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  43. "Kiedy pomalujemy paznokcie, to nagle znajdzie się milion rzeczy do zrobienia i po wszystkim musimy je zmyć, bo wyglądają okropnie."
    To mnie opisuje idealnie hahahah


    bezgwiezdne-niebo.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowny post! Tak trzymać :)

    Zapraszam na bloga, jeśli zaobserwujesz napisz mi w komentarzu, a odwdzięczę się jak najszybciej :) :)


    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczne zdjęcia i cudowny wygląd bloga :)
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Genialny post :) Wszystko się zgadza :)
    Zapraszam Mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  47. Haaaa takie prawdziwe ! Wszystko się zgadza. A zdjęcia świetne :)
    Zapraszam cię tez na mój blog, który zaczynam http://elorasti.blogspot.com/ :)
    Miło mi będzie jeśli zajrzysz, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. dokładnie wszystkie fakty się zgadzają ;] wszystkie dziewczyny ujęte w pigułce, przeplatane zdjęciami, swoją drogą naprawdę ładnymi, a cały blog taki słodki, cukierkowy. jestem na tak, naprawdę pozytywne wrażenie ;]

    http://you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)