2015/04/27

spring is here

Hej! Nie wiem jak u Was, ale u mnie w mieście czuć już prawdziwą wiosnę. Zaryzykowałabym nawet stwierdzenie, że dzisiejsza pogoda jest niemal letnia i wracając ze szkoły bardzo zatęskniłam za wakacjami. Na szczęście nie zostało wiele czasu do tych upragnionych dwóch miesięcy odpoczynku. Kwiecień już mija, później majówka (u mnie przedłużona o trzy dni z powodu matur hihi) i w czerwcu myślę, że nauczyciele nie będą nas zbytnio przemęczać. Co prawda maj może okazać się ciężkim miesiącem i spodziewam się, że tak będzie. Poprawianie ocen, masa sprawdzianów, kartkówek i pracy domowej. Na myśl o zeszłorocznym maju robi mi się niedobrze i mam nadzieję, że w tym roku będzie chociaż trochę łatwiej.
Ostatnie dni były całkiem przyjemne- moje urodziny, brak sprawdzianów i kartkówek w szkole, piękna pogoda. Mogłoby już zawsze być tak, jak jest teraz. Kolejne dni również nie zapowiadają się najgorzej, ponieważ w środę jadę na wycieczkę do Warszawy, a w piątek zaczyna się majówka. Tak sobie ostatnio myślę, że czas mija strasznie szybko i trochę mnie to przeraża. 
U Was też jest taka piękna pogoda?
Macie jakieś plany na majówkę?

29 komentarzy:

  1. U mnie ciągle zbira się na deszcze i jest upał :) Chciałabym już wakacje, ale trzeba się pomęczyć jeszcze trochę. Śliczne zdjęcia ^^

    justyna-and-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia *,*
    U mnie też wspaniała pogoda :D
    http://szeyli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak pogoda jest piękna :) moje plany na majówkę - iść do pracy :c pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam przedłużone wolne z powodu matur, aż do 12 maja :D Więc mam bardzo dłuuugi weekend majowy. Śliczne zdjęcia, a ostanie ujęcie naprawdę Ci się udało :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosna jest już wszędzie! :) U mnie od trzech dni jest około 25 stopni, aż chce się ubrać w krótkie spodenki i już mieć te wakacje! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko jakie śliczne twoje zdjęcie *-*
    U mnie ta sama pogoda bo przecież jestem z tego samego miasta :)
    Planów na majówkę nie mam...Pewnie zwykłe lenistwo ;)
    Pozdrawiam
    ♥ Zapraszam do mnie ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak, u mnie też pogoda była typowo wakacyjna, przez moment nawet była burza,haha. Pozdrawiam, WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne zdjęcia!
    U mnie też jest bardzo ładna pogoda!
    Oj tak! Maj może się okazać najgorszym miesiącem... Trzeba poprawić niektóre oceny i jeszcze tysiące testów, kartkówek oraz prac domowych czyli MASAKRA!

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także nie mogę doczekać się wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie jest 20 stopni w cieniu! Bardzo dobry post :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak, pogoda jest cudowna! ♥
    Maj jak to maj- miesiąc poprawiania ocen w szkole byleby wyrobić się przed końcem roku...
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi też się poszczescilo i moja majówka trwa o trzy dni dłurzej!
    pogoda mi na razie bardzo odpowiada lecz jutro mają być u mnie burzę

    ewaskoczen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie pogoda jest cudowna :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne zdjecia <3
    pogoda u mnie jest cudowna <3
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jest za gorąco :/

    Pozdrawiamy i zapraszamy do siebie,
    Ajina and Lou
    ajinaandlou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Taaak!, u mnie też taka ładna pogoda. Co prawda dziś trochę padało i jest zachmurzenie, ale i tak jest cieplutko. Hurra! :)
    A planów na majówkę brak, pewnie domek domek domek i lenienie się. Ech, to tylko 1 dzień wolny od szkoły (weekend się nie liczy bo jest normalny ;C).

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pogoda ostatnio jest cudowna! Maj też będzie dla mnie ciężkim miesiącem - ostatnie sprawdziany i poprawianie oceń, ugh. To ostatnie zdjęcie jest cudowne. :)

    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  18. jakie cudowne wloski!
    u mnie tez, jak najbardziej cudowna pogoda:)

    nats-naats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, to dla mnie duży komplement, bo bardzo o nie dbam :)

      Usuń
  19. piekne zdjecia zwlaszcza ostatnie <3 ja na majowke spotykam sie z kolezanka :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie w mieście też taka letnia pogoda, no, z wyjątkiem dzisiejszego, deszczowego dnia. Co do maja, nie chcę żeby się zaczynał, z pewnością będę miała mniej czasu dla siebie, a nauka będzie niesamowicie mnie przytłaczać. Ale co zrobić, chce się wakacje to trzeba dać radę! :)

    Pozdrawiam, julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie pogoda była piękna, aż do dziś...eh polska pogoda...no nic, śliczne zdjęcia tak po za tym! :)

    Zapraszam na bloga w nowej odsłonie :) Przemyślenia Arbuza

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie niestety pogoda strasznie się zepsuła, ciągle pada deszcz ;/
    Prześliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY, POKLIKASZ? :))

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie pogoda taka sobie :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nice Inspirations

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de
    Gewinne ein 925er Silberarmband und ein Reinigungschaum von Shiseido auf meinen Blog.
    Win a 925 silver bracelet and a gentle cleanser by Shiseido on my blog.

    OdpowiedzUsuń
  25. jaka śliczna *____* okularki świetnie do Ciebie pasują . :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)