2015/04/08

moje ulubione lakiery do paznokci

Hej kochani! Dzisiaj przychodzę do Was z postem, który jest małą odskocznią od pisania na temat mojej codzienności. Jak już pewnie zdążyliście zauważyć lubię testować kosmetyki, a w tym... lakiery do paznokci! Oj tak, uwielbiam te wszystkie kolory, które pozwalają mi przykryć moje o k r o p n e paznokcie (zwłaszcza kciuki, które swój debiut na blogu już miały haha). Jakoś mam wrażenie, że kiedy moje pazurki są odrobinę dłuższe niż normalnie i dodatkowo pomaluję je lakierem, to są... dużo mniej złe. No, może oprócz kciuków. One zawsze są złe. A teraz kończę już mój wywód, którego cel jest bliżej nieokreślony i przechodzimy do rzeczy!
Lakiery z serii sześćdziesięcio sekundowej z firmy Rimmel kupiłam kiedyś na promocji 1+1 w Rossmannie. Nabyłam ich wtedy cztery (jeden gdzieś mi się zapodział :() a zapłaciłam jak za dwa. Regularna cena za jeden wynosi około 11 zł. I co mogę o nich powiedzieć? Mają piękne kolory, które dodatkowo całkiem nieźle kryją i przy ciemniejszych barwach wystarczy jedna warstwa. Na moich paznokciach utrzymują się mniej-więcej cztery dni bez top coatu. Zdecydowanie polecam!
Lakiery z Golden Rose łączą w sobie świetną jakość i niską cenę. Mają ogromny wybór kolorów oraz wykończeń. Ja posiadam dwa z serii Color Expert, jednak firma oferuje jeszcze kilka innych kolekcji, których nie miałam, więc się na ich temat nie wypowiem. Krycie lakierów jest w porządku, a co do trwałości- również nie mam nic do zarzucenia (trzymają się od pięciu do nawet siedmiu dni). Uwielbiam je!
No i na koniec hit mój oraz mojej mamy, czyli lakiery z miss sporty, których posiadam zdecydowanie najwięcej. Są tanie (na promocji 6zł, normalnie 7zł), świetnie kryją, super się utrzymują, mają bardzo wygodny, duży pędzelek no i gama kolorystyczna też jest dosyć pokaźna. Zdecydowanie moi ulubieńcy.


Lubicie malować paznokcie?
Może szczególnie polecacie jakieś lakiery?

40 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam lakiery z Lovely :3 mam czarny, biały przezroczysty i beżowy. Nie testowałam innych firm, ale te mogę polecić :) szczególnie ciemne barwy

    justyna-and-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie bardzo lubię malować paznokci , ponieważ zawsze mi nie wychodzą i są rozmazane :(
    Natomiast jak już maluję to najczęściej korzystam z lakierów właśnie miss sporty :)
    Pozdrawiam !
    ♥ Zapraszam do mnie ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma dnia, abym miała "gołe" paznokcie ;) zawsze jest jakiś kolor często używam lakierów z miss sporty ;) obecnie lubię nr 544

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię mieć pomalowane paznokcie :)
    Ogólnie to moja płytka paznokcia jest malutka, more dłonie są malutkie. Nie lubię ich, ale akceptuję :D Muszę wypróbować tych lakierów z Rimmel.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolorki :)
    http://polowcia--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też wolę swoje paznokcie pomalowane i codziennie mam na nich lakier :D Najbardziej lubię lakiery z Golden Rose ;) Śliczne kolorki lakierów masz.

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kolor miętowy i różne nude. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zainspirowałaś mnie do kupienia lakierów z Miss Sporty :))
    Fajny post rób takich więcej
    Zapraszam do siebie
    http://klaudixiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię malować paznokcie ;) Fajne kolory
    lady-kala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam malować paznokcie! Niestety regulamin szkoły mi tego zabrania, ale gdy jest wolne, p. w weekend, czy święta to zawsze muszę pokryć jakimś kolorkiem moje pazurki. Też mam ten problem. Moje paznokcie wyglądają o wiele lepirj, gdy są pomalowane, niż, gdy są t akie "gołe" :D
    Świetna kolekcja!
    Jeśli masz chwilkę to byłabym wdzięczna za kliknięcie w linki na końcu mojego postu!
    kingas1blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam dużo lakierów z firm które tu zostały przez ciebie pokazane tyle, że w innych kolorach i polecam, nie przepadam za rimelem przez mały pedzelek, ale polecam z astora :)
    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam malować paznokcie :D świetni ulubieńcy;)
     
      jestemfolta.blogspot.com - kliik ♥

     

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam malowac paznokcie i wychodze z podobnego zalozenia co ty! ;) Zawsze wydaje mi sie, ze pomalowane paznokcie i troche dluzsze wygladaja estetyczniej niz tak normalnie ;) Co do lakierow z Miss Sporty jeszcze ani razu nie mialam zadnego z nich przy najblizszej okazji nabede jakis! Z checia przetestuje! ;)

    versjada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje naj są z Rimmela : D

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak chcesz prowadzi bloga to najpierw naucz się pisać idiotko -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coooo hahaha, no ale co się dziwię- tak to jest jak publikuje się link do bloga na facebooku :D

      Usuń
  16. super te kolorki :) uwielbiam malować paznokcie i osobiście polecam lakiery inglota :)
    zapraszam do siebie richesonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jakos nie lubie nalowac paznokci
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolory lakierow z Rimmel wrecz idealne na wiosne! *-*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam lakiery z Lovely :) Nie przejmuj się kciukami! Moje też są okropne, haha :D Łączmy się w bólu.

    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/2015/04/1-ulubiency-marca.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja najwięcej lakierów posiadam właśnie z Golden Rose, bo są najtańsze (z najnowszych serii można je dorwać nawet za 4.99 zł, są też za 3.29 zł), a przede wszystkim mają ładne, fajne kolory i są wszędzie dostępne. Nie wiem, czy w mojej miejscowej galerii są lakiery z Miss Sporty, żadnego (chyba) z tej firmy też nie posiadam. Ogólnie wszystkie lakiery bardzo długo utrzymują się na moich paznokciach (chyba że zacznę zdrapywać i się nimi bawić), tydzień to minimalna długość, jeśli wcześniej nie zmyję. Za to lubię swoje paznokcie, haha. Jednak często ich nie maluję, ostatnio wciąż i wciąż nakładam tylko i wyłącznie odżywkę.


    ❀my-life-my-troubles.blogspot.com❀

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne lakiery. Ja mam pełno, ale moje paznokcie są tak małe, że wygląda to komicznie :D ♥

    Klikniesz w linki z najnowszego postu? - z góry dziękuję ♥
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie używam jako takich lakierów. Jedynie to jakieś bezbarwne, utrwalające, albo na porost paznokci, haha.

    Pozdrawiam cieplutko!
    Marta&Milena - ZAPRASZAMY!

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię też malować paznokcie, ale nigdy nie starcz mi na to czasu ;/ Ja osobiście lubię lakiery z Eveline i również z Rimmela :)
    Obserwujemy? Odpowiedź u mnie na blogu
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Malowanie paznokci to jedno z moich ulubionych zajęć! Ja jak najbardziej polecam lakiery z Avonu, których w domu mam od groma.
    Pozdrawiam,
    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. lakiery z golden rose są najlepsze ! :p

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam miss sporty, ale rzadko maluję pazurki, bo są bardzo słabe i się łamią;(
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja tam nie lubie malować paznokci, nie wychodzi mi to xd
    nataa-liiaa.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja tam lakiery nie lubie, nie lubie ich malować ( paznokci), nie wychodzi mi to.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam kosmetyki Golden Rose bo łączą doskonałą jakość z naprawdę niską ceną :) Ja polecam lakiery Kiko, szybko schną i bardzo długo utrzymują się na płytce :)
    MY BLOG click

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też uwielbiam malować paznokcie, jakoś dziwnie się czuję, gdy nie są pomalowane ;p
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  31. lakiery wygladaja swietnie chociaz ja maluje swoje jak na razie tylko odzywka :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Kocham malować paznokcie! :)


    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny lakier ten jasno różowy!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo lubię, gdy moje paznokcie pokrywają kolorowe lakiery, lubię Golden Rose.
    Mam niestety taki problem, że lakier trzyma mi się max dwa dni, niestety :c

    Pozdrawiam! ♥
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Zawsze marzyłam o pięknych długich paznokciach lecz to nie dla mnie.. Zawsze jak chce zapuszczać, nigdy mi nie wychodzi.Potem żałuję tego że obgryzłam.
    Używałam dużo na to by ich nie tknąć niestety zawsze nie pomagało, może masz jakiś pomysł?

    Zapraszam na bloga, szukam stałych czytelników :C http://otwarty-pamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo podobają mi się takie kolory! Jednak najbardziej lubię czarny i szary lakier :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Jako konsultantka powinnam gorąco polecać Ci Oriflame, ale... Sama jestem wyznawczynią Golden Rose Care + Strong i Golden Rołsów klasycznych, tych w dużych buteleczkach.

    OdpowiedzUsuń
  38. ja uwielbiam, ale niestety mam bardzo łamliwe pazurki :(

    http://zuzannadrozdzik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)