2015/03/29

za co kocham wiosnę?

Hej! Dawno mnie tutaj nie było, ale nie chcę nawet próbować się tłumaczyć, bo tak naprawdę nie miałam jakiegoś bardzo konkretnego powodu, żeby nie pisać. Bardziej doskwierał mi brak zdjęć. A dlaczego ich nie było? A dlatego, że ostatnio wyglądałam i czułam się jak jakaś kupa i żadne mi nie wychodziły. Dobra, dość tego narzekania! Mamy przecież powód do radości, czyli... wiosnę. Jest to moja ulubiona pora roku, o czym wspominałam już niejednokrotnie, więc baaaardzo się cieszę, że śnieg w końcu stopniał, a na dworze robi się coraz cieplej. 
za możliwość wyjścia na rolki i rower
za to, że coraz później robi się ciemno (lepsze światło do zdjęć o coraz późniejszych godzinach hihi)
za kwitnące rośliny
za mnóstwo kolorów po szaro-białej zimie!
za chodzenie w samych bluzach
za to, że włosy nie zaplątują mi się o szalik i się nie elektryzują 
za to, że w kwietniu mam urodziny
za wycieczki szkolne
za spacery
za to, że kiedy przychodzi wiosna, to czas do wakacji mija bardzo szybko
za to, że rano jest mi dużo łatwiej wstać, bo jest już jasno

A Wy? Co lubicie w wiośnie?

39 komentarzy:

  1. Ja kocham wiosnę przede wszystkim za to, że jest ciepło! :)
    L E N B E R R Y

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kocham wiosnę za to że wreszcie można schować do szafy grube zimowe kurtki,swetry a wyciągnąć bluzki i bluzeczki i można wyjść na rolki bądź na rower.
    Prześliczne zdjęcia!
    ✿kolorowe-chmury.blogspot.com✿- kliik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wiosnę chociaż na razie u mnie pogoda jest nieciekawa. Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam urodziny w kwietniu!
    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać! :D
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ✿Staying Strong✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne zdjęcia! :)
    Ja kocham wiosnę za to, że jest ciepło i jest bliżej do wakacji i do lata!
    ❤ Mój blog- KLIK ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham ten czas kiedy wszystko budzi się do życia i po zimie nie ma już śladu :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja większość mam to samo heheh! Gabrysia widzę, że coś z grzywką znowu zrobiłaś. Ślicznie wyglądasz jak zawsze :*
    http://wika-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaczęła mi odrastać, więc muszę ją jakoś na bok brać :P

      Usuń
  8. Ja uwielbiam wiosnę za te wszystkie kolory, za to że jest coraz widniej, za spacery, podczas których nie mam czerwonych policzków i za to, że wraz z nią wraca moja pozytywna energia, chęć działania i dobry humor :D Śliczne zdjęcia :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Rolki i rower to zdecydowanie coś co kocham najbardziej podczas wiosny! :) WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham wiosnę za słońce, które codziennie rano mnie budzi ♥ :)

    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam wiosnę za to samo :) Świetne zdjęcia!
    lady-kala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiosna to także moja ulubiona pora roku, jest wspaniała! :)
    Dodałabym śpiew ptaków o poranku, mocno świecące słońce i tą radość ducha, ale to zawarłaś po swojemu w tych podpunktach. :)

    ❀my-life-my-troubles.blogspot.com❀

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kocham wiosnę za te piękny kwiaty(takie jak w twoich włosach!) i lepszy pogody :)

    http://pozeracz-ksiazekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham wiosnę za prawie to samo co Ty <3

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham wiosnę :)
    zapraszam na nowy post :) - http://beansjolanta-blog.blogspot.com/2015/03/my-colorful-bed-as-rainbow.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie posty :) Ja kocham wiosnę za praktycznie to samo co ty, nic dodać, noc ująć (no może poza tym że w kwietniu nie mam urodzin xD). Przepięknie wyszłaś na zdjęciach w tym poście, na prawdę ♥♥♥

    Pozdrawiam!

    ✿ JULIA BLOG – NOWY POST KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubie to ze nie ma ani za niskiej ani za wysokiej temp :) <3 slicznie wygladasz :*
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej super blog i rewelacyjny post. Bardzo fajnie piszesz i miło się czyta to, co piszesz oraz śliczny wianek .. Mam nadzieję że zostaniemy w kontakcie. Będę często wpadać
    Zapraszam do mnie
    http://royal-princes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja lubię wiosnę przede wszystkim za to, jak kolorowo się robi wokół :) Wszędzie pełno kwiatów, ach!

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi całe szczęście brak zdjęć nie doskwiera (wow ;o)!
    Ja również baaardzo kocham wiosnę. Moja ulubiona pora roku zaraz po lecie :D
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Na pewno za jaśniejsze poranki, dłuższy dzień, brak śniegu oraz zbliżające się wakacje! Strasznie podoba mi się ten twój wianek :3

    justyna-and-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam wiosnę. Najlepsze jest to, że dni stają się coraz dłuższe i cieplejsze, a natura zaczyna się budzić do życia :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. lubię wiosne, gdy jest słonce. ale masz ładne włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam pierwsze oznaki wiosny. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiosna to moja ulubiona pora roku ! :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Też kocham wiosnę ♥
    Ta wiosenna pogoda, śpiewanie ptaszków, rozwijające się roślinki, dają mi mnóstwo sił i pozytywnych myśli :D
    Pozdrawiam serdecznie!
    + Śliczne zdjęcia :)

    miiszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam wiosnę za pierwsze ciepłe dni i możliwość odłozenia zimowych rzeczy , ale nie lubię za sezon na 'koszenie trawy' hihi.
    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czyli nie tylko ja czułam się z wygladu jak jakaś kupa :D Ładne zdjęcia :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Mega blog
    Uwielbiam go <3
    .
    .
    Obs Za Obs?Ja Już obserwuje
    Mogę też zrobić design tobie jak chcesz:*
    Zapreaszam do mnie
    http://sandraa-suusaan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wiosna niby jest, ale za oknem jej jak na lekarstwo... :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. oj dokładnie, jak tyle kolorów, słoneczka, ciepełka przybędzie to aż chce się żyć, jeszcze na dodatek tak blisko do wakacji ^^

    Zapraszam do mnie, nowy start!
    ♥ Przemyślenia Arbuza ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Myślę, że wiosna nadaję takiego koloru wszystkiemu, radości, szczęścia i nagle życia ma sens :)

    Pozdrawiam Cieplutko!

    Zapraszam również do mnie: http://bezgwiezdne-niebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Love the print and you look gorgeous!Keep up a good work! <3
    http://www.2016bagoutlet.com

    OdpowiedzUsuń
  34. loving this outfit…looking great sweetie!!

    http://www.shoeshopsfitflop.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)