2015/02/24

tego o mnie nie wiecie

1. Urodziłam się 22 kwietnia, czyli w Dzień Ziemi.
2. Mam bardzo dziwną obsesję na punkcie mlaskania, głośnego przeżuwania jedzenia, siorbania, no po prostu tego nie znoszę i doprowadza mnie to do szału. Mój brat stwierdził, że to jakaś choroba psychiczna...
3. Mam brata- Mateusza, który jest ode mnie rok młodszy. Kiedy byliśmy mniejsi, to ludzie często sądzili, że jesteśmy bliźniętami. Teraz nie jesteśmy do siebie aż tak podobni, choć fakt, sporo w nas podobieństwa jeżeli chodzi o wygląd.
+ dodatkowy fakt: jestem mistrzynią w robieniu głupich min haha

 4. Wyprowadzam psy w schronisku dla zwierząt w moim mieście i uwielbiam to robić, ponieważ kocham zwierzęta.
5. Moje kciuki są... że tak to ujmę... dość nietypowe. Tak. Delikatnie mówiąc. Są bardzo krótkie, a paznokcie na nich raczej nie przypominają wyglądem normalnych. Każdy mnie zawsze pyta dlaczego takie są, a ja tego nie wiem- mam takie odkąd pamiętam.
6. Kiedyś byłam typowym pokemonem, jeżeli mogę to tak nazwać, haha. No wiecie, mnóstwo emotikonek i te sprawy. Jak patrzę teraz na moje konto na nk, to aż mi wstyd...
7. Nigdy nie przeklinałam, nie przeklinam i nie będę przeklinała. Naprawdę tego nie znoszę i uważam to za całkowicie bezsensowne.
8. Uwielbiam ozdabiać moje szkolne zeszyty, prawie wszystkie są w środku bardzo kolorowe, tekst jest podkreślony neonowymi zakreślaczami, mam w nich pełno rysunków. Najlepszym tego dowodem jest mój zeszyt z polskiego, z którego kilka stron możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej. I tak, praktycznie wszystkie kartki wyglądają w ten sposób.
9. Jestem osobą dosyć nieśmiałą, chociaż niedawno zrobiłam spory postęp i jestem z pewnością mniej wstydliwa niż chociażby w podstawówce. Serio, w podstawówce to ja się bałam poprosić o coś panią w sklepie, rozmawiać z nauczycielami, a rozmowy przez telefon z kimś spoza rodziny? Nie było nawet szans.
10. W pierwszej klasie gimnazjum twierdziłam, że fizyka jest całkiem fajna... Nie, już tak nie myślę, haha. Fizyka jest dla mnie czarną magią i choć nie wiem jakbym się uczyła- i tak nie dostanę dobrej oceny za pierwszym razem. Dopiero po omówieniu sprawdzianu, na poprawie, jestem w stanie dostać czwórkę.


W komentarzach możecie podać mi dwa fakty o sobie! :)

64 komentarze:

  1. Ciekawie ozdabiasz zeszyty ! A co do kciuków to nie przejmuj się ;) Moja koleżanka ma prawie identyczne :)
    Pozdrawiam
    aleksandra-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post, dzięki niemu możemy cię lepiej poznać! :3 Ja za to nie jestem nieśmiała, bazgrzę w zeszytach, mam siostrę, mam kiepskie oceny z fizyki i nadużywam emotikonek (ale nie na blogu!) xD

    Pozdrawiam! + Mogę prosić o poklikanie w linki w moim poprzednim poście? :) Będę wdzięczna!

    ♥ JULIA BLOG – NAJNOWSZY POST! KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie przepadam za fizyką, ale jak się tylko przyłożę to jest w stanie zapamiętać te wszystkie wzory, ale za to biologia... CZARNA MAGIA!
    zapraszam do mnie
    lady--claire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas w szkole nauczyciele czepiają się o małe rysunki w zeszytach, a co dopiero o tak kolorowe strony :) Ale muszę przyznać, że fajnie to wygląda :D Ciekawe fakty, miło się czytało.

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak. to zamiast się uczyć ozdabiasz strony. haha. fajny post. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne fakty :D
    Ja lubię mieć porządek choć nie lubię sprzątać :D
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe fakty :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również w pierwszej klasie kochałam fizyke. A teraz ? jej nienawidzę. Fajny post mogłam sie duzo o tobie dowiedzieć
    http://wika-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze chciałam mieć młodszego brata, a mam starszą siostrę! :) Moje dwa fakty:
    - Mam obsesje na punkcie moich włosów (Hahaha, masakra)
    - Kocham kupować buty!

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja też mam obsesję na punkcie moich włosów, ale to już raczej wszyscy wiedzą haha

      Usuń
  10. Bardzo fajny post, tak lekko się go czytało ;D Ja nie ozdabiam zeszytów, raczej w nich bazgrzę bo piszę jak kura pazurem ;p
    Pozdrawiam cieplutko
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. ale pięknie ozdabiasz zeszyty! mi nigdy się nie chciało :D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Co to za kciuk, chyba jesteś z innej planety, haha. ;) No i te zeszyty... Nikt normalny chyba tak nie robi, jesteś być może jedyna. Ale na pewno jest to oryginalne i takiego zeszytu nikt nie ma! Ciekawe, co by powiedziała na to moja pani od polskiego, haha. ;)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe fakty :) Dużo można się o tobie dowiedzieć.
    Kiedyś też bardzo ozdabiałam zeszyty ale teraz już mi się nie chce tego robić.

    http://madi-madeleine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Fajnie dowiedzieć się o tobie kilku faktów. A te kciuki naprawdę dziwne, ale są orginalne :)

    ZAPRASZAM DO MNIE - kamilakate.blogspot.com

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoj kciuk jest super! Moze byc znakiem rozpoznawalnym haha :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe fakty! też chcemm takie zeszyty! *.*

    mój blog <--KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha, jesteś świetna osobą, na prawdę mamy tyle wspólnego: nie cierpię głośnego przeżuwania jedzenia, też kiedyś byłam typowym pokemonem, też jestem przeciwna jakiemukolwiek przeklinaniu, a kupowanie czegoś w sklepie dalej jest dla mnie stresujące (najczęściej wybieram kasy samoobsługowe) i też zawsze ozdabiam moje zeszyty, ale nie tak... intensywnie(?) jak Ty. ;P ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeej, rzeczywiście mamy wiele wspólnego!

      Usuń
  18. Po przeczytaniu tego posta stwierdzam, że jesteś całkiem fajną osobą. Niektóre fakty nas łączą :) Może ja wybiorę dwa takie najciekawsze fakty: gdy byłam młodsza nie lubiłam napojów gazowanych (do dzisiaj nie lubię) i frytek, jestem zakupoholiczką, najdziwniejsze jest to, że umiem oszczędzać.

    http://my-life-story-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie przerabiasz zeszyty :D Jesteś świetną osobą! :D
    Zapraszamy do nas! <3 :)
    ✿ Staying Strong [KLIK] ✿

    OdpowiedzUsuń
  20. naprawdę genialny blog, a ten post świetny ♥
    zapraszam cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2015/02/one-year.html

    może obserwacja za obserwację? zacznij a na pewno się odwdzięczę :)
    +jeśli masz sekundkę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w linki do ubrań

    OdpowiedzUsuń
  21. Również nienawidzę mlaskania i siurpania, mam fioła na tym punkcie XD
    Śliczne zdjęcia <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ja kiedyś wyprowadzałam psy ze schroniska :P
    zapraszam ♥
    madeline-girl.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie jest się czegoś o Tobie więcej dowiedzieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. super fakty ;) też jestem nieśmiła
    macchiatooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ooo ciekawe fakty ;D ja mam np kciuki autostopowicza i wszyscy się dziwią jak to widzą ;)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z filmikiem o tym jak układam swoją grzywkę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co to takiego, te 'kciuki autostopowicza'? :D

      Usuń
  26. Świetny post :) Ja również jestem nieśmiałą osobą i nie przeklinam :)
    Pozdrawiam :*
    http://crazy-tusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też byłam kiedyś nieśmiałą osobą. Bałam się rozmawiać nawet z koleżankami z klasy. Byłam tak bardzo zamknięta w sobie, że masakra. Ale pewnego dnia powiedziałam sobie "dość" i od tamtej pory jestem najbardziej rozgadaną osobą i nie umiem się zamknąć. Gadam głośno, szybko, z każdym i o wszystkim :D

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo podobają mi się takie zeszyty! :) pozdrawiam, obserwuję (jeśli mój blog Ci się spodoba, zapraszam do obserwowania)

    cuane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawe fakty :)


    Zapraszam na mojego bloga, zachęcam do obserwowania i komentowania :)

    http://domi-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Podobieństwo brata do Ciebie jest XD Tak fizyka to czarna magia XD
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudne te zeszyty *.*


    darunia-dusiunia.blogspot.com l

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny post i śliczne zdjęcia! http://asiikblog.blogspot.com/2015/02/wishlist-choies.html#comment-form Proszę o poklikanie w linki. To dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie widziałam osoby z podobnym kciukiem haha

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny blog, zdjęcia wyjątkowe. Ja też byłam nieśmiała i często unikałam z ludźmi kontaktu, teraz jest zupełnie inaczej ;)

    _____________
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://designyourhappylife.com/
    http://pl.dawanda.com/shop/skyler-art

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja tez mam młodszego brata :D
    Jeżeli miałabyś chwilkę to bardzo proszę, wejdź do mnie na chwilkę i poklikaj w linki choies ♥
    Z góry dziękuje ♥
    Mój blog ||http://karrrblog.blogspot.com/ || Kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Też mam młodszego brata.
    Moja ciocia ma dokładnie takie same kciuki :D
    A te zeszyty śliczne *o* Moje to takie nieestetyczne..
    Świetny blog - obserwuję :)
    Pozdrawiam ! :*
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Również nie cierpię, kiedy ktoś mlaska, siorbania itp. Dostaję wtedy nerwicy... Za zeszyty Cię podziwiam. Wszystkie moje przypominają brudnopis. Ja wychodzę z założenia, że dziewczynie nawet nie pasuje przeklinać, ale nieraz mi się zdarzy w złości powiedzieć coś czego nie chciałam, dlatego również ogromny plus dla Ciebie!:) Jestem tu pierwszy raz, dlatego pragnę dołożyć, że masz śliczne włosy, a wygląd bloga jest miły dla oka. Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu,
    http://aguuuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Moja przyjaciółka też ma takie kciuki, więc nie martw się nie jesteś sama! :)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny blog !
    http://want-cant-must.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Like your blog and your style of writing! You also have beautiful photos! Great job! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak byłam w podstawówce (4-6 klasa) to pod każdym tematem z języka polskiego rysowałam jakiś pasujący tematycznie rysunek :D miałam na tym punkcie świra! haha
    + Fakt. Przeklinanie jest słabe. Zwłaszcza kiedy robią to dziewczyny.
    Pozdrawiam!

    miiszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. no super fakty! :)
    Obserwuję, miło by było gdybyś zaobserwowała mojego bloga :)
    http://beansjolanta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. 1. Jestem poliglotą i nie dość, że nauka języków przychodzi mi mega łatwo, to jeszcze słyszałam, że mam perfekcyjny akcent we wszytskich językach jakich się uczę.
    2. Kocham kawę. Kawa jest moją miłością. Bez kawy nie ma życia i śmierci. luv.;)

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi również bardzo łatwo przychodzi nauka języków, niestety z akcentem już gorzej :)

      Usuń
  44. Bardzo ciekawy post, super fakty :D

    + Obserwuje
    Mój Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  45. nie no ozdobione zeszyty są super :) fajny post

    Dziękuje za komentarz i zapraszam na kolejną notkę i konkurs :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajne fakty ;')
    kingaphotoography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Zawsze chciałam mieć brata, zazdroszczę ! Świetne fakty o Tobie :)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  48. To z kciukami mnie zdziwiło :D Masz super zeszyty, ja też lubię ozdabiać ale aż tak kolorowe nie są.
    Fajne fakty!

    http://diadree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. 7,8,9...jak bym sama to pisała, a poza tym też mam brata Mateusza Ale jest on ode mnie 5 lat młodszy.
    jeden fakt o mnie : nie cierpię psów!
    ewaskoczen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Odnośnie kciuków, to owszem są mało spotykane. Niestety do efekt brachodaktylii dypu D. Też mam takie kciuki. Nie przejmuj się ja uważam że czynią mnie wyjątkową, chociaż nie za bardzo je lubię podczas ich malowania :-)

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)