2015/02/07

room tour

Hejka
Dzisiejszy post jest bardzo długo wyczekiwany przez niektórych z Was. Obiecałam, że zrobię go podczas ferii, a że już niestety mi się kończą i w poniedziałek muszę iść do szkoły, to postanowiłam dotrzymać słowa, zrobić zdjęcia i wreszcie zaspokoić Waszą ciekawość. 
Mój pokój przeszedł sporą metamorfozę w czasie wakacji- wtedy rodzice wymienili mi meble na nowe, a dodatki stały się w większości białe, stonowane i bardziej klasyczne. Jeżeli jesteście ciekawi jak mój pokój wyglądał przed tymi zmianami, to odsyłam Was do posta, który powstał już ponad rok temu (KLIK).


Jak Wam się podoba?

30 komentarzy:

  1. Mały. Podobają mi się te ramki z motylami.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny <3

    http://martysienkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i jest mały, ale świetnie udekorowany i zachowany w świetnej kolorystyce. Mnie się bardzo podoba. Sama mam dość mały pokój, na tyle, że gdy rozkładam sprzęt do nagrywania (mam na myśli zestaw oświetleniowy np.) nie zostaje miejsca nawet na przejście przez pokój na drugi jego koniec. Tak więc Kochana nie masz źle! :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny !


    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mały - ale bardzo ładny i przytulny pokój :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawie wszystko wygląda. :)
    Poklikasz ? Byłabym wdzięczna. http://kajkams.blogspot.com/2015/02/cos-co-lubie-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz piękny pokój. :) Współczuję Ci tylko tego, ze mieszkasz w bloku. Sama kiedyś w nim mieszkałam. Myślę, że cudownie Ci się tam mieszka ♥
    Obserwuję! Przejrzysty i ciekawy blog :*

    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny pokój. Mój jest taki zwykły, bo mama stwierdziła, że nie opłaca się remontować, bo i tak się przeprowadzamy.
    http://lady-kala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bardzo ładny pokój :)

    http://madi-madeleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pokój bardzo kojarzy mi się ze stylem nowojorskim. "Moje królestwo" również przeszło metamorfozę jakiś czas temu :) Miłego dnia, polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kojarzy mi się z pokojem Sary z chesire-blog, wielkość i ustawienie mebli bardzo podobne. :)
    Poza tym bardzo mi się podoba i sama chciałabym taki mieć. Mój jest większy, ale ma okropną wykładzinę, na ścianach deski (a ja bym je chciała na podłodze!), meble nijakie, drewniane, zupełnie jak nie mój. Zresztą jest po bracie, w czasie przeprowadzki z pokoju do pokoju gdy miałam 10 lat nie myślałam o przyszłości i remoncie, niestety. Teraz już nie ma szans. ;C
    Śpisz na tej kanapie, rozkładasz ją i składasz? Ja mam taki duży fotel rozkładany i nigdy nie chce mi się go składać i rozkładać rano, robię to kilka razy w roku, haha. ;)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, rozkładam tę kanapę i na niej śpię :)

      Usuń
  12. śliczne ramki :)

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem nowa u ciebie i bardzo mi sie tu podoba zostaje na dłużej

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny pokój :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczny masz pokoik. Jak to mówią ciasny, ale własny. Też mam mały pokój i w sumie się z tego cieszę, bo takie są najbardziej przytulne :) Te ramki z motylkami są świetne.

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie zagospodarowana przestrzeń w małym pomieszczeniu. ja mam trochę za duże łóżko i przez to pokój wydaje się mniejszy. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz śliczny pokój. Nie jest duży ale jak widać małą przestrzeń też można genialne urządzić. Zakochałam się w tym ptakach które masz przyczepione nad lustrem. Pięknie to wygląda całość z lustrem i komodą wygląda bajecznie.

    Zapraszam do mnie http://poprostukllaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również je lubię! to moja ulubiona część tego pokoju :)

      Usuń
  18. Twoje zdjęcia zawsze są takie ciekawe <3

    http://luxwell.blogspot.com/2015/02/day-without-desire.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Moim zdaniem pokój wygląda świetnie.Jest bardzo przytulny i doskonale zagospodarowany.Te ramki z motylami,piękne.To przyozdobienie lustra,również piękne.Krótko mówiąc nic dodać,nic ująć.
    PS.
    Możliwe,że dostałaś już kiedyś takie pytanie.
    Jak "najechać" nagłówkiem na strony.Bo z tego co widzę to ten błękitny pasek tworzyłaś od razu z nagłówkiem.
    Z góry dziękuje za odpowiedź ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, to strasznie trudno wytłumaczyć, umiałabym tylko pokazać

      Usuń
  20. Woah, porównując wcześniejsze udekorowanie twojego pokoju to niebo a ziemia! :) Teraz osobiście mi się bardziej podoba, zauroczyły mnie te zasłony idealnie wkomponowane i ta szafa. Mogłabym mieć taki pokój. Mój niezbyt mi się podoba, mam tylko łóżko, blat pod oknem (jako biurko) i szafę rozsuwaną... Muszę jednak coś w nim zmienić. Myślałam nad plakatami w antyramach na jednej ze ścian :)
    Strasznie podoba mi się twój blog!
    http://pozeracz-ksiazekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pokój ♥ Bardzo przytulny,a takie podobają mi się najbardziej.Ogólnie świetnego masz bloga.Niedawno sama postanowiłam spróbować swoich sił i go założyłam.Marzę o tym by mój blog tak jak i moje notki były tak dopracowane jak twoje.Krótko mówiąc jesteś dla mnie pewnego typu wzorem do naśladowania ♥
    PS.
    Kochana mam pytanie.Jaki szablon wybrałaś na początku by potem używać na nim kodów css i wgl?
    Prosty,widok dynamiczny :/ Z góry bardzo dziękuje za odpowiedź.
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam większy pokój, ale za to mamy podobne białe meble! :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny masz pokój :)
    Zawsze mi się podobało, gdy rzeczy w pomieszczeniach są przemyślanie ustawione :)

    pozdrawiam
    http://edzia-photoamator.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)