2015/02/28

moja przygoda z fotografią

Wszystko zaczęło się na początku wakacji 2012 roku. Zwyczajnie nudziło mi się kiedy siedziałam w domu, więc stwierdziłam, że wezmę cyfrówkę rodziców i porobię zdjęcia. Nie były może one dziełami sztuki, bo fotografowałam wtedy głównie mojego psa i storczyki, które stały na parapecie. Oczywiście nie obyło się bez dziwnych, bezsensownych zdjęć, które przedstawiały przykładowo... dywan w dużym przybliżeniu.
To, że brałam do rąk aparat rodziców zdarzało się coraz częściej. Zaczęłam również wychodzić na 'bardzo profesjonalne sesje zdjęciowe' z moją koleżanką i dużo rozmawiałyśmy o tym, jak fajnie byłoby mieć lustrzankę i jakie cudowne zdjęcia byśmy robiły. 
Pod koniec wakacji 2012 dostałam swój własny aparat! Patrząc z perspektywy czasu był beznadziejny, ale wtedy wydawał mi się najlepszy na świecie, haha.
W marcu 2013 roku założyłam bloga. Oczywiście na samym początku dodawałam nawet zdjęcia z kamerki internetowej, więc nie przywiązywałam większej uwagi do jakości zdjęć. Jednak z biegiem czasu i coraz dłuższego przebywania w blogosferze zdałam sobie sprawę, że zdjęcia i ich wygląd mają spore znaczenie. 
10 kwietnia 2014 roku (żebym ja tak łatwo zapamiętywała daty do szkoły!) dostałam, a właściwie kupiłam lustrzankę. Zbierałam na nią bardzo długo i nawet nie wiecie jaka byłam wtedy szczęśliwa, haha. Napisałam nawet posta, w którym opowiadam o mojej radości związanej z kupnem wymarzonego aparatu: klik.
Obecnie fotografia jest moją pasją i naprawdę uwielbiam to robić. Często zmuszam mojego brata do tego, żeby wychodził ze mną na dwór robić zdjęcia, ale on wtedy ode mnie ucieka i udaje, że mnie nie zna... :) No cóż, co zrobić? Bardzo lubię również brać aparat, gdy idę gdzieś z koleżankami. Efekty zdjęć z dzisiejszego spaceru możecie obejrzeć w tym poście.


Interesujecie się fotografią?
Jeżeli tak, to jak się to zaczęło? :)

53 komentarze:

  1. Ja też uwielbiam fotografię! <3 Moja przygoda zaczęła się w maju 2014, na zielonej szkole, kiedy wzięłam aparat i robiłam zdjęcia DOSŁOWNIE wszystkiemu xd A w lipcu założyłam bloga, i o tego czasu staram się uczyć i poznawać moją pasję :)

    Pozdrawiam!

    ♥ JULIA BLOG – NAJNOWSZY POST! KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie stało się to w podobny sposób, lecz ja robiłam zdęcia telefonem dopiero od dwóch tygodni mam aparat który bardzo kocham, Dla mnie fotografia jest bardzo ważna nie wyobrażam sobie już dnia bez robienia zdjęć aparatem, Świetny post!
    http://wika-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o fotografie to tak nie do końca ale moja pasja też kiedyś się zaczęła :D
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Fotografia jest moją pasją! Przygodę zaczęłam mając 8 lat więc już sporo czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! :)

    +Zapraszam do mnie:*
    dalide.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia robisz. Powodzenia w rozwijaniu pasji :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie zaczęło się to, gdy po prostu oglądałam różne mega inspirujące zdjęcia z Tumblr'a. Pomyślałam wtedy, że też chciałabym takie :)

    mój blog <--KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kocham fotografię. :)
    Moje początki z fotografią opisałam w poście http://julkaa-julka.blogspot.com/2014/08/moja-pasja-fotografia.html

    OdpowiedzUsuń
  9. robisz śliczne zdjęcia :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia! :*
    Moja przygoda z fotografowaniem zaczęła się od maja 2014, wczesniej tez robiłam zdjecia ale nie było to moją pasją. :)

    Mój blog(klik) c:

    OdpowiedzUsuń
  11. ja niestety nie interesuję się fotografią, ale cieszę się, że mas swoją własną pasję :D
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia:)
    http://aguuuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zaczęłam się interesować fotografią jakoś w wakacje 2012 roku :)
    Bardzo ładne zdjęcia :)

    http://madi-madeleine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. i nagle wszyscy teraz będą pisać ohh super post, kocham fotografię.

    lubię robić zdjecia, ale nie jest to moją życiową pasją.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moją pasją również jest fotografia, robisz fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Każdy od czegoś zaczynał. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też na początku dodawałam na bloga zdjęcia z kamerki internetowej haha :)

    Pozdrawiam :*
    http://crazy-tusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. eeeeee... Nie zgadzam się z tym, że od ciebie uciekam. Ja po prostu... idę swoim tempem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawa przygoda. Wszystko podałaś z dokładnymi datami :D
    Mnie zainteresowała fotografia niedawno. Chyba zaczęło się to od tego, że założyłam bloga, na którego muszę dodawać choć kilka zdjęć.
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Yes, I follow you on gfc #613, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubie zarówno robić zdjęcia jak i pozować :D

    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurczę, świetne zdjęcia - super jakość :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba każdy z nas zaczynal od kamerkowych zdjec :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie przerabiasz zdjęcia!


    Zapraszam do mnie :) Liczy się każdy, nawet najkrótszy komentarz!
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne zdjęcia. Interesuję się fotografią, byłabym wniebowzięta gdybym miała lustrzankę, niestety jak na razie jestem bez grosza, bo wszystko poszło na prawo jazdy :)
    Zapraszam do mnie na ulubieńców miesiąca! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia, świetnie na nich wyszłaś i super pomysł! :)
    Recenzje Anzu [klik]

    OdpowiedzUsuń
  27. Moja przygoda rozpoczęła się baaardzo dawno! Już chyba za czasów przedszkola. :D
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam robić zdjęcia (tylko nie sobie), ale nigdy nie miałam lustrzanki, a już z rok w ogóle aparatu ;/ Został mi tylko telefon a tu jakoś wymarzona nie jest..

    http://trzynstywymiar1820.blogspot.com/2015/02/historia-mojej-pasji.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  29. Moja historia zaczęła się od wychodzenia z przyjaciółką na "sesje". Początkowo zdjęcia były robione małym aparatem, który później okazał się bezużytecznym urządzeniem. Potem wzięłam aparat rodziców i dalej jakoś samo poszło. Co raz częściej chodziłam na zdjęcia i za każdym razem szło mi co raz lepiej :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Moją największą pasją jest siatkówka (o ktorej niedawno napisałam post). Ale miałam też w życiu 'fotograficzny okres' ;)

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja bardzo lubie fotografie :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Fotografia to piękna pasja :)
    Fajen zdjecia :*

    OdpowiedzUsuń
  33. mam dokładnie tak samo prosząc kogoś by udał się ze mną na zdjęcia... aparat zabieram praktycznie wszędzie! a jeśli nie mam aparatu to robię telefonem a później wszyscy nagle się dziwią skąd mam tyle zdjęć, i jaka to miła pamiątka :)
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja lubię robic zdjęcia, ale raczej swoim telefonem haha :D Telefon można zabrac wszędzie z lustrzanką gorzej :)
    Pozdrawiam ! :*
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja i tak ją wszędzie ze sobą zabieram, haha :D

      Usuń
  35. Moją pasją także jest fotografia, uwielbiam to. Jednak nie mam nawet najmniejszych szans na lustrzankę i niby wyśmiewam wszystkie blogerki, że tylko nimi umieją robić zdjęcia, a cyfrówką by się nie potrafiły obsłużyć. Jednak tak naprawdę zżera mnie zazdrość, bo sama chciałabym mieć taki sprzęt. Moje postanowienie na przyszłość to posiadanie lustrzanki i będę do tego dążyć, aż mi się uda. Zrobię wszystko, by to się spełniło i mam nadzieję, że tak będzie. :)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. ja też uwielbiam fotografię! :D
    pozdrawiam :)

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń
  37. Również interesuje się fotografią - amatorsko a jednak ;) Na początku wiadomo zdjęcia znajomym itp. Później robiłam kurs, ale przerwałam.. chyba do niego wrócę ;)

    Pozdrawiam.
    http://maadziiii.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Moje początki wyglądały podobnie - najpierw pożyczanie aparatu od rodziców, potem własna cyfrówka a następnie wymarzona lustrzanka, na którą podobnie jak Ty, zbierałam bardzo długo :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  39. Osobiście lubię robić zdjęcia, ale fotografia nie jest moją pasją :)

    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/2015/02/1-recenzja-pomadek-baby-lips.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Moja przygoda z fotografią zaczęła się bardzo podobnie zaczęłam podbierać moim rodzicom lustrzankę :)
    szwajjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Też interesuję się fotografią. U mnie zaczęło się to przez stary aparat, który zajmował półkę w domu. Pewnego razu wzięłam go do rąk i zaczęłam robić zdjęcia moim figurkom LPS. Nadal uwielbiam robić zdjęcia, ale nie mam na to tak dużo czasu jak kiedyś :(

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo spodobały mi się te zdjęcia. ;) Są takie klimatyczne.
    Również bardzo lubię fotografować, ale mam do dyspozycji tylko moją cyfrówkę, jednak gdy eksperymentuję z różnymi ustawieniami, efekt czasami wychodzi naprawdę fajny.

    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam fotografię:) Pewnego dnia przeglądałam tumblr i stwierdziłam, że też chcę nauczyć się robić takie piękne zdjęcia i tak to się zaczęło:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Też mi się marzy nowa lustrzanka, masz rację, z biegiem czasu chciałoby się mieć co raz lepsze zdjęcia i rozwijać się :) Świetne foty :) Moja siora też uciaka i udaje, że mnie nie zna, dlatego czasem mam zastój na blogu :P hehhehe
    Czy mogłabyś prosić o poklikanie linków Sheinside lub banera po prawej stronie bloga? Z góry dziękuję :) Jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to pisz :)
    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna historia.
    Fotografia jest również moją pasją.
    Pozdrawiam.

    Renii blog- klik!

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne zdjęcia, ja kocham fotografię <3
    http://blog017.blogspot.com/
    Nowy post na moim blogu - TAG ! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładne zdjęcia.Mają w sobie ,,to coś" :)
    Bonia
    dziewczynazestarowki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. pierwsze zdjecie jest bardzo klimatyczne :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zapraszam do mojego blogowego sklepiku ;) Codziennie nowości !

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)