2015/02/17

mój sposób na fale/loki bez użycia ciepła

Hej!
Bardzo lubię kręcić swoje włosy i metoda, którą przedstawię Wam w dzisiejszym poście jest jedną z moich ulubionych. Nie wymaga niszczenia włosów ciepłem, zajmuje kilka minut, a w dodatku robi się sama przez noc. 
Co musicie zrobić? To bardzo proste, chociaż na takie nie wygląda. Rozdzielacie włosy na dwie części (rozkładacie je po obu stronach głowy, tak jakbyście robiły dwa warkoczyki), a następnie na kolejne dwie...
Oba pasma zawijacie w tę samą stronę, w moim przypadku jest to w prawo, czyli na zewnątrz od twarzy.
Później krzyżujecie obie części w odwrotną stronę, niż kręciłyście, czyli u mnie jest to lewo.
Robicie tak do samego końca, podkręcając pasma przed każdym krzyżowaniem. Jeżeli nie rozumiecie, to bardzo fajnie pokazała to Karolina ze Stylizacji w swoim filmiku (klik).
Robię taką fryzurę również po drugiej stronie i idę spać. Pamiętajcie też, żeby robić to na lekko wilgotnych włosach, a nie zupełnie mokrych, bo wtedy mogą Wam nie wyschnąć przez noc. Możecie też użyć jakiegoś produktu do stylizacji włosów, np. pianki czy sprayu.


Też lubicie kręcić włosy?
Spróbujecie tej metody?

32 komentarze:

  1. Wspaniały pomysł. Chyba musze spróbować. Obserwuje (600). kingas1blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Napewno wypróbuje ten sposób :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. spróbuję tej metody:)

    -> olipaws.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje włosy nigdy się nie chcą trzymać w takich ''zakrętasach'', ale może jak je skrzyżuję, to będą się trzymać. Na pewno ten sposób zostanie przeze mnie wypróbowany (o ile do czwartku nie zapomnę ;)), ciekawa jestem czy cokolwiek mi wyjdzie! :)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetny pomysł! Muszę koniecznie wypróbować :) Śliczne fale wychodzą.

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi kręcenie włosów się nie przyda, mam naturalnie kręcone :D Bardziej przydałby się sposób na prostowanie xd

    http://m-artyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę ten sposób wypróbować na bank ! :) I wgl. pierwszy raz o nim słyszę :)
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam kręcone włosy na codzień ! <3 ale gdy zrobiłam twoim sposobem były jeszcze lepsze ;3
    pozdrawiam <3 wspaniały post <3
    http://weeri-weri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnie! Szukałam czegoś prostego i bez użycia suszarek, lokówek itd. Dziękuję!
    Bonia
    Dziewczyna ze Starówki

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam naturalnie kręcone więc z tym problemów nie mam :D
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie słyszałam o czymś takim! :) Dzisiaj wypróbuję, mam nadzieję, że da fajny efekt! Jeśli tak, to będę wdzięczna, bo od dawna szukam tego typu fajnego sposobu :3

    +Mam wielką prośbę! Czy mogłabyś poklikać w linki u mnie w poście?
    Bardzo mi zależy, odwdzięczę się! ♥ Z góry dziękuję i pozdrawiam!

    ♣ JULIA BLOG – KLIK ♣

    OdpowiedzUsuń
  12. O z chęcią spróbuję! Ostatnio nie chciało mi się robić żadnych warkoczyków i popełniłam błąd bo użyłam prostownicy ;-;
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja robię takie na opaskę. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi właśnie na opaskę nie wychodzą, nie wiem co robię źle :(

      Usuń
  14. Ja nie muszę kręcić bo mam takie naturalne włosy :D Aczkolwiek fajny sposób.

    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja stosowałam kiedyś kręcenie włosów za pomocą bandamki. Ale teraz mam na to za długie włosy :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś jeszcze nigdy nie udało mi się tak dobrze ich skręcić i złączyć ze sobą. No nic ... spróbuję jeszcze raz. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja tam kręcę włosy tradycyjnie - za pomocą lokówki oczywiście :)

    Skomentujesz? Zaobserwujesz? Będzie mi bardzo miło :) Dopiero zaczynam!
    MÓJ BLOG ♥ - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam proste i nie niszczące włosy metody na ładne loki czy fale, ja dosyć często na mokre włosy robie dwa warkoczyki i również fajnie wychodzą. ale na pewno dzisiaj spróbuje tak zrobić jak ty!
    http://wika-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja na szczęście mam z natury kręcone włosy, więc nie muszę kombinować :D
    Spróbuj metodę kręcenia włosów na gumowej opasce. Powstają wtedy piękne i delikatne fale ;)

    miiszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie nie wychodzą mi na opasce :( może dzisiaj spróbuję jeszcze raz

      Usuń
  20. co ja moge dóżo napisać post jak zawsze znakomity

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie Ci :) Ja wolę robić zwykłe warkoczyki :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę dzisiaj koniecznie wypróbować tą metodę :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam moją imienniczkę. :D Z chęcią spróbuję tej metody. Wiele osób woli proste włosy, ale ja uwielbiam, gdy moje są pokręcone. :)

    Pozdrawiam ^^

    http://pamietnik-gabi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, ja też! uwielbiam kręcone włosy

      Usuń
  24. Na pewno kiedyś tej metody użyję , bo jest o wiele lepsza i bardziej bezpieczna dla włosów.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam kręcić swoje włosy, ale o tej metodzie jeszcze nie słyszałam. Niedługo ją wypróbuję ;)
    julkaa-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Gabi ona znowu to robi.Ta dziewczyna nie jest ani trochę oryginalna...

    http://aleksandra-inspirations.blogspot.com/2015/02/curly.html
    Spójrz na to...Żałosna jest.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jescze jak bym miała długie włosy to bym dała rade mieć taki efekt. Jednak nie do końca to wychodzi.
    Twoj blog jest wart powrotu a co za tym idzie obserwacji ♥
    naatusska.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)