2015/02/21

KTOŚ NOWY I CO NIECO O MNIE

Hejcia! Jestem Anita z blogu anitka-atinka i dzisiaj jestem tutaj gościnnie.
Post będzie o moim blogu. o mnie i jak ten post znalazł się na blogu Gabrysi.
Serdecznie Zapraszam!


*Mój blog został założony w kwietniu 2014 roku, więc niedługo pewnie jakiś konkurs się szykuję.
Założyłam go ponieważ uznałam, że jest to takie "popularne" i fajne, ale okazało się, że jest to moje całe życie. Wiadomo często mam takie chwile  załamania i nie chce mi się już nic pisać, ale później wszystko wraca do normy. Blog jest o moim życiu codziennym, ale coraz częściej piszę dość kontrowersyjne tematu, przynajmniej dla mnie. Nie jest to blog typowej nastolatki, która chce się pochwalić swoimi drogimi rzeczami.

*Może powiem coś o sobie. Jestem rocznikowo piętnastolatką o imieniu Anita, ale w szkole mówią do mnie kurczaczek. Sama nie wiem dla czego, ale już tak się przyjęło. Interesuje się architekturą ogrodów i od niedawna szyciem na maszynie.

*Post znalazł się się na blogu Gabrysi ponieważ napisałam do niej na facebooku o wymiane postami i byłam sceptycznie nastawiona do tego, że Gabi się zgodzi, a tu nagle bum tsy! Zgodziła się!
Jej post znajduje się na moim blogu:

anitka-atinka




14 komentarzy:

  1. Lubię takie wymiany postami, zawsze znajdę jakieś nowe ciekawe blogi ;3
    Zaraz wpadnę na twojego bloga :)
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie odwiedzę Twój blog :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog, na pewno wpadnę ;)

    Pozdrawiam! + Mogę prosić o poklikanie w linki w moim poprzednim poście? :) Będę wdzięczna!

    ♥ JULIA BLOG – NAJNOWSZY POST! KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze zdjęcia ;) Masz świetne przezwisko ,,kurczaczek'' haha
    Oczywiście zajrzę i coś pozostawię po sobie u ciebie

    http://pozeracz-ksiazekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry pomysł z architekturą ogrodów, bardzo interesujące :3
    Obserwuję i liczę na rewanżyk, zapraszam do mnie http://limonkaaaa.blogspot.com/2015/02/winter-holidays.html :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Napewno zajrzę na twojego bloga :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że napisałaś do niej o wymianę postów, bo można poznać dzięki takim wymianom wiele fajnych blogów.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog fajny post twój blog jest bardzo pozytywny zapraszam do mnie : Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się wygląd i posty na twoim blogu, w jaki sposób. Będę wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaraz do Ciebie wpadam, z chęcią poznam nowego bloga. :)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcie to w czapce :) ładne włosy :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)