2015/02/04

kopiowanie

Hej
Nie miałam w planach pisania tego posta, ale po tym co zobaczyłam, poczułam, że muszę to zrobić. A co takiego ujrzałam? Kolejny raz ktoś skopiował ode mnie post. Na dodatek zrobiła to osoba, której już kiedyś się to zdarzyło i obiecywała mi, że nigdy więcej tego nie powtórzy, bo to głupota. Jak widać ludzie nie potrafią dotrzymać danego słowa...
Zainspirowanie się? Nie ma sprawy, rozumiem to i nic do tego nie mam. Ktoś może zrobić coś podobnie, na ten sam temat. Ale żeby na tyle nie szanować czyjejś pracy włożonej w napisanie posta i ot tak zwyczajnie go skopiować? Słowo w słowo? I nie, to że coś jest delikatnie zmienione, czy coś jest dodane nie oznacza jeszcze, że nie jest to kopiuj- wklej. Może ktoś powie, że powinnam się cieszyć, że ktoś się mną 'inspiruje'. Ale uwierzcie, że patrzenie na komentarze pod MOIM postem na blogu kopiującej osoby nie jest niczym fajnym. ,,Ale świetny post, myślę tak samo!" i dziewczyna jest zadowolona, bo to co skopiowała jest brane za jej pracę, a tak naprawdę w ogóle się przy tym nie wysiliła.
Tak samo 'INSPIROWANIE SIĘ' zdjęciami. Dobrze, nie ma w tym nic złego dopóki nie jest to identyczne... tak jak na zdjęciu powyżej. Brak słów.
P.s. Wiem, że to bardzo wredne z mojej strony, ale podaję link do bloga dziewczyny ze zdjęć: http://lifes-in-the-dream.blogspot.com/


Spotkała Was kiedyś taka sytuacja?
Co o tym myślicie?

34 komentarze:

  1. o a ja dziś komentowałam tamtego bloga, nieciekawa sprawa...też bym się zdenerwowała na twoim miejscu ;(
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale Ci się nie dziwię...

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko, brak słów. Jaki jest sens w zakładaniu bloga i kopiowania treści innych osób? Tylko po to, żeby się wybić, bo komuś innemu z tą notką się udało? Porażka. Nie rozumiem takich ludzi, polecam gdzieś to zgłosić, blogger pewnie ma taką opcję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym się zdenerwowała. Kopiowanie cudzej pracy nie jest fajne i ludzi nie powinni tego nigdy robić :/

    http://madi-madeleine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz ze ta dziewczyna mieszka w tym samym mieście co ty?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyna usunęła bloga, mam nadzieję, że coś wyniosła z tej lekcji!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ehh, nie cierpię takich ludzi! -.- Ja się staram, piszę, wymyślam, robię zdjęcia, a inna osoba bezczelnie to kopiuje! GRRR!

    Pozdrawiam!

    ♥ JULIA BLOG – Najnowszy post! KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Kopiowanie to cos okropnego!
    naprawdę lepiej zapracować na coś samemu, a ta dziewczyna chyba tego nie rozumie..
    leciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie spodziewałam się, że coś takiego może mieć miejsce. Jest mi bardzo przykro i wspieram Cię w tej walce o "prawa autorskie". Wiem, że może nie wypada, ale proszę Cię o to byś zajrzała na mojego bloga. lady--claire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Współczuję takiej sytuacji. Sama bym się bardzo zdenerwowała, gdybym zobaczyła coś takiego.
    Ale to jest okropne. Jak można w ogóle coś takiego zrobić? :/ Jednym słowem MASAKRA.
    http://paulla69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jezu i po co ta dziewczyna założyła bloga ? Zeby kopiować czyjeś wpisy...jaki jest w tym sens...Ale takich zachowań jest coraz więcej.
    Pozdrawiam ;)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo Ci współczuję, to okropne uczucie. Tyle pracy włożyć w posta, a ktoś go wrednie skopiuje... ta dziewczyna usunęła bloga, więc mam nadzieję,że coś ją to nauczyło... brak słów :( Trzymaj się kochana! <3
    ~zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie usunęła, zmieniła tylko nazwę. Znam nowy adres jej bloga, ale już sobie odpuszczę i nie będę go tutaj podawała. Chyba niczego jej to nie nauczyło :)

      Usuń
  13. To już jest po prostu żałosne. Szkoda słów na takie osoby....
    Trzymaj się kochana ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie musisz czuć się wrednie , dobrze że podałaś jej nazwę bloga. A co do zmiany nazwy to jest podłe, i po prostu jest jej wstyd.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jejku ty sie nad tym napracowałaś a ona co ?! masakra :(
    byłabym wdzięczna gdybyś podała mi nowy adres bloga tej dziewczyny chociaż w prywatnej wiadomości

    moniqa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo dobrze zrobiłaś podając link do tej dziewczyny, dla mnie takie zachowanie jest żałosne, nie mieć pomyslu na siebie i kopiować... -.-
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z OOTD z wakacji <3

    OdpowiedzUsuń
  17. co za... szkoda słów. dobrze zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  18. błagam takie dziewczyny jak ona trzeba nie do pusczac do komputera

    Zapraszam do mnie : http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. I oczywiście dziewczyna zdążyła już przeczytać Twojego posta i zmieniła adres... Bezczelna. Kopiarstwo to naprawdę plaga w blogosferze. Na szczęście mi to się nie powinno przytrafić, gdyż mój blog jest za mało znany, haha. ;) Dla pocieszenia powiem Ci, że Twoje posty są o wiele lepsze, niż jej. Zdjęcia też, tamte są badziewne. ;)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wg mnie takie kopiowanie jest po prostu efektem braku kreatywności :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałam wejść na jej bloga ale chyba go usunęłą lub zablokowała :D
    Nie przejmuj się kims takim.Znam jąi pamiętam jak spamowała na każdym blogu o obsereacje .JAk ja takich osób nie lubię.Dobrze że napisałaś ten post
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Prowadzisz naprawdę świetnego bloga <3 Z chęcią go zaobserwowałam i będę wpadać częściej =)
    Czy mogłabym liczyć z Twojej strony na to samo? Byłabym bardzo wdzięczna <3 Zależy mi na tym =)
    http://luxwell.blogspot.com/2015/01/long-absence.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Zwykle denerwuje mnie, kiedy ludzie ględzą o tym odgapianiu, kopiowaniu, etc., etc. Ale teraz... No to jest po prostu żałosne i niefajne. Inspirować się kimś - dobra sprawa, ale tak... Kurczę, aż mnie skręciło z irytacji!
    Pozdrawiam,
    Muminek

    OdpowiedzUsuń
  24. O kurczę, współczuję Ci. :| Dziewczyna nie wie co pisać, to niech nie prowadzi bloga! Sorki, że tak ostro, ale wyrażam swoje zdanie. Zapytaj się jej, czy wie, że kopiowanie jest karalne.
    Pozdrawiam, Alicja.
    OKIEM-BARWNEJ-POETKI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej super blog i rewelacyjny post i przede wszystkim zdjęcia. Będę często wpadać
    Zapraszam do mnie
    http://royal-princes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiem co czujesz, ja ostatnio wchodząc na bloga jednej z dziewczyn zobaczyłam mój nagłówek nie podobny, ale taki sam obrazek w obrazek. Kopiuj -wklej! wiem, że to nie to samo, ale wiem jak się czujesz. Bardzo podobnie pisała ta dziewczyna do ciebie. Zdjęcia ? takie same. dobrze, ze napisałas ten post.
    http://wika-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. To nie jest w porządku.
    Kiedyś miałam innego bloga i były osoby, które całkiem skopiowały mojego posta ...

    http://jeta-jeeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. usunęła bloga.. Mnie jedna dziewczyna w szkole strasznie kopiuje, ubiera się praktycznie tak somo XD co też mnie mega wkurza, mogłaby powiedzieć wow! fajna bluzka, mogę kupić podobną? ... brak słów czasami :/
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia. A żeby to raz... bardzo często się z tym spotykam.
    U mnie trzecia część kolekcji Gabriel Data autumn-winter 2014/2015.
    Pozdrawiam i zapraszam. Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak sobie przeglądam Twojego bloga, patrzę, post o kopiowaniu. Myślałam, że będziesz wyrażać swoje zdanie, a tu takie zaskoczenie. Mi kiedyś też się to zdarzył, ale na photoblogu. Całe moje notki u kogoś innego. To nie dość, że chamskie to poniekąd okrutne. Chciałam wejść na jej bloga - usunęła. Widać ludzie zareagowali i bardzo dobrze :-).
    Pozdrawiam,
    Ja, Pingwinek

    OdpowiedzUsuń
  31. Ojej przykro jest jak się takie cos czyta :/ mi sie takie cos jeszcze nie przytrafiło i mam nadzieje ze sie nie przytrafi trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)