2015/01/30

wszystko o moich włosach

Hej
Moje włosy zawsze były bardzo cienkie, delikatne i strasznie wysuszone na końcach. Kiedy byłam młodsza to obchodziło mnie to tyle co nic i naprawdę nie zwracałam na to większej uwagi. Długość moich włosów i ogólnie cała moja fryzura zmieniała się dosyć często- raz miałam grzywkę na bok, raz prostą, raz długie, ścięte na prosto włosy, raz pocieniowane, a nawet kiedyś ścięłam (oczywiście po Komunii) włosy mniej- więcej do brody. 
Z tego, co pamiętam, to moje włosy w najgorszym stanie były chyba na początku szóstej klasy... Z resztą nie wiem czy można było nazwać to włosami, przypominało to bardziej mop. Suche, zwisające strąki i końcówki grubości wykałaczek. A fuj. Na poniższym zdjęciu nie jest już najgorzej, bo było to jakieś pół roku po rozpoczęciu szóstej klasy i było lepiej, ale wciąż... źle.
W wakacje przed pierwszą klasą gimnazjum skróciłam włosy dosyć mocno i zrobiłam sobie grzywkę. Włosy trochę odżyły i wreszcie wyglądały w miarę normalnie. Jednak byłam wtedy na takim etapie, że na siłę chciałam mieć jak najdłuższe włosy i w ogóle ich nie ścinałam. Jakieś osiem miesięcy po podcięciu siedziałam sobie na lekcji i zaczęłam oglądać moje końcówki... przeraziłam się, wyglądały wprost tragicznie. Tego samego dnia umówiłam się do fryzjera, a po podcięciu włosów zaczęłam o nie dbać. Wyszukiwałam coraz to nowe sposoby na pielęgnację włosów i teraz, po około 10 miesiącach widzę naprawdę świetne efekty!

Włosy myję codziennie i robię to delikatnym szamponem z firmy Alterra, który nie zawiera SLS i SLES. Dwa razy w tygodniu włosy oczyszczam mocniejszym szamponem z Nivea.

Moje trzy ulubione odżywki- ta z Isany kosztuje 5 zł i genialnie działa na moje włosy. Przede wszystkim je wygładza. 
Odżywka firmy Garnier jest raczej znana i polecana na blogach włosomaniaczek, ją również uwielbiam. 
Najdroższa ze wszystkich jest ta z firmy Seboradin, bo kosztuje około 25 zł. U mnie sprawdza się bardzo dobrze, ale nie kupiłabym jej ponownie, bo uzyskuję ten sam efekt stosując tańsze odżywki.

Maski z Kallosa również są dosyć znane. Ich jakość można by porównać to wielu droższych masek, tymczasem kosztują one naprawdę niewiele (około 10 zł za 1 litr). Uwielbiam je, a wersję keratynową mam już po raz drugi- pierwszą zużyłam w całości.
Maska z Biovaxu również sprawdza się u mnie świetnie, włosy są po niej niesamowicie miękkie.

Olejowanie dało mi chyba najlepsze rezultaty. Jest to lepsze od wszelkich masek i odżywek. Olejek z babydream nie dość, że jest tani (10 zł), to ma same dobroci w składzie i działa na moje włosy wprost idealnie.
Ten z Alterry również ma bardzo naturalny, pełen olejków skład i gorąco go polecam.

Serum z Joanny nakładam po każdym umyciu i dzięki niemu moje włosy nie są narażone na uszkodzenia mechaniczne.
Natomiast ten z Avonu używam tylko raz na jakiś czas, ponieważ na dłuższą metę może przesuszać końce. Jest to bardziej coś w rodzaju nabłyszczacza.

Kiedy jestem w domu, to włosy zawsze mam związane. Dzięki temu nie ocierają się o ubrania, a co za tym idzie nie niszczą się. Nigdy też nie czeszę ich na mokro, ani nie śpię z mokrymi włosami. Nie używam prostownicy ani lokówki. Okazyjnie zdarza mi się zastosować suszarkę, ale wtedy suszę włosy tylko chłodnym nawiewem.


A Wy? Jak pielęgnujecie swoje włosy?
Może polecacie jakieś konkretne produkty?


32 komentarze:

  1. efekty rewelacyjne ;d aż jestem w szoku ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również mam problem z moimi włosami, ostatnio wyczytałam, aby myć je białym mydłem i zamierzam to wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jeszcze niedawno miałam włosy w bardzo złym stanie ale ostatnio jest z nimi coraz lepiej :)

    http://madi-madeleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne włosy :)
    http://klaudiaawojcik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka lat temu i ja wpadłam w włosomaniactwo. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super metamorfoza! :)
    http://lady-kala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też wpadłam w włosomaniactwo :) Odkąd je zapuszczam, dbam o nie podwójnie ;)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo :) Planuję zapuszczać do talii, a potem się zobaczy.

      Usuń
  8. Mega : D

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię ten olejek arganowy :)
    Moje włosy są grube i gęste, co mnie czasem denerwuje xd
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam maski z Kallosa! Sama posiadam obecnie wersję Blueberry.
    + masz naprawdę piękne włosy! Pozdrawiam :)

    miiszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie wiedziałam, że jest taka wersja :)

      Usuń
  11. Masz śliczne włosy ;)
    Muszę przetestować kilka z tych produktów które Ty używasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz teraz cudowne włosy :) widać, że dbasz o nie :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Amazing! Great post and very nice blog!
    I'm following your blog. Can you follow me back, please? Thank you so much! :)
    Bisous,
    www.pequenomuffin.com.br

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszyscy tak polecają kosmetyki z alterry, ze chyba muszę je wyprobować! Faktycznie, w Twoich włosach widać meeega zmianę, zazdroszcze, ze są takie zadbane :( dddominika.blogspot.com zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne zdjencia i ładny blog będe padać czesciej obserwuje .

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie widać poprawę :) Moim sekretem jest maska z nafty kosmetycznej z olejkiem rycynowym, sokiem z połowy cytryny i 2 żółtkami. Tłusta i trzeba siedzieć z nią na głowie ok. 2 godziny (ale z ręcznikiem lub reklamówką na głowie, bo ciepło wspiera tą kurację), ale efekty są bardzo fajne :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, naprawdę duża zmiana! Teraz Twoje włosy wyglądają na zdrowe i mocne. :)
    Nie wiem, co ostatnio blogerki nachodzi na pisanie tych postów o włosach, w tym miesiącu już ich tyle przeczytałam że mam dość... Czemu nikt nie napisze np. o pielęgnacji ciała czy twarzy, tylko tak się upieracie na te włosy? ;C


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz piękne włosy :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Moim zdaniem masz przepiękne włosy ! :*
    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Zapraszam do siebie i pozdrawiam ! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne masz włosy! Mega zazdroszczę! :D
    Zapraszam serdecznie na bloga mojej koleżanki:
    http://kamibakingqueen.blogspot.com/
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaciekawiłaś mnie tymi produktami, muszę się chyba wybrać po nie do sklepu :)

    FLOWERSUUN.BLOGSPOT.COM (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na włosy uwielbiam kos. z loreala! ♥
    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w bannery romwe, sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog! .
    napisz jak kliknęłaś w bannery w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz śliczne włosy, ja nie używam tyle produktów, jak dla moich włosów czym mniej tym lepiej :)

    Dziękuje za komentarz :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ta metoda się niestety nie sprawdza, co widać na pierwszym zdjęciu :(

      Usuń
  24. też muszę zacząć dbać o swoje włosy - staram się je pielęgnować na różne sposoby, ale niestety to nic nie daje :(

    http://i-need-a-ticket.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. teraz masz cudowne włosy♥

    Pozdrawiam, Obserwuję i Zapraszam do mnie♥
    ♥alexa-moments.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  26. mi wystarcza mycie codziennie mieszakom kilku szamponów i włosy rano są puszyste i ładne :D
    śliczne masz teraz włosy :D
    http://michalinastaniec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny post, muszę koniecznie spróbować tej odżywki z Garniera, bo słyszałam o niej dużo dobrego :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)