2015/01/28

wstyd za bloga?

Hej!
W całej swojej blogowej 'karierze' spotkałam się już z wieloma pytaniami, typu: ,,Co zrobić, jeżeli znajomi śmieją się z mojego bloga?" albo ,,Jak powiedzieć rodzicom o blogu lub o tym, że chciałabym go mieć?". Dostawałam wiele takich pytań na Facebooku i na ask'u. W sumie powiem Wam tyle, że absolutnie nie ma się czego wstydzić w tym, że blogujemy, wręcz przeciwnie! A osoby, które się z tego nabijają pewnie zwyczajnie nie mają nic lepszego do roboty, nie mają żadnych zainteresowań bądź próbują coś robić, ale im to nie wychodzi. Ja osobiście nie rozumiem z czego tu się śmiać. Blogowanie- pasja jak każda inna. Przy okazji rozwijamy swoje umiejętności chociażby pisania, fotografii, robienia grafiki komputerowej. Zawsze to jakieś ciekawe doświadczenie, a nawet jeżeli nie jesteśmy do tego stworzeni, to zawsze można próbować i samemu się o tym przekonać. Większość moich znajomych wie o tym, że mam bloga i chyba jeszcze nigdy nie spotkałam się z tym, żeby ktoś z nich dokuczał mi z tego powodu. Jednak jeżeli u Was tak nie jest, to radziłabym zwyczajnie nie zwracać na to uwagi- pogadają, pośmieją się, a gdy zobaczą brak z reakcji z Waszej strony, to pewnie przestaną.
sorki za minę, tak to jest jak brat robi mi zdjęcia haha
Jeżeli chodzi o rodziców, to ja uważam, że tutaj również nie powinniśmy bać się im powiedzieć, o tym, że blogujemy, czy o tym, że chcielibyśmy zacząć. Moi rodzice dowiedzieli się o blogu całkiem przypadkowo i ku mojemu zdziwieniu nie mieli nic przeciwko temu. Tak samo większość mojej rodziny czasami tu zagląda (jeżeli to czytają, to pozdrawiam, haha!) i sprawdza jak tam sobie radzę. Wam również radziłabym mieć do tego takie bardziej luźne podejście, bo przecież nie piszemy ani nie pokazujemy tutaj nic złego, prawda?
                                                                          kolejna cudowna mina...



Spotkaliście się kiedyś z wyśmiewaniem przez posiadanie bloga?
Co o tym myślicie?

41 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia. Mi też wydaje się że blogowanie to nic złego i nie mamy się czego wstydzić :)

    http://madi-madeleine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog to żaden wstyd, ślicznie wyglądasz :)
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem naprawdę nie ma co się wstydzić. Moi rodzice też się dowiedzieli przypadkiem i nie robią z tym nic złego więc czemu nie? :)
    Jak zwykle świetne zdjęcia.
    lifes-in-the-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz naprawdę świetnego bloga! Wszystko mi się tu podoba! Twój sposób pisanie, zdjęcia... Jestem po raz pierwszy na Twoim blogu, ale na pewno nie ostatni. :)

    www.niekontrolowanee.blogspot.com zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz
    http://crave-moja-historia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie wstydzę się mojego bloga, ale jak na razie z mojego otoczenia wiedzą o nim tylko moi rodzice i przyjaciółka ;)


    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak samo jak ty nie wstydzę się bloga. To normalna pasja jak każda inna a osoby które się z takich rzeczy wyśmiewają to po prostu albo są zazdrosne o coś, co my potrafimy robić a one nie.
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektórzy moi znajomi wiedzą o moim blogu, ale nie wszyscy. Nie wszystkim mogę o nim powiedzieć :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia, również uważam ze nie ma tu nic do wysmiewania ;) moi rodzice nawet mnie w tym wspierają ;)
    Zapraszam na nowy post o moim pokoju ;)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, dla mnie ten temat jest dosyć przykry. Sama miałam tak, że przez kilka (naście?) miesięcy moi koledzy wyśmiewali się ze mnie i drwili. Właśnie dlatego, że prowadziłam bloga. Przytaczali teksty i krytykowali, najbardziej hejtowali. Rechotali i wyśmiewali. Bolało mnie to strasznie, przez nich zawiesiłam bloga, poddałam się i załamałam. W końcu wyszło to na godzinie wychowawczej (zupełnie przypadkowo, gdy znów zaczęli się ze mnie śmiać, Pani nie wytrzymała i spytała, o co chodzi, czemu cały czas jest im tak wesoło i co się dzieje, bo atmosfera nie jest najlepsza. Spostrzegła, co się dzieje, chłopacy się przyznali, pani ich zjechała i broniła mnie. Prawie zaczęłam płakać, oczy pełne łez, byłam cała czerwona). Parę dni się jeszcze powyśmiewali, Pani mówiła, że jak coś to niech mówię, jeśli nadal tak będzie. W końcu przestali. Poczułam niesamowitą ulgę. Jednak wciąż boję się, że to wróci. Gdy się śmieją, myślę że ze mnie. Gdy szeptają między sobą, myślę że o mnie. Powoli przechodzi, jednak nadal czasami tak mam.
    O, matko, co za komentarz, trochę mi głupio że się tak rozpisałam, historia też głupia i bez sensu ją napisałam, ale niech już będzie. :)
    Ciesz się, że Tobie nigdy coś takiego się nie przytrafiło, bo to naprawdę okropne doznanie.


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku :( Czasami zdarzają się tacy debile, ale zobaczysz, kiedyś jeszcze poczują jak to jest i los odwróci się przeciwko nim.

      Usuń
    2. Jeju bo to jeszcze gimbaza umysłowa, a chłopacy są debilami. Nie ma co się przejmować:)
      Ze mnie też się naśmiewają ;)

      Usuń
    3. Dziękuję za miłe słowa. :) Jak dobrze, że to już za mną.

      Usuń
  11. Nigdy nie spotkałam się z taką sytuacją, ale moim zdaniem trzeba być idiotą, żeby śmiać się z kogoś, bo prowadzi bloga i z tego co na nim pisze. Przecież to jest indywidualna sprawa każdego i nie powinno to obchodzić innych osób. Wrzuca tam swoje zdjęcia, a nie ich więc nie rozumiem co ich tak w tym bawi.

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Koledzy w klasie do mnie gadają "Feszyn bloger ej kiedy post", czytają je...
    Niby olewam, ale uważam co piszę ;)

    doska-style.blogspot.com <- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. O moim blogu wiedzą, tylko najbliższe osoby.
    Rodzice dowiedzieli się przypadkowo przez brata.
    Ale nigdy się nie spotkałam z wyśmiewaniem.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja powiedziałam tylko najlepszym przyjaciółką i mamie oczywiście, każdy się kiedyś dowie niestety haha :c trochę się boję, ale wtedy myślę np o Maffashion lub Jemerced, które przez bloga są bardzo znane :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. genialny post ♥
    zapraszam cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2015/01/sheinside.html

    może obserwacja za obserwację? zacznij a na pewno się odwdzięczę :)

    +jeśli masz chwilę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w linki pod ubraniami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczny blog zapraszam na mój nowy post i zapraszam do obserwowania .

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kto pyta się rodziców o to, czy może prowadzić bloga ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja się z czymś takim nie spotkałam, ale ostatnio jak wracałam ze szkoły krzyczeli do mnie "Lady Kala". Nie wiem czy znaleźli mojego bloga czy tylko instagrama, ale to było dziwne. Zwłaszcza, że tych ludzi nie znam.
    http://lady-kala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Blog nie jest żadnym wstydem. Przez chwilę się wahałam czy tego nie przerwać, ale postanowiłam dalej pisać

    http://emailaema.blogspot.com/ zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jak na razie się z takim czymś nie spotkałam, ale nie potrafię zrozumieć takich ludzi.To że ktoś chce spełniać swoje marzenia, a nie siedzieć ciągle w miejscu i nic nie robić jest zły?Ludzie bywają okropni..

    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mądrze napisane, nie wstydzę się, że mam bloga. Rodzice wiedzą lecz niezbyt się tym przejęli, nie ruszyło ich to. Wiem, że robię to co kocham. Choć nie powiem, jakby się ze mnie śmiali na pewno ukuło mnie by to w serce ale co się dziwić.

    http://pozeracz-ksiazekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Blog to coś co kocham a przecież jeśli cos się kocha to nie powinniśmy się tego wstydzić.

    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja miałam taki problem, że takie dwie z mojej klasy się śmiali z bloga, mówili żebym skończyła usunęła go. na początku się tym przyjęłam, ale potem już nie. Robiłam to i robie do dzisiaj co kocham. Osoby które obrażają ciebie za to że blogujesz nie mają swojego życia bo zajmują się innych :) Świetny post :)
    http://wika-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja się akurat nie wstydzę blogowania a o blogu rodzice dowiedzieli się tez przypadkiem i tez nie mieli tu nic przeciw
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeśli chodzi o znajomych to dowiedzieli się przypadkiem przez udostępnienie na grupie przeze mnie linku,grupa była otwarta. Były śmiechy , że co ja robię, ale jak się dowiedzieli, że to takie super, to od razu każdy weź załóż mi bloga( głównie dlatego,że chcieli mieć współpracę, dlatego nie pomagałam bo blog to nie współprace tylko pasja), a co do rodziny to wie każdy bliski i czyta :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. wspaniały blog ;)
    zapraszam do mnie
    http://gabriellle-gabriellle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie spotkałam się nigdy z wyśmiewaniem z tego powodu. :)
    O moim blogu wiedzą i znojami i bliscy, nie ukrywam go, z zadnymi negatywnymi komentarzami jeszcze się nie spotkałam :)
    Prześliczne zdjęcia :)

    Nowy post, zapraszam(klik). Pomożesz i poklikasz? To dla mnie baardzo ważne c:
    Zapraszam na post dwóch dziewczyn na moim blogu(klik)! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne zdjęcia, szkoda, że dopiero teraz odkryłam Twojego bloga :(
    http://blog017.blogspot.com/2015/01/the-older-part-of-my-family.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia, uważam tak samo jak ty, dla mnie blog jest czymś z czego jestem dumna, kocham pisać i nie zamierzam z tego rezygnować :)
    Pozdrawiam cieplutko ;x
    ○Mój blog-klik○

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeśli ktoś ma bloga, to jego pasja i nie powinien się jej wstydzić :))
    Jully-Blog [KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczny blog, bardzo mi się podoba sposób w jaki piszesz i całokształt ;)
    zaobserwowałam i zapraszam do siebie ;)
    http://lilajanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Love your blog and its design:)
    Would You like to follow eachother via GFC or google+ ? That way we could stay in touch :)
    Let me know on my blog so I can follow back. ;)

    http://nessielicious.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  33. Zgadzam się! <3

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Mądrze napisałaś.
    Zazdroszczę Ci, że w szkole wszyscy akceptują Twojego bloga. Nie wiem zupełnie dlaczego u mnie tak nie jest. Na moim blogu piszę o sobie, o czym chcę. Moji przyjaciele i koleżanki i koledzy z poza szkół zazdroszczą mi tego i wspierają, chwalą. W szkole jeden rocznik się ze mnie naśmiewa, drwi i nie tylko. Przecież na blogu ich nie obrażam i nic o nich złego nie szanuję? Jak dla mnie blogowanie to normalna, bardzo fajna pasja. Nawet wychowawca mnie za to chwali. :) Dziwię się, że niektórzy nie potrafią tego zrozumieć. Lecz wiesz co jest najlepsze? Że te osoby, które mnie tak krytykują same po szkole zamiast pasji i nie tylko piją, palą i imprezują do rana w wieku 15 lat :) A ja tylko się rozwijam i to sprawia mi radość :)
    Więc jeśli Wy też macie jakieś hejty itd. to naprawdę się nie martwcie - spójrzcie na te osoby, które Was krytykują, przecież to ich życie jest okropne :)
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Moi rodzice oraz większość znajomych także wie o blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie jest tak, że rodzice się zbytnio nie interesują tym, że bloguję, a mój tata to w ogóle nie jest za bardzo w temacie, co to jest blog xD Siostra robi mi zdjęcia, a jeśli chodzi o znajomych to tylko najbliższe koleżanki wiedzą... nie wiem, po co mam o tym mówić reszcie, a nawet jeśli, to nie wiedziałabym, jak im to powiedzieć xD

    Pozdrawiam ♥


    ♥ JULIA BLOG – Nowy Post &Porady Fotograficzne i ROZDANIE KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)