2014/12/22

co u mnie?

Hej kochani!
Nie wiem jak to się stało, że znowu prawie miesiąc się do Was nie odzywałam. Czas leci jak szalony- przecież dopiero co była połowa listopada i pisałam tutaj jak bardzo nie mogę doczekac się Bożego Narodzenia, a tymczasem Wigilię mamy już pojutrze. Oprócz tego rozpoczęła się moja przerwa świąteczna, więc będę mogła przez te dwa tygodnie odpocząc od porannego wstawania i stresu związanego z wszelkimi obowiązkami szkolnymi. Planowałam (chociaż i tak wiadomo jak to wyjdzie) w ciągu wolnego pouczyc się trochę, bo odrazu na powitanie szkoły po Świętach (w środę, 7 stycznia) czeka mnie sprawdzian z historii, następnie we czwartek sprawdzian z matematyki, a na zakończenie tygodnia sprawdzian z geografii. No tak, przecież koniec semestru, więc trzeba robic kartkówki i sprawdziany ze wszystkich przedmiotów, tak żebyśmy codziennie coś mieli...
Z ciekawszych rzeczy oprócz szkoły (o której z niewiadomych mi przyczyn się rozpisałam)... Święta! Tak jak już Wam kiedyś pisałam- ja je wprost uwielbiam i nie mogę się już doczekac. Te całe przygotowania, dekoracje, pieczenie pierniczków... Szkoda tylko, że nie ma śniegu, który bardzo w tym roku polubiłam, ale niestety ten, który napadał u mnie w mieście stopniał po trzech dniach i ślad po nim zaginął. Trochę mi przykro, że tegoroczne Boże Narodzenie będziemy świętowac bez śniegu, no ale mówi się trudno. Zamiast tego za oknem mogę podziwiac (oczywiście piękny i cudowny) deszczowy krajobraz z dodatkiem kilku kałuż i mnóstwa błota. No cóż...


A co u Was?
Też cieszycie się ze Świąt?

16 komentarzy:

  1. Tak, jeszcze tylko trochę i już będą! <3 : D

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! Też kocham święta :D
    mirelas-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie nie wyrabiam! Muszę obrobić filmy, zrobić ozdoby na święta i upiec ciasteczka.

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie po powrocie czekają już 4-5 zapowiedziane sprawdziany, i jak tu się cieszyć ze świąt i poczuć ich atmosferę, gdy wiesz, że jak wrócisz to czeka cię tyle roboty? ;C
    Ty masz przynajmniej o tyle dobrze, że u Ciebie w ogóle ten śnieg padał i był przez chwilę, a u mnie nie było go wcale. :(

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post zapraszam do mnie

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień za dniem i miesiąc zlecial ... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam bardzo podobnie przychodzę do szkoły i sprawdzian z Matematyki, za pewne nie dotknę palcem nawet książki. heheh. No cóż już taka kolej rzeczy klimat się zmienia i nie ma śniegu! też nad tym bardzo ubolewam
    http://wika-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie na pierwszej lekcji po świętach, o 8.00 czeka kartkówka z matematyki. Dodatkowo z tematu którego kompletnie nie rozumiem.

    www.julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się bardzo cieszę zeświąt <3 muszę upiec jakieś ciasteczka w końcu :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też kocham święta i nie moge sie ich doczekać, juz tylko pare godzin.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładniutkie zdjęcia, to pierwsze naj :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne prowadzony blog!
    Obserwacja za obserwację? :)
    http://beansjolanta-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie ten czas szybko leci ;))
    eh nawet nie chcę myśleć o tej głupiej szkole :/
    śliczne zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia!
    Ja czuję się dobrze.
    I bardzo cieszę się ze świąt.
    Ładny szablon bloga:)
    Zaobserwoalam i liczę na to samo:)
    http://you-can-fly-if-you-want.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia.
    Święta się już skończyły, już ich nie czuć, ale wspominam je wspaniale:-)
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale śliczny blog.;3

    Zapraszam.
    discidone-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)