2014/11/24

szkolna monotonia

Hej kochani!
Znowu poniedziałek. Niektórzy nienawidzą tego dnia tygodnia, ale dla mnie jest on całkiem znośny. Mam w miarę luźne lekcje i jest ich tylko 6, więc nie ma co narzekac. Moje szkolne dni mijają mi bardzo szybko- dopiero co wstawałam z łóżka rano, a już jestem znowu w domu. Też tak macie?
Za to jutro moja cotygodniowa rutyna zostanie trochę naruszona, bo ze szkoły wracam po 3 godzinach lekcyjnych! Uwielbiam byc zwalniana z dwóch polskich kończących szkolny, wtorkowy dzień. W dodatku może chociaż trochę się wyśpię, bo mam na 9:00. 
No a korzystając z tego, że mam wolne popołudnie poczytam sobie wczoraj kupioną przeze mnie książkę, o której słyszał już chyba każdy, czyli ,,Gwiazd naszych wina". Obejrzałam film i szczerze nie zrobił na mnie jakiegoś wielkiego wrażenia, więc zabieram się za książkę.


Wam też czas tak szybko leci?
Czytaliście / oglądaliście ,,Gwiazd naszych wina"?

48 komentarzy:

  1. Mi też czas leci strasznie szybko. Czytałam i oglądałam GNW, książka jeszcze bardziej doprowadza do płaczu :) Jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogladalam ten film ale ja ryczalam jak glupia.. Fajnie ze masz tylko 3 lekcje. Ja we wtorki mam 8, a doliczajac jeszcze czekanie na autobus, w domu bede ok. 17.00. Haha, trzymaj kciuki! :D

    www.mylifeisbeautiful304.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super <3

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi koleżanka poleca ten film i książkę <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też czasami dzień w szkole mija strasznie szybko, ale to tylko na plus! :)
    Książkę ''Gwiazd Naszych Wina'' czytałam, bo był na nią taki szał. Nie rozumiałam go, więc pożyczałam ją od koleżanki i przeczytałam. Szału nie ma, nie rozumiem czemu tak wszyscy ją chwalą. Na dodatek są to w większości osoby, które czytają jedną książkę na miesiąc, jeśli nie mniej. Ale podobno film jest lepszy,więc ksiązka chyba też nie zrobi na Tobie większego wrażenia. ;)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ja tęsknię za szkołą! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Też tak ostatnio mam :)
    Książkę przeczytałam i naprawde fajna. Filmu obejrzałam połowę bo nie przypadł mi do gustu.
    I moim zdaniem lepiej by było gdybyś najpierw przeczytała książkę , a potem film :)
    http://ola-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. W mojej szkolnej bibliotece za nie długo będzie ta książka, więc na pewno ją wypożycze! FAjne zdjęcia i piękny design :)

    fashion-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie piękne zdjęcia *.* i ten piesek <33

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Ci zazdroszczę że masz jutro tylko 3 godziny! Ja niestety aż 8 :(
    nataliaasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog ♥
    Wpadnij do mnie i jak możesz oceń w komentarzu jak mi idzie w pisaniu bloga.
    Potrzebuje razy dobrej blogerki takiej jak ty.
    http://hellorskyy.blogspot.com/
    Z góry dziękuję ♥
    BUZIAKI ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega podoba mi się twój szablon

    I styl pisania też masz bardzo ciekawy

    Może obserwacja za obserwację?

    Jeśli się zgadzasz zacznij, napisz u mnie "obserwuję" na końcu komentarza, a ja się odwdzięczę

    MÓJ BLOG ♥ KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. ale słodki piesek :) bardzo ładnie wyglądasz na pierwszym zdjeciu :)

    Mogłabym prosić o abyś poklikała u mnie w linki w ostatnim poście?
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie też poniedziałek jest całkiem znośny, gdyż podobnie jak ty mam tylko 6 lekcji i w gruncie rzeczy jest to najluźniejszy dzień w tygodniu szkolnym, więc nie ma co narzekać. :D

    Mam prośbę! Mogłabyś poklikać w link do rzeczy z ostatniego postu?
    Jeśli poklikasz, napisz w komentarzu, postaram się odwdzięczyć w jakiś sposób! <3
    lilianka-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  15. Oglądałam Gwiazd Naszych Wina. A co do poniedziałku to też jak dla mnie jest dość znośny.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam te książkę , ale jakoś mnie nie przekonała. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie lubię poniedziałków, może dlatego że mam wtedy 8 lekcji :( No cóż, jakoś przeżyję! :) Śliczny chocker, mój się niestety zepsuł :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice post
    would you like to follow each other ?
    I'll follow back after it

    Www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie tak samo poniedziałek jest w miarę ok, jedynie nie znoszę 4h fotochemi :/
    Może jak przeczytasz tą książkę to zrobisz jej małą recenzję ? :)
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę zrobic recenzję książki i filmu :) Jejku, tak dużo pomysłów na posty, tak mało czasu na ich realizację...

      Usuń
  20. Też tak mam ;D śliczne zdjęcia, a co do ''gwiazd naszych wina'' to oglądałam film ;) chcę książkę na mikołajki i pewnie ją dostanę. świetny film ;D
    jestemfolta.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nienawidzę szkoły,najgorszy minus to brak czasu. Tak naprawdę żyje od weekendu do weekendu.
    Śliczny piesek,mam podobnego :)

    Zapraszam na mojego bloga :)
    http://jull-blooog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nienawidzę szkoły. Najgorszy minus to brak czasu. Tak naprawdę ja żyję od weekednu do weekendu.
    Śliczny piesek,mam podobnego.

    Zapraszam na mojego bloga :)
    http://jull-blooog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. No już jest prawie środa więc czas szybko zlatuje :) tak oglądałam GNW podobało mi się :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. jak ja bym chciała mieć wolne popołudnie :( Niestety przez szkołę nigdy ich nie mam, nawet w weekendy :/ Oglądałam film "Gwiazd naszych wina" i tez nie zrobił na mnie wielkiego wrażenia :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi czas również leci bardzo szybko !
    Dzień za dniem, tydzień za tygodniem..
    Oglądałam "Gwiazd naszych wina".
    Uważam, że to świetny film !

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  26. Czasami mi także tak szybko mija czas. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. oglądałam gwiazd naszych wina i mam nieco inne zdanie od twojego bo mi się on bardzo podobał <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny blog ;) fajna z Ciebie dziewczyna ^.^ i masz cudnego pieska !! <3
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj i daj znać ;))

    pozdrawiam
    madame-lucy.blogspot.com
    https://www.facebook.com/pages/My-Style-Is-My-Life/452856468126312?ref=hltml

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeszcze nie czytałam tej książki,ale dużo o niej pozytywów słyszałam! :)) Mi coraz szybciej ten czas leci,lecz nie przepadam za poniedziałkami,na szczęście za niedługo święta ♥ i wolne od szkoły :))

    OdpowiedzUsuń
  30. genialny post:)
    mogłabym prosić o poklikanie? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/11/shop-overview.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudownie wyglądasz.
    Oglądałam i czytałam książkę Gwiazd Naszych Wina i stwierdzam że film był moim zdaniem lepszy,warty obejrzenia.Popłakałam się trzy razy.
    http://kolorowe-chmury.blogspot.com/(klik)

    OdpowiedzUsuń
  32. sliczny blog świetne zdjencia zarombisty blog


    Ja obserwuje jeśli byłabyś takla miła i weszła do mnie i zobaczyła co tam robie i zaobserwowała to dziekuje
    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie wyglądasz :)
    Zapraszam http://alittle-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Nice post, thanks for sharing!! :-)

    Welocme to: beautymarklady.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Nienawidzę tej monotonności :<
    http://myfashionforeverblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. ładne zdjęcia, mi czas masakrycznie szybko leci! :<

    klikniesz w ost. poście? [ mała x mi ] :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja nienawidzę poniedziałku, mam w nim 7 najgorszych lekcji, a tym znienawidzona przeze mnie geografia -.-
    Śliczne zdjęcia :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Dla mnie poniedziałek jest koszmarem, bo mam najwięcej lekcji w całym tygodniu, a w domu jestem po 17...
    Gwiazd Naszych Wina czytałam i oglądałam i książka jest zdecydowanie lepsza! :)

    milenaa-blog.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. też mam yorka, hihi :)
    obs za obs? :) -> deathbeds19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny design. Masz taka naturalna urodę. Fajnie napisane. Ogólnie bardzo ciekawy blog i myślę , że będę tu wpadać częściej. Zapraszam -- > http://dontstartsomethingyoucantfinish.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Najlepszy film ever <3 Mam notke o tym filmie http://xxboldomagasietegobygoodczuwacxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Książka jest o wiele lepsza od filmu :)
    http://soelliee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. no mi niestety czas się dłuży :(
    www.westeris.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)