2014/10/24

jesienne wieczory

Czy tylko ja uwielbiam zimne, jesienne wieczory? Kiedy na dworze jest zimno i pada deszcz, to najlepszym rozwiązaniem jest zrobienie sobie gorącej herbaty i spędzanie czasu w domu, robiąc to, co lubimy, a na co nie mamy czasu w ciągu zabieganego dnia. Ja w jesienny, piątkowy wieczór lubię poczytać książkę, obejrzeć zaległe odcinki serialu (Pretty Little Liars- moja miłość) czy po prostu położyć się pod kocem i oglądać głupie programy w telewizji.
Zauważyłam, że ostatnio po powrocie ze szkoły i załatwieniu najważniejszych rzeczy kładę się do łóżka, mimo że na dworze jest jeszcze jasno. Po dniu w szkole największą przyjemność sprawia mi właśnie to. Powiem Wam więcej- ja nawet lekcje odrabiam w łóżku, haha! 
Ogólnie rzecz biorąc mogę stwierdzić, że jesień nie jest taka zła. Fakt faktem chyba łapie mnie jakaś jesienna chandra, ale wydaje mi się, że to normalne. Mimo to, lubię tę porę roku znacznie bardziej niż na przykład rok temu. Dlaczego? Sama nie wiem. Może po prostu stałam się jeszcze bardziej leniwa i podoba mi się to wylegiwanie się w łóżku, haha. A co najdziwniejsze już nie tęsknię za latem, a za to nie mogę doczekać się już śniegu i Świąt. Nawet nie wiecie jak dzisiejsze -9*C mnie uszczęśliwiło... Jestem dziwna, doskonale zdaję sobie z tego sprawę.
Lubicie jesienne wieczory?
Co podczas nich robicie?

25 komentarzy:

  1. kto by nie lubił takich wieczorów.. ja uwielbiam, a zwłaszcza spędzać wtedy czas na blogu lub oglądając dobry film. książka? nie za bardzo, prędzej słownik jak dla mnie ;)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny, dopracowany post jak zwykle :)
    threedayholiday.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię <3 Ja zazwyczaj czytam ksiązkę lub oglądam jakiś film :)
    super zdjęcia :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam jesień i chłodne wieczory, ale tylko wtedy, gdy mogę siedzieć domu. Wczoraj, gdy było strasznie zimno i musiałam iść do szkoły, byłam w strasznym nastroju! xD

    http://julia-and-fashion.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. ja przeważnie robie gorący napój i kłade się do łóżka :)
    http://fashion--our--passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jak już uda mi się wrócić do domu po zajęciach i pracy, to zwykle zjadam obiad i zalegam w łóżku, bo już na nic nie mam siły. ;) ale wcześniej też zwykle w łóżku odrabiałam prace domowe czy też leżakowałam z laptokiem. ;) ale generalnie jesieni nie lubię i nie mogę się doczekać wiosny. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kocham czytać <3

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również uwielbiam takie zimne, jesienne wieczory :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie wieczory :) I robię dokładnie te same rzeczy co ty! ;)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. genialny blog <3
    będę tu wpadać :D

    http://v-eronique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. W chłodne wieczory jest idealnie spędzając tak czas. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O, ''Kiedyś na pewno''! Czytałam, i to już kilka razy. ;) Bardzo lubię jesienne wieczory, spędzane z książką i pod kocykiem, ale niestety, gdy trzeba się oderwać od powieści, i zacząć robić zadania domowe... To już tak przyjemnie nie jest. :(


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow – I love the pictures! Want all this stuff, too. You’re making me jealous!
    Also the design of your whole blog is really pretty, girl! ♥
    I’m following you via gfc & look forward for your next post. You’re great – keep going!
    Adoorablee.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również lubię jesienne wieczory, szczególnie te sobotnie :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama z chęcią poczytałabym jakieś ciekawe książki, jednak szkoła mi na to nie pozwala, ledwo mam czas coś zjeść czasami.. :( http://polinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. mój jesienny wieczór trwa bardzo krótko ponieważ o 21 jestem w domu
    zazwyczaj to pisze bloga , przerabiam zdjęcia , oglądam jakiś film albo czytam książkę
    super blog pozdrawiam i zapraszam do mnie xxxxxx

    http://vanilla-night.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham czytać!
    Gdzie kupiłaś kubek?
    love-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też bardzo lubię czytać, ale nie tylko w jesienne wieczory ;)
    Super zdjęcia!

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Też uwielbiam czytać w jesienne wieczory :D
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również należę do takich osób które wręcz uwielbiają jesienne wieczory,kiedy można usiąść pod kocem z kubkiem herbaty bądź czekolady i czytać jakąś fajną lekturę bądź oglądać ulubiony serial.Uwielbiam również kiedy pada deszcz bo dla mnie jesień bez deszczu nie istnieje,niestety/stety jesień tego roku jest ciepła. :)
    Pozdrawiam!

    Byłoby mi miło gdybyś mnie odwiedziła-http://xxsometimesx.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)