2014/09/01

BACK TO SCHOOL: moje przybory szkolne

Hej
Dzisiaj zaczęliśmy już nowy rok szkolny. Wakacje wakacjami- będę bardzo za nimi tęskniła i z niecierpliwością wyczekiwała następnych. Jednak jest już taki czas, że trzeba powoli, na nowo przywyknac do nauki, zadań domowych, kartkówek, sprawdzianów i wczesnego wstawania. Nie wiem jak wy, ale ja jeszcze nie mogę przyjąc do wiadomości, że dzisiaj rozpoczęła się szkoła. Pisząc tego posta wciąż mam wrażenie, że są wakacje, i że jutro znowu wstanę o godzinie dziesiątej. No, ale nie ma co rozpaczac. Osobiście bardzo lubię moją szkołę i gdyby nie masa nauki i wczesne wstawanie naprawdę z radością bym do niej chodziła.
A dzisiaj przygotowałam do Was post z bardzo popularnej serii Back To School. Pokażę w nim swoje przybory szkolne. Od razu uprzedzam, że nie będę się nad nimi za bardzo rozwodzic i w większości będą to jedynie zdjęcia, ale mam nadzieję, że taka wersja wam odpowiada. I jeszcze jeżeli chodzi o plecak, to jest on z zeszłego roku i mogliście zobaczyc go w tym poście: KLIK (druga stylizacja). Bez zbędnego przeciągania, zaczynajmy!
 kredki- Lidl
nożyczki- Biedronka
taśma- księgarnia
temperówka- ?
gumka- ?
 zakreślacze- ?
gumka, ołówki i długopisy- księgarnia
linijka- papierniczy
 pierwszy zeszyt- księgarnia
drugi zeszyt- Biedronka
zeszyty- Biedronka i księgarnia
 duży zeszyt- Lidl (okładkę ozdobiłam sama)
małe zeszyty- Kaufland
zestaw teczek- Biedronka






Do której poszliście teraz klasy?
Też zrobiliście tę serię u siebie?

41 komentarzy:

  1. Zrobiłam tą serie u siebie, fajne rzeczy. I oczywiście idę do 2 gimnazjum :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne szkolne rzeczy. Życzę powodzenia w nowym roku szkolnym. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piórniki są świetne! Ja jestem teraz w 2 liceum :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale genialny zeszyt, ten piórnik szary super :) Zeszyty mi się bardzo podobają!:D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak kolorowo! Ja postawiłam na minimalizm. :3

    http://dianaashe.blogspot.com/
    zapraszam na nowy post. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja muszę miec wszystko kolorowe jeżeli chodzi o szkołę i naukę! :)

      Usuń
  6. Wow ile rzeczy ! Ja w tym roku pare zeszytow,olowek i dlugopis haha :D Nie chce mi sie juz bawic w takie zakupy,poza tym ostatni rok...


    agamafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sporo rzeczy z posta mam z poprzednich lat, nie kupowałam dużo :)

      Usuń
  7. Mega ! : D

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zrobiłaś śliczną okładkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zeszyty i piórnik :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz Iphone ? I gdzie kupiłaś obudowę do niego ? :)
    Zeszyty cudne , mam nawet kilka identycznych , a piórnik nadal zostaje idealny *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, mam Iphona, a case jest z H&M :)

      Usuń
  11. Ja teraz ide do 2 klasy gim
    Świetny piórnik DIY
    Mamy te same kredki haah
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja oczywiście też robię serię Back to School ;) Świetne przybory, ja poszłam teraz do klasy 1 gimnazjum... tęsknię za podstawówką :(

    http://julia-and-fashion.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja poszłam teraz do drugiej klasy gimnazjum :) Tak samo jak ty, gdyby nie wczesne wstawanie i mnóstwo nauki, chodziłabym z przyjemnością do szkoły! :D Mam takiego samego case'a, jest super ♥
    http://rosylette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ahh, wszyscy mają te piórniki... No ale podobno są świetne, więc okej. ;P
    Świetne masz te zeszyty z księgarni, a ten z Biedronki z napisem ''keep calm and blog on'' też chciałam sobie kupić, ale niestety go nie znalazłam. ;/ Poza tym bardzo fajne przybory, bardzo kolorowo! ;)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat zeszyt z tym napisem również jest z księgarni, nie z Biedronki :P

      Usuń
  15. Te słodkie zeszyty mam w domu!!: ) UWIELBIAM kupować zeszyty w Biedronce :D są takie słodkie. a te z napisami w twardej okładce z biedry ? :o bo ich nie widziałam .. Super post ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej :D nominowałam cię do LBA :) http://www.swiat-moimioczami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne przybory. Fajnie, że zrobiłaś "DIY", bo naprawdę Ci to wyszło i strasznie mi się podobają Twoje pomysły:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne przybory <3 najlepszy piórnik Herlitz z allegro <3
    patrycja-paulinaa.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też próbowałam szyć, ale mimo że bardzo to lubię, nie wychodzi mi to xd ja też sama ozdabiałam parę zeszytów, w zeszłym roku podobnymi szlaczkami :) obserwuję, bo blog bardzo mi się podoba! :D

    zapraszam do mnie na --> chocolate0monster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam cie do konkursu na moim blogu :
    http://kaya-fashion1.blogspot.com/
    i sandy blogu :
    http://sandy-modness.blogspot.com/
    Zasady znajdziesz na tych dwoch blogach mozesz wygrac :
    -eyeliner
    -tusz do rzęs
    -pomadke do ust
    -płytę rihanny (najnowszą Unopologhetic)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow – I love the pictures! Want all this stuff, too. You’re making me jealous!
    Also the design of your whole blog is really pretty, girl! ♥
    I’m following you via gfc & look forward for your next post. You’re great – keep going!
    Adoorablee.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Mądrze piszesz !
    ogólnie fajny blog i pomysłowe notki ,wpadniesz też do nas ? jak ci się spodoba zaobserwuj : *
    http://improvedffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. zeszyty masz cudowne<3 piórniki też:D

    klikniesz u mnie w poście? z góry dzięki :* [ MAŁA x MI ]

    OdpowiedzUsuń
  24. ahh na studiach już się nie kupuje takich fantastycznych rzeczy chociaż "keep calm and blog on" podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  25. super zeszyty ! :) piórnik też mi się podoba : ))))))


    http://malwina-borejko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Tylko mi mignęło przed oczami zdjęcie zeszytu, który ozdobiłaś i stwierdziłam, że jest najlepszy. I co? DIY! Nie ma to jak "własnoręczne" zeszyty.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładny piórnik;) Do tego świetny pomysł z tymi ręcznie robionymi zeszytami. Za rok też sobie takie zrobię;)


    blog-joanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialny Blog <3 Bedę tu Częściej Wpadać :D
    Zapraszam Cieplutko Do nas <3 / Wera
    Nasz Blog - klik! WAŻNE !!
    Nowy Post Zobacz!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejku jak pięknie ozdobiłaś :OOO
    http://teamparisgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Zajumałaś mi zeszyt do przedmiotów z weterynarii. Ten duży z kwiatkami z biedry. :O Zakreślacze masz fajne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wiem, że posta pisałaś dawno, ale mam takie same zakreślacze i też lubię sama ozdabiać zeszyty ;)
    Wgl masz fajne rzeczy do szkoły :))
    Miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)