2014/08/21

cold

Hej wszystkim!
Nawet nie wiem kiedy to lato minęło, bo powoli zaczynam czuc w powietrzu jesień... To straszne. Dopiero co szłam ze szkoły ze świadectwem w ręku, a już za kilkanaście dni będę ponownie siedziała w szkolnej ławce, a popołudnia będę spędzała na nauce. Aktualna pogoda w moim mieście? Zimno, deszczowo, zachmurzone niebo. Typowa jesień. Pisałam wam ostatnio, że nie mam jeszcze nic do szkoły. Stan rzeczy się trochę zmienił i na chwilę obecną mam prawie wszystko, jeeej. Szczerze mówiąc uwielbiam robic zakupy do szkoły i oglądac filmiki na youtube z serii Back to school, pomimo że do szkoły wcale nie mam ochoty wracac.
A jeżeli już jesteśmy w temacie szkoły, to pochwalę się Wam, że dzisiaj sama uszyłam sobie piórnik! Nic nie mogłam znaleźc sobie w sklepach, więc stwierdziłam, że spróbuję sama. Wyszło mi coś... dziwnego, ale najważniejsze, że się starałam, nie? Haha.
Z takich bardziej "dramatycznych" rzeczy, które się u mnie działy: w weekend zaginął mój pies. Całe szczęście, że moja Pysia znalazła się zaraz na drugi dzień, bo nie wiem czy pogodziłabym się z jej zniknięciem jeżeli by się nie odnalazła. Nie spałam całą noc, kiedy jej nie było. Ale dobra, mam to już za sobą i teraz moja psinka leży sobie obok mnie, więc naprawdę nie chcę już sobie o tym przypominac. Ten kto ma psa i kiedyś mu zaginął wie o czym mówię.

Macie już wszystko do szkoły?
Jak podoba Wam się mój jakże profesjonalnie wykonany piórnik?


29 komentarzy:

  1. To dobrze, że Pysia się odnalazła <3 Piórnik jest super, ja też chyba uszyje sobie sama, bo te co są teraz w sklepie są takie... nijakie...
    patrycja-paulinaa.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, że Pysia jest już bezpieczna w domu. Mi zaginął kiedyś kotek i wiem co to znaczy, co się wtedy czuje.
    Piórnik wyszedł Ci całkiem ładnie!
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. To twoje "dziwne coś" bardzo pprzypadło mi do gustu, hah. XD Dobrze, że się znalazła. Pamiętam, że kiedyś Sinda w Sylwestra, bo została na dworze, a potem 5 dni jej nie było. Przestraszyłam się jak nie wiem. ;/

    http://palinablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze że pies się znalazł!;) Super piórnik ;)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahh, ja też uszyłam sobie piórnik w tym roku i też wyszło mi coś dziwnego, ale ważne, że zrobiłam to sama! :D Oj wiem o czym mówisz, jeśli chodzi o zaginięcie psa, dobrze, że Twój się znalazł :*

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też pogoda typowo jesienna, a piórnik jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mam jeszcze połowy rzeczy. Piórnik jest świetny, taki oryginalny :D
    Dobrze, że Pysia się znalazła :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Maga piórnik haha ja nawet takiego bym pewnie nie umiała zrobić XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam już prawie wszystkie potrzebne rzeczy do szkoły,
    Co do piórnika to wygląda bardzo orginalnie, jak dla mnie fajny! :)

    ◄HELCZI-BLOG.BLOGSPOT.COM►

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że Pysia się odnalazła. Mi brakuję jeszcze tylko zeszytu do nut i jednej książki ;)
    Piórnik fajny :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wyszedł Ci ten piórnik, może zrób z nim jakieś diy? ;)

    asiek-asieeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piórnik świetny, a ja? Szczerze nie mam nic haha Jutro jadę na duuuże zakupy w których kupię wsyztsko co potrzebne :> Fajnie, że Pysia się odnalazła, masz ogromne szczęście! U mnie te jesienno, a szkoda bo chciałabym ostatki wakacji spędzić jak najlepiej :/
    Zapraszam na nowy post u mnie! http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny piórnik. Ja mam wszystko, oprócz książek, które będę mieć w poniedziałek. Powiem ci, że mi zginął kiedyś kot, też nie spałam w nocy i myślałam, że się już nie znajdzie. Śliczny piesek, cieszę się, że z tobą jest ;)
    http://mirela-mirelaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piórnik nie wygląda wcale tak tragicznie, jest okej. :) Gdybym ja się za coś takiego zabrała, wyszło by coś sto razy gorszego, bezkształtnego, beznadziejnego. ;)
    Do szkoły już wszystko mam, jedynie zamierzam dokupić sobie kilka drobiazgów. :)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz słodkiego pieska. Fajnie Ci wyszedł ten piórnik. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. swietnie wyszedł Ci ten piórnik :)
    http://blog017.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny piórnik , mi się podoba . Ale słodki piesek . Mi pies ucieka :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia. Piórnik mi się podoba.
    http://alu-aluu.blogspot.com dopiero zaczęłam.

    OdpowiedzUsuń
  19. A mnie się ten piórnik bardzo podoba, naprawdę. Nawet patrząc na zdjęcia zastanawiałam się gdzie kupiłaś, bo chętnie bym go przygarnęłam, ale cóż - rękodzieło to nie jest moja mocna strona :)
    Najważniejsze, że piesek się znalazł cały i zdrowy.
    onelittlesunbeam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny piórnik, i fajny post :)

    http://julia-and-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurczę, ten piórnik jest świetny...zanim przeczytałam, że sama go zrobiłaś, chciałam zapytać gdzie można kupić takie cuda :P

    http://obiektywyciastkaipocztowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny ten piórnik!:P
    http://leciak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. l absolutely fell in love with your blog, following you!<3
    Make sure you also check out my blog and follow me as well.

    http://fashionableperfection.blogspot.nl/

    Love John Setrodipo

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudownie Ci wyszedł ten piórnik.Lepiej wygląda niż z jakiegoś sklepu :)
    Może wspólna obserwacja ? CLICK odp u mnie ,ja na pewno sie odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. śłiczne zdjęcia :) Ja tez mam yorka!

    Mam prośbę, poklikasz w linki w tym poście? -> ♥Mój post - klik♥ (wzamian masz szanse ze Cie polece w następnym poscie i się zrewanżuję)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny piórnik i piesek ;3

    http://klaudiazelazna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. dobrze że piesek sie znalazł :) fajny piórnik ;3 Obs. za obs. daj znac na moim blogu :) http://agatabloginlovewithdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)