2014/07/25

tangle teezer- warto? co o nim sądzę?

Hejka
Dzisiaj mam dla Was post, który planowałam zrobić już od bardzo dawna, czyli coś na temat szczotki do włosów o nazwie tangle teezer. Niby zwykła szczotka, ale jednak nie. Może na początek trochę danych technicznych- jej koszt jest to około 30 zł i jest ona dostępna na allegro oraz w różnych drogeriach internetowych, a niedawno pojawiła się w drogeriach Hebe stacjonarnie. Jest również kilka rodzajów tych szczotek i ja posiadam wersję salon elite.
Jest to tak rozsławiony produkt, że pewnie wiecie na czym polega jej fenomen, ale jeżeli nie, to zaraz Wam o tym trochę napiszę. Ogólnie zamysł działania tej szczotki jest taki, że ma ona bezproblemowo rozczesywać włosy bez ich wyrywania oraz sprawiać, że będą one gładkie. Ja się pod wszystkim podpisuję! Naprawdę uwielbiam tangle teezer i teraz nie wyobrażam sobie czesać się czymś innym. 

Plusy:
pięknie wygładza włosy
sprawia, że są one błyszczące
nie ma żadnego problemu z rozczesaniem włosów i przede wszystkim ich nie wyrywa
podczas czesania masuje nam skórę głowy, co jest bardzo przyjemne, a dodatkowo poprawia ukrwienie, a co za tym idzie wspomaga wzrost włosów

Minusy:
cena
dostępność
 Ostatnio moje włosy przeszły sporą metamorfozę, bo ich stan się bardzo poprawił! Oczywiście jest to zasługa odpowiedniej pielęgnacji, więc jeżeli chcielibyście post właśnie na ten temat, to możecie napisać mi o tym w komentarzu. W sumie, to mogłabym zrobić nawet całą serię o włosach, bo nie wiem czy dałabym wszystko zamieścić w jednym poście- ostatnimi czasy mam prawdziwą obsesję na punkcie włosów i stosuję różne metody na ich ładniejszy wygląd (w tym maski domowej roboty i olejowanie) oraz różne produkty i mam kilka takich, po których zauważyłam różnicę i które bardzo mi się spodobały. Pokazałabym Wam również efekty mojej pielęgnacji... wiecie, zdjęcia przed i po i te sprawy. Myślę, że byłoby to dosyć ciekawe, więc dajcie mi znać co o tym sądzicie :)


Macie tangle teezer?
Chcielibyście serię o włosach?


57 komentarzy:

  1. Ja nie mam jeszcze, ale przymierzam się do zakupu :)
    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się nad jej zakupem :) Nie wiem czy przy moich ultra cienkich i rzadkich włosach warto

    ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿
    Zapraszam, cheshire00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachęciłaś mnie do jej zakupu. Może i moje włosy staną się ładniejsze ; D

    Jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety mam podróbkę, ale i tak warto !

    OdpowiedzUsuń
  5. Za niedługo kupuję TT, natrafiłam na Twojego bloga przypadkiem a jest genialny! <3
    patrycja-paulinaa.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tylko będę w hebe to koniecznie muszę kupić tangle teezer! Wszyscy go tak chwalą, może i ja spróbuję? :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. TT radzi sobie chyba z każdymi włosami :D Nawet z moimi sobie poradził - MEGA gęste, grube, suche i wiecznie splątane - a daje sobie radę bez problemu od pół roku <3

    OdpowiedzUsuń
  8. rownież mam tą szczotkę i jestem z niej zadowolona

    http://turnmybackndslamthedoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupilam ostatnio na promocji w Hebe. Jestem z niej bardzo zadowolona! Polecam zwlaszcza dla osob z falowanymi/kreconymi wlosami.

    thealexandalex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. hej, bardzo chętnie się dowiem jak polepszyłaś stan swoich włosów, bo i mi by się to przydało :) a co do tangle teezera to niedługo będę w Anglii i planuję go kupić ;)

    http://adriannadomagala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam tangle teezer ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę to mieć, może nie długo taką zakupie^^
    Obserwuje ;w;

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia. Piękny piesek. Bardzo fajnie się czyta.
    --------------------------------------------------------------------------------
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam ;))
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam zamiar kupić tą szczotkę ;) Zró posta o pielegnacji swoich włosów. ;)
    wika-wikta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już wiele o niej słyszałam :) Wszyscy bardzo ją chwalą ;)

    http://mylifenata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Przymierzam się do kupna;)
    MMam kręcone włosy i jestem ciekawa jak się sprawdzi;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze, może sobie kupię tą szczotkę. W Portugalii sprzedają je w aptekach.
    Zapraszam do mnie może spodoba Ci się mój blog http://polkadottiedot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie się zastanawiałam czy ją kupić, a tu twój post :) Szkoda, że są drogie, ale poświęcę się dla włosów :>
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/ - zapraszam na nowy post u mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Tangle Tezzer <333

    weronika-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. nie rozumiem fenomenu szczotki do włosów, serio, a wszyscy o niej piszą. aż chyba przejdę się do Hebe i zobaczę o co tyle szumu jest. ;)
    a piesek śliczny. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla osób, które mają problemy z rozczesywaniem włosów ta szczotka jest prawdziwym zbawieniem :)

      Usuń
  22. Nie posiadam tej szczotki do włosów, jednak mam ochotę ją kupić tymbardziej po przeczytaniu Twojej notki :)
    nataliaasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja bym chciała posiadać tą szczoteczkę i być miże mi się to uda.
    Świetny blog, podziwiam!
    dziamonablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam TT w wersji kompaktowej, kupiłam jakiś czas temu w Anglii, bo nie były wtedy dostępne w Polsce. Również bardzo polecam i nie wyobrażam czesania moich włosów inną szczotką :)
    +obserwuję jako Annie in Wonderland

    Zapraszam na nową notkę- KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajna recenzja, właśnie zastanawiałam się nad zakupem tej szczotki i wreszcie podjęłam decyzję :)
    http://my-book-of-feelings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam tę szczotkę i ją uwielbiam :)
    Stan moich włosów znacznie się poprawił od kiedy zaczęłam używać Tangle Teezer, pić napój z drożdży i zainwestowałam w porządny szampon i maskę do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mam tej szczotki, aczkolwiek bardzo wiele o niej słyszałam i na blogach, i na youtube. Wszyscy ją chwalą, ale ja nie zamierzam jej kupować, bo mam dwie bardzo dobre, które w zupełności mi wystarczają. ;)

    my-life-my-troubles.blogspot.com (obserwuję. :))

    OdpowiedzUsuń
  28. chyba kupie tangle teezer:) czekam na serie o włosach :)
    pozdrawiam,buziaki:*

    nats-naats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja zamierzam sobie kupić tę szczotkę<3

    http://ula-ulaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam tą szczotkę - jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  31. miałam ją kupić, ale zastanawiam się cały czas, najbardziej nie przemawia do mnie cena, ale jak widzę, to tylko mały minus, przy wielu plusach :D
    http://misguidedfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Uważam że warto, mam już dwie wersje - podróżną i klasyczną. Gorąco mogę polecić i całkowicie zgadzam się z twoją recenzją :)

    OdpowiedzUsuń
  33. haha mam dokładnie ten sam tangle teezer, nawet kolory te same :* uwielbiam tę szczotkę i GORĄCO POLECAM INNYM

    kamoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Liczę na post na temat pielęgnacji! Chciałabym tangle teezer, ale jednak nie mogę się zmotywować do zakupu.

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam tą samą szczotkę! :) Nawet kolory się zgadzają. Sprawuje się bardzo dobrze i również nie powróciłabym do zwykłej szczotki :) Fajny blog, dodaję do obserwowanych i czekam na posty o pielęgnacji :D

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Też mam tę szczotkę, ale w wersji cała różowa. Niestety powyginały mi się już te ząbki i zastanawiam się czy nie kupić nowej. Łoo i nie wiedziałam, że jest w Hebe! Dziękuję za informację :) A nie wiesz ile kosztuje w Hebe?
    Poza tym z chęcią przeczytałabym post o pielęgnacji włosów, bo na zdjęciach włosy prezentują się świetnie! ♥

    inspire-someone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była ostatnio na promocji na 29,99 zł :)

      Usuń
  37. Chciałam ją sobie kupić,ale póki co nie mam kasy :/
    A ta seria o włosach, wydaje się być ciekawa! Zrób ! Chętnie poczytam i zobaczę jak pięlegnujesz swoje włosy,bo są śliczne ♥
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Brzmi bardzo zachęcająco, jednak mimo napływu myśli o zamówieniu jej jakoś nadal czuję pewną rezygnację. Może kiedyś się w nią zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Od jakiegoś czasu planuję zakup tangle teezer, bo wszyscy bardzo polecają tę szczotkę! Trzeba jednak uważać, skąd się zamawia, bo na allegro jest pełno podróbek :)

    http://natforart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. ja mam i jestem z tej szczotki mega zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kupiłam taką samą i według mnie jest taka sobie.
    http://jesykabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja bym ceny 30 zł nie dała do "minusów". Myślę, że jest to drobny wydatek zwłaszcza, że szczotka ma tyle "plusów"! :) Parę dni temu sama kupiłam Tangle Teezer i jestem z niego dumna. Daje wszystko to, co obiecuje producent, a to się ceni. ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam pomarańczowo-żółtą i jestem bardzo zadowolona :)

    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. miałam ją kilka miesięcy i niestety się zniszczyła, teraz nie mam :c
    ♡ zapraszam do mnie na konkurs z sammydress.com :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Dużo osób ją poleca ;) Widzę, że przeważają plusy ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  46. Podobają mi się włosy po rozczesaniu tą szczotką, nie mam jej ale planuję kupić :)
    http://kreatywna-milena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Chyba muszę w końcu to cudeńko zakupić! Słyszałam już tyle pozytywnych opinii. :)

    Pozdrawiam,
    www.klaudiakulakowska.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie mam, ale moja koleżanka ma i ma bardzo ładne włosy :)

    Zapraszam do mnie. Może ci się spodoba i zaobserwujemy się nawzajem? ^-^
    fovingues.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. nie rozumiem szaleństwa na te szczotki XD

    świetnie wyglądasz!

    www.niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Mam ją już ponad rok i jestem z niej bardzo zadowolona :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Również mam tą szczotkę i nei jestem z niej zadowolą, ponieważ rozczesuje włosy tylko z wierzchu.
    A ja się potem dziwiłam, że mimo wielokrotnego czesania włosy nadal są splątane.
    Nie wiem, może tylko ja tak mam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Chyba też sobie taką kupię :)

    zapraszam na mojego modowego bloga : http://julia-and-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Też mam TT salon elite i również jestem jak najbardziej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)