2014/07/24

co u mnie?

 Cześć wszystkim!
Już naprawdę (pochwalę się Wam, że w końcu nauczyłam się pisać to słowo poprawnie bez sprawdzania go w słowniku! możecie być ze mnie dumni, bo wcześniej ile razy bym nie sprawdzała- i tak nie pamiętałam jak to się pisze, haha) dawno nie było takiego zwyczajnego posta, gdzie po prostu opowiadam Wam co się u mnie dzieje. Szczerze mówiąc myślałam ostatnio trochę nad moim blogiem i doszłam do wniosku, że największą przyjemność sprawia mi pisanie właśnie takich postów. Zdecydowałam, że od teraz będę publikowała tylko i wyłącznie posty, z których jestem zadowolona, czyli takie, które przyjemnie mi się pisało. Tak, więc... szykujcie się na sporą dawkę przemyśleń! Dlaczego? Dlatego, że akurat różnych myśli mam w ostatnim czasie sporo z powodu nadmiaru wolnego czasu. A wiadomo, że posty wychodzą najlepiej, gdy ma się na nie dobry pomysł i porządnie się je przemyśli.
Oczywiście jak to ja rozpisałam się nie na temat, bo miałam pisać o tym co u mnie, a wyszła z tego paplanina o blogu, ale co zrobić. Jeżeli chodzi o to co się u mnie dzieje- wakacje spędzam leniwie i stawiam na odpoczynek po wyczerpującym roku szkolnym. Mam akurat takie szczęście, że mieszkam w okolicy, gdzie jest dużo, dużo jezior! Pod tym względem nie mogę narzekać na moje miasto, bo mamy tu kilka jezior i mnóstwo plaż oraz mniejszych plażyczek. Jest w czym wybierać, co jest plusem dla takiej osoby jak ja, której wszystko nudzi się w zaskakującym tempie.
A jeżeli chodzi o dzisiejszy dzień, to byłam na wsi u mojej prababci, gdzie nie widziano mnie już kilka dobrych lat (moja prababcia już tam nie mieszka, przyjeżdża tam czasami razem z moją babcią). Muszę Wam powiedzieć, że fajnie było usiąść tam na podwórku, w ciszy i powspominać sobie chwile, w których przyjeżdżałam tam jako mała dziewczynka. A przy okazji... mój pies się wybiegał (takie tam zboczenie z tematu, haha).

A co u Was?
Macie jakąś rodzinę na wsi?
 

42 komentarze:

  1. To bardzo fajnie że w końcu jesteś zadowolona z tego co piszesz, bo blog powinien nam dawać dużo radości, i siły do dalszych działań na nim ; * Przepiękne zdjęcia ♥

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz pięknego bloga, zdjęcia też piękne, życzę dobrego rozwoju bloga.;)
    http://piotrekleciak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie !


    http://jeta-jeeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia. Też mam rodzinę na wsi. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również mam rodzinę na wsi *o*

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    Pisz więcej takich postów , są genialne ! *.*

    BLOG : http://aridiary69.blogspot.com
    Może wspólna obserwacja ? co ty na to ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam akurat wczoraj też u prababci na wsi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mam żadnej rodziny na wsi niestety :/
    Świetne są te zdjęcia!
    Zostawiam obserwację, świetny blog! :)
    http://olilyandklarty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Na wsi mieszka jedna z moich babć. Miło wspominam czasy kiedy z rodzeństwem ciotecznym, a było ich z 9 siadaliśmy na kocu pod drzewem i zajadaliśmy się pysznościami. Bawiliśmy się i nocowaliśmy w namiocie. Teraz już nie spędzamy wakacji w tak dużym gronie i bardzo tego żałuję.
    A zdjęcia są jak zawsze prześliczne, już czekam na twoje nowe notki :)

    lena-magda-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również nigdy do końca nie jestem pewna czy dobrze napisałam "naprawdę" tak samo jak " na pewno". A jezeli chodzi o wieś to ja na niej mieszkam, niestety. Dziękuje jeszcze za komentarz u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam~Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam babcie na wsi :) u mnie wszystko dobrze i też spędzam wakacje leniwie haha :)

    photograph-passion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. W moim przypadku praktycznie nikt nie mieszka w mieście :D

    fovingues.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodobało mi się już pierwsze zdanie - nie wstydzisz się swoich błędów, piszesz prawdziwie :)
    I ja mieszkam na wsi, i parę osób z rodziny też.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też ostatnio napisałam o przemyśleniach, hah też miałam z tym problemy :)
    Zapraszam na nowy post u mnie! http://mari-maari-blog.blogspot.com/ - jeśli będziesz miała czas i ochotę wpadnij :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też wakacje spędzam bardzo leniwie :D
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. też mam rodzine na wsi :)

    Zapraszam na mojego bloga, nowy post DIY
    www.panna-anqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też w wakacje jestem totalnym leniem ;) Mam duużo rodziny na wsi i sama w niej mieszkam ;)
    Obserwuję, bo masz świetnego bloga, fajnie piszesz, masz ładny design i boskie zdjęcia ♥

    Zapraszam, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj lub skomentuj :*
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam moją babcię.
    Śliczne zdjęcia! :D

    alexshia-a.blogspot.com | xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mieszkam na wsi i jest bardzo nudno... :C mój brat jest ode mnie o dużo starszy, więc on ma swój świat. Koleżanek tu nie mam... i jest smutno :C

    Masz cudowny blog, robisz bardzo fajne fotki!

    http://ewastyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałbym mieć blisko siebie jakieś jezioro *.*

    agatinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. też miałam problemy z tym słowem, także nie ma co się przejmować ;]
    Ja bardzo lubię odwiedzać moją babcię, jest taka kochana :))
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  21. Też mam rodzinę na wsi. :) Uwielbiam do nich jeździć na wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super ujęcia :D
    http://ccvnz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. NIe mam rodziny na wsi, lecz przyjaciółki :)
    Ciekawe zdjęcia *.*

    http://kikablog2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne zdjęcia! Niestety nie mam rodziny na wsi, ale chętnie kiedyś pojechałabym na nią odpocząć choć na parę dni :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post.
    Masz prześliczny design bloga.
    Widać, że jesteś na prawdę w tym dobra.

    W wolnej chwili wpadnij na mojego bloga,
    jeśli ci się spodoba zaobserwuj !

    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post cudowne zdjęcia
    aalwaysbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne zdjęcia <33
    Dobrze wyszło ujęcie podskoku :D

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/
    Obserwacja za obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  29. sliczne zdj!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjęcia, to przedostatnie wyszło świetnie *.*
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ja również wakacje spędzam leniwie :*
    moja babcia mieszka na wsi :*
    Zapraszam
    klaudiaanclauudia.blogspot.com
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mam dzidków na wiosce i jestem tam gdy tylko mam chwile wolna
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam babcie na wsi, ale rzadko tam przebywam, piekne zdjecia :)

    bialy-krzyz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne zdjęcia!
    Nie mam rodziny na wsi (niestety) zawsze chciałam.

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Niestety nie mam rodziny na wsi :3 Ładne zdjęcia :3
    Poklikałabyś w linki w poście ?Bardzo mi na tym zależy. Z góry dziękuję :))
    http://stay-possitive.blogspot.com/2014/07/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja mam rodzinę na wsi ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też mam rodzinę na wsi. Myślę, że się wybiorę, z tego też względu, że zdjęcia wychodzą tam przepięknie, szczególnie w polu ^^

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)