2014/06/27

welcome holidays!

 Hej kochani!
Niestety nie będę oryginalna i napiszę o czymś, o czym prawdopodobnie pisze dzisiaj większość, czyli jak wiadomo o... wakacjach! Pierwszy raz podczas zakończenia roku poczułam ogromną ulgę, że nie przez najbliższe dwa miesiące nie będę się już musiała martwić o nadchodzącą kartkówkę, odpowiedź, sprawdzian czy pracę domową. Jeżeli chodzi o moje oceny to tak jak wspominałam Wam we wczorajszym poście- jestem zadowolona. Wiadomo, zawsze mogło być lepiej, ale chyba najważniejsze jest to, że ja sama jestem usatysfakcjonowana tymi wynikami. 
 
 Ogólnie wakacji nie mam jeszcze kompletnie zaplanowanych. Jeżeli będę gdzieś wyjeżdżała, to raczej będzie to dość spontaniczne, ale takie wyjazdy są moim zdaniem najfajniejsze. Podejrzewam, że znowu pojadę z rodzicami nad morze i jak najbardziej mi to pasuje, bo bardzo miło wspominam takie wakacje. 
Jeżeli chodzi o bloga to planuję dużo ciekawych, różnorodnych postów, ale jeszcze nie wiadomo jak to wyjdzie, bo wiadomo, że wolę korzystać z wolnego czasu jakoś bardziej aktywnie, a nie siedząc przed komputerem.
 Od razu przepraszam za powyższe dwa zdjęcia, ale robił mi je brat i nie dość, że są nieostre to mam na nich dziwne miny, haha. No, ale tak to już jest.

A teraz pytanie retoryczne... Cieszycie się z wakacji? :D
 

33 komentarze:

  1. Ja się cieszę bardzo bo mam tysiące planów na nie ♥
    Śliczne zdjęcia :*

    Zapraszam do mnie :) Obserwuje i liczę na to samo :*
    http://mikaela-nowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jadę prawdopodobnie na całe wakacje na wieś :) Kurde, ale ja ci ocen zazdroszczę! :(

    eustachowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się bardzo ciesze mam dużo planów :)
    Gratuluję czerwonego paska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam dużo planów na wakacje, ale na razie muszę się do nich "przyzwyczaić" bo nadal nie mogę uwierzyć w to że już są! :D Też nie chcę spędzać czasu przed komputerem :P

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że cieszę się z wakacji i na pewno nie mam zamiaru spędzać je przed komputerem!
    Gratuluję świadectwa, i życzę ci miłych i na pewno udanych wakacji!
    http://wikaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wakacje... Są czasem odpoczynku i spokoju :) cieszę się, że jest takie coś :)
    Fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i życzę bardzo udanych wakacji :)
    dziamonablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję świadectwa z paskiem :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wyjeżdżam na początku lipca do Międzyzdrojów ;p
    udanych wakacji! <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, wracam z relacją z koncertu 30 Seconds to Mars :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Jakie ty masz genialne oceny!
    Zapraszam do mnie!
    Za każdy komentarz się odwdzięczam!

    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję świadectwa ;)


    http://nadi-natii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jezu, zazdroszczę ocen *.*
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję takiego ślicznego świadectwo, cudowna bluza kocham koty :)


    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie tu. Wygląd śliczny, piszesz też nieźle, powiedziałabym nawet więcej niż nieźle. Podoba mi się tutaj, będę gościć częściej! :)
    + Jeśli spodoba Ci się u mnie to zapraszam do zaobserwowania (odwdzięczę się!)
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz dobre oceny :)
    Fajne zdjęcia<3 ja też cieszę sie ze są wakacje i kazdy może odpocząć od szkoły! :D

    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak, nareszcie wakacje! :3 bardzo długo na nie czekałam, aż od 10 miesięcy!
    Gratuluję świadectwa z czerwonym paskiem. Ja skończyłam podstawówkę bez czerwonego paska (niestety). Ale i tak jestem w miarę zadowolona ze swoich ocen, ale oczywiście, chciałabym o ocenę wyżej i byłoby cudo ;)
    Życzę Ci miłych wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się z wakacji, chociaz ich nie czuję. Mam wrażenie że jutro będe musiała iść do szkoły.
    Wpadniesz do nas? Poklikasz w linki?
    http://www.susan-and-olivia.blogspot.com/2014/06/sheinside_25.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Też miałam czerwony pasek.
    Wakacje, nareszcie!

    ja-kontra-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję świadectwa!
    Ja też nie mam większych planów na wakacje :)

    justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. wow, gratuluję ocen! ;)

    wpadnij do mnie ;*
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zdjęcia, super koszulka gdzie ją kupiłaś? :D

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak właściwie to bluza, jest z sheinside :)

      Usuń
  21. gratuluję tak dobrych ocen, udanych wakacji! ;)

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję paska :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne świadectwo, gratuluję paska. :) Wydaje mi się, że masz celujący z j. angielskiego, czy tak? Jeśli tak, to piona. :D
    Odnośnie wakacji to ja mam w głowie mnóstwo planów, ale zero postanowień. Bardzo chciałabym się wybrać do Bułgarii i Zakopanego. A z przyjaciółką wybieram się nad Zalew Soliński. We wrześniu chciałabym być po prostu stuprocentowo zadowolona z wakacji 2014 i nie mieć na co ponarzekać.
    Zapraszam ♥
    Emiliiempire.blogspot.com
    Kocie-slepia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie mam szóstki z angielskiego niestety. mam z francuskiego :)

      Usuń
  24. Gratuluję paska! Wpadnij tu> uagasi.blogspot.com:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję! Wspaniałe świadectwo :D

    Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga :)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)