2014/06/26

o wszystkim i o niczym- moje wytłumaczenia


Hej wszystkim!
Pamiętacie mnie jeszcze? Nie zaglądałam tu bardzo długo, ale chyba nie macie wątpliwości, że moja nieobecność była spowodowana nie czym innym jak oczywiście szkołą. Muszę przyznać, że ostatnie miesiące były bardzo ciężkie pod tym względem i blog rzeczywiście zszedł na drugi plan. Wydaje mi się jednak (a raczej to wiem), że wyszło mi to na dobre, bo dzięki temu będę mogła pochwalić się samymi piątkami i szóstkami na świadectwie. Wyszło na to, że poprawiłam wszystko tak, że na koniec roku nie mam żadnej oceny gorszej niż piątka, z czego jestem bardzo dumna i naprawdę strasznie się z tego powodu cieszę.
 
Jutro oficjalnie rozpoczynamy coś, na co czekałam od bardzo dawna, czyli... wakacje! (jakby ktoś nie wiedział haha). Jestem pewna, że w ciągu tych dwóch wolnych miesięcy będę się sporo udzielała na blogu i ponownie się w to wciągnę, bo szczerze mówiąc na początku czerwca myślałam nawet nad usunięciem bloga. Całe szczęście, że tego nie zrobiłam! Teraz jestem naprawdę zmotywowana do dalszego blogowania i wiem, że jest to coś idealnego dla mnie, bo jest to połączenie moich dwóch największych pasji- pisania i fotografii. Mam nadzieję, że cieszycie się tak samo jak ja! :)
 /niechcący ustawiłam ostrość na kołnierzyk od koszuli, ups/
 
Post wyszedł mi całkiem długi, ale pisało mi się go bardzo przyjemnie i mam wrażenie, że wena do mnie w końcu powróciła, haha. 

Jest tu ktoś, kto przeczytał całość? :)

26 komentarzy:

  1. Ja przeczytałam, hihi xx
    Miałam podobną sytuację ( tylko że ja nie mam samych 5 i 6 :( ), szkoła, szkoła, szkoła, a o blogu zapomniałam. Teraz wróciłam do pisania i po takiej przerwie sprawia mi to jeszcze większą radość czego i Tobie życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiadomo, że szkoła powinna być na pierwszym miejscu :)
    Życzę motywacji w dalszym prowadzeniu bloga!

    http://xxvodkaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam :) ja również zaniedbałam bloga :/ ale to już ostatnia klasa gimnazjum i oceny były bardzo ważne. Udało mi się wyciągnąć średnią 5.0!

    www.if-only-you-could-believe-in-yourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja bym chciała mieć takie oceny :O Ja też ostatnio zaniedbywałam bloga, pojawiały się tam 2 notki na miesiąc, mimo, że prowadzę go wspólnie z bratem.
    Ja też czekałam na wakacje, aż wydaje mi się nierealne, że to już jutro haha xd
    Pozdrawiam ;3
    boczulakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja przeczytałam całość :) Jak to mówią jestem hartkorem :D Ja też poprawiłam oceny i mam tylko 1 czwórkę na koniec roku :) Cieszę się, że już do nas wróciłaś! Brakowało mi przez ten czas twoich postów :) Udanych wakacji życzę!
    http://wikaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam wszystko haha^^ Ja też mam dużo sił na blogowanie mimo, że nie robiłam żadnej przerwy. Gratuluję ocen, ja niestety mam chyba większość czwórek :( ale pasek i tak będzie :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja przeczytałam całość <3 gratuluje tak mega dobrymi ocenami <3
    http://wika-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także przeczytałam całość.Gratuluję piątek i szóstek na świadectwie :)
    + obserwuję
    + http://www.truskawkowoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dasz radę! :D
    Gratuluję ocen i czerwonego paska :)
    Miłych wakacji :D

    http://photos-are-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje świetnych wyników w nauce! nie usuwaj, czasem przerwa wystarczy żeby nabrac motywacji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje ocen :)

    http://madeleinelifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje ocen :) Swietny blog!
    http://is-my-life-is.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog ;) fajna z Ciebie dziewczyna ^.^
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj i daj znać ;))

    pozdrawiam
    madame-lucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Już tylko jutro i wakacje czas zacząć <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. przeczytałam wszystko gratuluję ocen!
    pozdrawiam zapraszam do mnie :)
    http://alicee-96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow co za średnia - gartulejszyn :D
    Dobrze zrobiłaś, że nie usunęłaś bloga !
    Zapraszam do mnie smartysally.blogspot.com
    PS Ja przeczytałam do końca :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę sie, że to, że dałaś chwilę wolności blogu pomogło Ci w nauce i jest tak jak chciałaś. Czasem to jest bardzo warte. A co do wakacji.. Ahh nie mogę sie ich doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przeczytałam całość. Gratuluję ocen. Super, że wróciłaś na bloga. Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. przeczytałyśmy wszystko :)
    gratulujemy świadectwa, zazdrościmy :o
    http://julka-paulinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Przeczytałam całość! Cieszę się że masz motywacje do pisania bo bardzo lubię twojego bloga :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ja też kilka razy myślałam nad usunięciem i cieszę się, że tego nie zrobiłam, bo pewnie bym tego żałowała. :) kilka razy miałam słabe chwile w blogowaniu, ale myślę, że wakacje pomogą mi wyjść z tego ''dołka'' blogowego. :)
    a teraz nic nie pozostaje innego jak rozpocząć długo wyczekiwane wakacje! :))
    śliczna jesteś, piękne zdjecia :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Zatęskniłam za tobą, ale oceny masz genialne! Bardzo ci gratukuję.
    Będę czekać na posty z wakacji! :)
    Pozdrawiam i życzę udanych wakacji'
    dziamonablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Miłych wakacji! :D Ślicznie wyszłaś na zdjęciu! :)
    Dopiero zaczynam. :) Pomożesz? ;* Odwdzięczę się za każdy komentarz i obserwację! ;D

    http://sarcia88-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś pierwszą blogerka, które mieszka tak blisko :D
    Obserwuję, strasznie mi się spodobał Twój blog :>

    http://come-back-soon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)