2014/04/04

odpowiedzi na Wasze pytania + inaczej

Hej
Stwierdziłam, że już dzisiaj odpowiem na pytania, o które poprosiłam Was wczoraj, bo zebrało się ich na prawdę dużo. Nie spodziewałam się aż tylu pytań, zwłaszcza w tak krótkim czasie. Niektóre ominęłam, bo się powtarzały albo po prostu mi się nie podobały.

1. Od ilu lat masz psa? :)
Mam Pysię od prawie pięciu lat.

2. Ulubione blogerki? 
Moje ulubione blogerki to Sara (chesire-blog.blogspot.com), Szczurek (willbefineee.blogspot.com) i Sheri (cheryose.blogspot.com). Lubię też bloga Magdy- magdathehow.blogspot.com.

3. Od kiedy masz bloga?  
Bloga mam od marca 2013 roku :)

4. Co ile dodajesz wpisy?  
Różnie to bywa, ale staram się co trzy dni dodawać coś nowego.

5. Ile lat ma twój pies? 
Pysia 16 maja skończy pięć lat.

6. Jak doszło do założenia twojego bloga? 
Jak byłam chora i nudziłam się w domu, to trafiłam na kanał Lucy na youtube, potem na jej bloga, blogi innych dziewczyn i tak jakoś wyszło, że sama chciałam zacząć to robić :)

7. Jak planujesz swoją szkolną przyszłość? 
 Planuję skończyć szkołę z dobrymi wynikami i przyłożyć się do nauki. W sumie nie do końca wiem, o co chodzi w tym pytaniu.
 8. Jakiej rasy jest twój pies? :D
To rasa yorkshire terrier.

9. Jak długo nosisz okulary? 
Noszę okulary od piątej klasy podstawówki, ale to było tak, że całą piątą klasę nosiłam, w szóstej przestałam i wada wzroku mi się niestety powiększyła. Te okulary, które mam teraz noszę gdzieś od stycznia tego roku :)

10. Gdybyś miała zmienić kolor włosów to jaki byś wybrała? 
Mój kolor włosów całkiem mi odpowiada, ale gdybym miała zmieniać to chciałabym jedynie, żeby były trochę ciemniejsze.

11.  Skoro mężczyźni są z Marsa a kobiety z Wenus to co robimy na ziemi?
Nie mam pojęcia, hahaha.

12. Czy miałaś czasem chwile słabości i chciałaś usunąć bloga? 
Tak, ale na szczęście do niczego takiego nie doszło.

13. Czy kiedyś się zakochałaś? 
Nie :)

14. W jaką podróż i dokąd chciałabyś się wybrać? 
Japonia! Tak, to byłoby świetne, ale z takich bardziej prawdopodobnych to Grecja, Chorwacja lub Włochy.
  
15. Co byś w sobie zmieniła? 
Ogólnie rzecz biorąc charakter. Za bardzo wszystko biorę do siebie, za bardzo się wszystkim przejmuję i jestem nieśmiała. W wyglądzie zmieniłabym praktycznie wszystko, ale to dla mnie mniej ważne.
 16. Czy chciałabyś mieć kolorowe włosy? Na przykład fioletowe?
Tak, ale tylko pod warunkiem, że nie zniszczyłabym moich naturalnych. No i dobrze by było, gdyby ten fioletowy zmył się po jakimś czasie haha.

17. Jaki jest twój ulubiony serial? 
Jeżeli już oglądam jakiś serial, to są to seriale takie telewizyjne. Nie oglądam nic w internecie. A taki najfajniejszy to chyba ,,Przepis na życie" :)

18. Nosisz biżuterię?
Czasami kolczyki lub bransoletki, ale to rzadko.

19. Twoje największe marzenie? 
Być w przyszłości szczęśliwym człowiekiem? Nie wiem haha. 

20. O czym lubisz myśleć? 
Ostatnio lubię myśleć o lustrzance- jak to by było, gdybym ją miała, jakie robiłabym zdjęcia i takie różne XD

21. Twój ulubiony deser? 
Lody i jakieś dobre ciasta, mniam!

22. Czy ktoś z twoich znajomych też ma bloga? 
Tak, ale nie wiem czy chcą, żebym podawała linki :)

23. Przerabiasz zdjęcia zanim je wstawisz? 
Trochę je rozjaśniam.
 Jak pewnie zauważyliście wygląd mojego bloga znowu uległ zmianie. Na tą chwilę mi się podoba, ale pewnie za 2-3 dni ponownie będę chciała jakiejś zmiany. Nie wiem dlaczego aż tak szybko nudzą mi się te designy.

Dowiedzieliście się czegoś z moich odpowiedzi? 
Podoba Wam się nowy wygląd bloga? 
  

26 komentarzy:

  1. bardzo fajne odpowiedzi,można było dowiedzieć się coś nowego o tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny tag :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post, :*
    Czekam, aż przyjmiesz moje zaproszenie na fb, ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się że odpowiedziałaś na moje pytania! :))


    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. <3 naprawde świetny desing bloga !!! pozdrawiam
    śliczny piesek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super odpowiedzi! I fajne pytania :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, ze lubimy te same bloggerki ;) Ciekawe odpowiedzi ♥
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawe odpowiedzi a wygląd jest boski ♥ Bardzo ładne zdjęcia. Jeśli zaobserwujesz nasz blog to na 100% się odwdzięczymy :) Pozdrawiam Miki

    U nas nowy post - zajrzysz i skomentujesz ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej! Odpowiedziałaś na moje pytanie ;* Pozdrawiam :)
    http://natusia-natusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowy wygląd cudowny <3 Fajne odpowiedzi i pytania :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne odpowiedzi :)
    wygląd też świetny, zwłaszcza ten nagłówek, wow :3
    przemyslenia-arbuuuza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedyś miałam takiego psa,świetne odpowiedzi :)
    www.blog017.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku... jaki prześliczny wygląd!
    Fajmr odpowiedzi!
    Zapraszam!
    dziamonablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny wygląd i świetne odpowiedzi ;)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny post.
    http://sandraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Też tak mam z designem bloga co kilka dni go zmieniam :) Fajne odpowiedzi.

    emy-emmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Oryginalny wygląd bloga. Pozdrawiam ciepło.

    http://lekcjamody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękny wygląd bloga. Post super, bardzo milutko się czyta. Co powiesz na wzajemna obserwację ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak jest śliczny!
    U mnie konkurs: wpadnij i weź udział!
    http://beatura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też bym chciała do Japonii ;)

    http://faa-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny wygląd :)
    http://nowawswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja także się nigdy nie zakochałam, ahh ta miłość .
    Śliczny nowy wygląd ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz świetnego psa ! <3
    Ja też bym chciała wyjechać do Japonii, ale również do Anglii :)

    http://kaatarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz ślicznego bloga :)
    Zapraszam do mnie http://liveimaginative.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny blog ;) . Słodki piesek ! <3

    (obs za obs,kom za kom )

    http://science-fictionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)