2014/04/15

danbo papercraft

 Hej wszystkim!
Dzisiaj przychodzę do was z dość nietypowym postem. Pokażę wam w nim kilka zdjęć, które zrobiłam dzisiaj, ale wcale nie ma na nich mnie, jakichś roślin czy czegoś innego, tylko pewien ludzik o 'imieniu' danbo. Pewnie część z was o nim słyszała. Jest to figurka, której możemy robić zdjęcia. Jest to o tyle fajne, że jeżeli mamy ochotę na sesję zdjęciową, gdzie to nie my będziemy stali przed obiektywem, ale nie mamy modelki/modela, to możemy pstryknąć kilka zdjęc takiemu ludkowi. No, ciekawie. Ale cena oryginalnego danbo ze świecącymi oczami i innymi bajerami potrafi wynosic ponad 200 złotych. Dlatego ja poprosiłam brata o pomoc i wykonał on dla mnie tego oto ludzika... z papieru! Danbo ma ruszające się ręce, nogi i głowę. Wygląda identycznie jak ten oryginalny, a jego koszt to dwie kartki papieru, trochę tuszu od drukarki i dużo cierpliwości. Ale, że mój brat lubi robić takie rzeczy, to chętnie to dla mnie skleił. 
Jeżeli chcecie coś takiego wykonać, to wpiszcie w google grafikę 'danbo papercraft' i wyskoczą wam części do wydruku :D A na dole daję tutorial, gdzie wytłumaczone jest krok po kroku jak to zrobić.



Spróbujecie? :)

P.s. Nie wiem czemu, ale blogger okropnie zniszczył jakość zdjęć :(

19 komentarzy:

  1. Nie słyszałam, ale z chęcią zrobię takiego ludzika ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe bardzo fajny pomysł z tym ludzikiem ! :) jeszcze dla kogoś kto chce komuś po robić zdjecia a nie ma komu to idealne jest po prostu kawałek papieru haha :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudny!
    Zapraszam na nowy post – liczę tam na twój komentarz. Proszę abyś pomogła spełniać marzenia i poklikała w linki do ubrań ;)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O, w końcu się dowiedziałam, jak nazywa się taki ludzik! Dzięki za napisanie posta, przynajmniej się czegoś dowiedziałam :)
    http://taka-salacha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł z tym ludzikiem :* ♥
    http://wenu-wenu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurcze, w końcu wiem jak to się nazywa i,że mogę coś takiego zrobić ! na pewno spróbuję :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł! Pozdrów brata ;) Tylko tusz do drukarki kupię i z przyjemnością sobie takiego zrobię :)
    Zapraszam serdecznie wszystkich na konkurs!
    dziamonablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. to jest świetne!

    ♥ h-ss-s.blogspot.de
    obs=obs?

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodki ♥
    Od dawna bardzo mi się podoba, więc spróbuję :)

    http://naomi-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym coś takiego zrobić <3
    www.blog017.blogspot.com ☻

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny blog :)

    zapraszam do mnie http://illuminat3night.blogspot.com/ obserwujemy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł z tym, też chcee wypróbować :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog !
    Wesołych Świąt ! <3



    http://naataliiiiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://sandraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)