2014/04/03

ask me a question

Hej!
Więc...żyję! Tak, nie pisałam prawie tydzień, bo nie było mnie od piątku, a dzisiaj mamy już czwartek. Znowu koniec tygodnia. Wam też czas tak szybko mija? 
We wtorek zaczął się już kwiecień- cudownie! Szykuje się dużo wolnego i (mam nadzieję) wiele dobrych rzeczy związanych z wyjazdem w góry. Do tego moje urodziny i Wielkanoc, po prostu żyć nie umierać. Teraz mam trochę luzu z powodu rekolekcji, więc też jest całkiem fajnie. 
A co do tytułu posta, to chciałabym żebyście tutaj, w komentarzu zadali mi jakieś pytania, na którego chcielibyście przeczytać moją odpowiedź. W sumie tylko raz robiłam coś takiego na moim blogu, ale sądzę, że dobra rzecz, bo mogę napisać coś co Was na prawdę interesuje.
/prawie jak nad morzem haha/

Myślę również nad zmianą wyglądu bloga. Tak, znowu. Pewnie już to zauważyliście, ale baaardzo szybko nudzi mi się design bloga i do tego cały czas nie jestem z niego w pełni zadowolona. Może tym razem poproszę kogoś, kto bardziej się na tym zna o pomoc?

Macie jakieś pytania? :)

27 komentarzy:

  1. Moje pytania:
    1. Od ilu lat masz psa? :)
    2. Co skłoniło Cię do blogowania?
    3. Ulubione blogerki?
    4. Czy też Cię wkurzają blogi tylko dla współpracy?

    www.ankais.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Od kiedy masz bloga? Co ile dodajesz wpisy? Twoja ulubiona piosenka? :)

    fabrykaszczesciaaa.blogspot.com Jak możesz to zajrzyj do mnie, może Ci się spodoba i zaobserwujesz :*

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne zdjęcia ;3

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mi tak samo szybko ostatnio mija czas,aż czasami za szybko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia
    A co do pytań to nie mam :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam pytań ;) ostatnio zadawałam ci na Asku ;)
    Zapraszam- u mnie nowy post zajrzysz i skomentujesz?
    dziamonablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile lat ma twój pies ?
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak doszło do założenia twojego bloga?

    Obserwuję :)
    http://couldbebetterrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak planujesz swoją szkolną przyszłość ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakiej rasy jest twój pies?:D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jak często spotykasz się z przyjaciółmi ?
    (w tygodniu) oprócz w szkole

    kami-kamiko.blogspot.ocm

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak długo nosisz okulary?
    http://natusia-natusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. 1 Gdybyś miała zmienić kolor włosów to jaki byś wybrała?
    2 Skoro mężczyźni są z Marsa a kobiety z Wenus to co robimy na ziemi?

    Nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie masz rady dla początkujących blogerów ?
    Jakie blogi lubisz czytać ?
    Co spowodowało , że zaczęłaś prowadzić blog ?

    http://madziowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny piesek, a zdjęcie naprawdę mi się podoba.
    Przemijanie czasu dotyka również mnie, aczkolwiek ja się z tego powodu bardzo cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia ;)
    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Pozdrawiam i zapraszam do nowej notki ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się jak piszesz, zdjęcia tez super ;)
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/04/a-year-without-rain.html całkiem nowiutka notka :)) zapraszam do zobaczenia, ponadto każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Czy miałaś czasem chwile słabości i chciałaś usunąć bloga ?
    2. Czy kiedyś się zakochałaś ?
    3. W jaką podróż i dokąd chciałabyś się wybrać ?
    4. Co byś w sobie zmieniła ?

    Zapraszam do siebie:
    http://moimswiecie.blogspot.com/2014/04/dont-worry-be-happy.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny piesek ;3
    Czy chciałabyś mieć kolorowe włosy? Na przykład fioletowe?

    ola-write.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojeju, twój pies chodzi po drzewach?
    Pytania:
    1. Jaki jest twój ulubiony serial?
    2. Nosisz biżuterię?
    3. Jak nazywają się twoje przyjaciółki?

    natty-and-natty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje największe marzenie?
    O czym lubisz myśleć?
    Twoje ulubione ciuchy?

    zapraszam :) http://misieeek-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ładne zdięcia;) według mnie nie powinnaś zmieniać wyglądu bloga bo jest śliczny
    pytania:
    1. masz jakiś ulubiony blog?
    2. co robisz gdy ci sie nudzi?
    3. twój ulubiony deser?
    4. czy ktoś z twoich znajomych też ma bloga?
    5. przerabiasz zdięcia zanim je wstawisz?

    zapraszam
    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post. Wpadniesz na naszego bloga i zostawisz coś po sobie?
    http://nutka-and-ludka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post. Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://nutka-and-ludka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post. Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://nutka-and-ludka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny pomysł na notkę :) Ja mam pytanie. Ja też niestety noszę okulary. Mam wadę wzroku od jakiegoś roku, zrymowało się hehe :D To pytanie : Czy przeszkadzają ci okulary i czego używasz do ich czyszczenia? Nie jest to pytanie związen z blogiem, ale jednak mnie to ciekawi. Moje okulary są wiecznie zakurzone, grr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przeszkadzają mi, już się przyzwyczaiłam. A do czyszczenia używam takich chusteczek z Lidla, one nazywają się W5 glasses wipes czy coś takiego XD

      Usuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)