2014/03/28

fakty o mnie

Hej
No i znowu mamy piątek. Pogoda dziś dopisywała, ale znając moje szczęście w weekend będzie padał deszcz, gdy będę chciała gdzieś wyjść. Nie mogę uwierzyć, że już od wtorku będzie kwiecień! Bardzo się cieszę, bo w kwietniu (co prawda dopiero pod koniec, ale co tam haha) jadę w góry i już nie mogę się doczekać. Nigdy jeszcze tam nie byłam i jestem strasznie podekscytowana. Dodatkowo w kwietniu są moje urodziny i może jakoś specjalnie nie odliczam czasu do tego dnia, ale pewnie spędzę go dosyć miło i będzie to taka odskocznia od codziennej rutyny.
Rozpisałam się kompletnie nie na temat. Miałam napisać o tym, że dzisiaj przygotowałam dla Was fakty o mnie. Nie wiem ile dokładnie ich będzie. Będzie tyle, ile uda mi się wymyślić. Więc...zaczynajmy!
1. Urodziłam się w Wielką Sobotę, przez co urodziny często wypadają mi w okresie Wielkanocy.
2. Moimi ulubionymi sportami są tenis ziemny i piłka ręczna. 
3. Bloga prowadzę systematycznie dopiero od stycznia, choc miałam go znacznie dłużej. Przez te trzy miesiące przybyło mi ponad 200 obserwatorów, wow!
4. Moja wada wzroku ciągle się powiększa i teraz mam -1.
5. Z tego też powodu muszę nosić okulary cały czas i możliwe, że mój wzrok się poprawi.
6. Mam bardzo dziwne kciuki. Są krótkie i szerokie- tak samo z paznokciami na nich hahah.
7. Uwielbiam fotografię i marzę o lustrzance, o czym wspominałam Wam już 3467367234728897487 razy.
8. Kiedy chcę, to potrafię być bardzo oszczędna jeżeli chodzi o pieniądze.
9. Moimi ulubionymi przedmiotami w szkole są chemia i język francuski.
10. A właśnie! Uczę się w szkole języka francuskiego i zdecydowanie nie żałuję tego wyboru.
11. Mój pies jest bardziej fotogeniczny ode mnie i dlatego coraz częściej pojawiają się tu jego (a właściwie jej) zdjęcia.
12. Uwielbiam wszelkie potrawy z makaronem lub ryżem.
13. Bardzo lubię gotować i piec różnego rodzaju ciasta, ciastka, babeczki, sprawia mi to przyjemnośc i dlatego często gotuję rodzince obiady albo jakieś zupy haha.
14. Nadużywam słowa 'haha'. Jeżeli to w ogóle słowo (w tym miejscu napisałabym 'haha', ale się powstrzymam).
15. Łatwo przychodzi mi pisanie różnych opowiadań czy jakichkolwiek tekstów i jeżeli mamy napisać coś z polskiego, to nie mam z tym większego problemu. Czasami nawet za bardzo się rozpisuję.
16. Kocham, kocham, kocham zespół My Chemical Romance.
17. Śmieszą mnie różne dziwne żarty, typu:
- Co to jest: małe, czerwone i krzyczy?
- Dziecko w piekarniku.
*BADUMMM TSSS*
18. Jestem dość dziwną osobą i sama zdaję sobie z tego sprawę. 
 /jak ja kocham te szumy na zdjęciu.../

I to by chyba było na tyle. Faktów wyszło tylko 18, ale są one całkiem długie. Mam nadzieję, że post się Wam podobał i dowiedzieliście się o mnie czegoś nowego :)


Podacie mi w komentarzu jakiś fakt o Was? :)


34 komentarze:

  1. Haha, Heheszky, Badumm tss i wieleee innych - Też mam podobne teksty xd (szczególnie kiedy dostaję tak zwanej "głupwaki" )
    juliajuliaa5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nadużywam słowa "haha" zdecydowanie (i tu także bym je dodała, ale również się powstrzymam) XD
    Bardzo fajne fakty :P

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię chemię i nie rozumiem dlaczego mój kot jest bardziej fotogeniczny ode mnie, to niesprawiedliwe haha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post i bardzo fajne fakty ;) Ja również jestem dość dziwną osobą, codziennie uświadamia mnie
    o tym moja przyjaciółka :D

    Zapraszam do mnie:
    http://moimswiecie.blogspot.com/2014/03/graffiti.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe fakty ;) Zacny sucharek xD
    http://myawesomebooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do 13. mam tak samo. Uwielbiam piec ciasta i babeczki itp. :) Super fakty. Super słodki piesek!
    Zapraszam!
    dziamonablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki słodki piesek <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodziutki piesek.
    Mamy kilka podobnych faktów ;)

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    http://alex-bloguje.blogspot.com/

    Obserwuj , komentuj , czytaj !!
    Zależy mi !!

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne fakty :D
    Ja nadużywam słowa Fajnie
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe fakty:) Mogłabym prosić Cię o poklikanie u mnie w linki w ostatnim poście? :)
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny piesek :D

    http://lethaal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapewne deszcz nie pada prawda? :D

    nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. My Chemical Romance to jeden z moich ulubionych zespołów, szkoda tylko, że już nie funkcjonuje. :/
    Też czasem mam wrażenie, że moje psy są bardziej fotogeniczne ode mnie :/
    http://palinablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki słodki piesek one tak ładnie wychodzą na zdjęciach <3
    http://mari-maari-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodziaczek :) Mnie też śmieszą niektóre dziwne żarty : D
    izz-izzy.blogspot.com
    Jeśli Ci się spodoba,zaobserwuj i skomentuj a na 100% się odwdzięczę :)
    + rozdanie !
    Trzymaj się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Również uczę się j.francuskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. też nadużywam "haha" ^^
    zazdroszczę wyjazdu w góry :c
    Przemyślenia-Arbuza ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne fakty :) Fakt o mnie... Lubię pająki ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczniutkie zdjęcia i piesek *-*
    Fakt o mnie?... Też mam na imię Gabrysia i interesuję się fotografią hahahaha :)
    Zapraszam
    http://photos-life-hobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Haha, kilka mamy podobnie! :D o, nawet z tym "haha". xD

    Mam wieeelką prośbę! Klikniesz w linki do rzeczy z ostatniego postu?
    Jeśli klikniesz napisz w komentarzu, postaram się jakoś odwdzięczyć! <3
    lilianka-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe fakty :) Ja też lubię dużo czasu spędzać w kuchni :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Sweet piesek!
    http://natusia-natusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Słodki piesek ♥ chciałabym zaobserwować blog ale nie mogę :O wyskakuje jakiś błąd
    Pozdrawiam Miki :*

    U nas nowy post - zajrzysz i skomentujesz ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. 14 - JEZU, WRESZCIE ZNALAZŁAM OSOBĘ TAKĄ SAMĄ JAK JA XD
    Ogólnie bardzo dużo faktów zgadza się ze mną :)

    Zapraszam do mnie -klik♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny ten piesek , tam samo ty i on jesteście fotogeniczni <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny wygląd bloga! <3
    sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie że napisałaś o sobie fakty :)

    zapraszam do mnie http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnego masz psiaka ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mega pomysł na post . Ładny piesior :D
    http://vanillagirlss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny post ! Śliczne piesek :)
    +zapraszam do mnie kamilla-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)