2014/02/06

zmiany

Każdy człowiek potrzebuje zmian. Bez nich stalibyśmy wciąż w jednym miejscu i nie mieli możliwości odkrycia nowych rzeczy. Niektórzy ludzie się ich boją i twierdzą, że nie lubią niczego zmieniac. Ja jestem innego zdania. Nie lubię monotonii, rutyny i wciąż powtarzających się codziennych czynności. Trzeba poszerzac swoje horyzonty, a nie tkwic w martwym punkcie, który prawdopodobnie nas do niczego nie poprowadzi. Nie przekonamy się czy coś jest lepsze, dopóki nie spróbujemy tego zmienic. Ja jestem taką osobą, której radośc sprawia nawet jakaś mała zmiana w wyglądzie mojego pokoju czy fryzury. Możecie też to zauważyc, przez to, że chociażby wygląd mojego bloga cały czas jest przeze mnie dopracowywany i zmieniany. Ale jednak to ma też swoje minusy, bo różne rzeczy potrafią mi się w naprawdę błyskawicznym tempie znudzic.



Zmiany w naszym charakterze również mogą wyjśc nam na dobre. Niekiedy małe poprawienie swojego zachowania może tak naprawdę sporo wpłynąc na nasze życie. Jednak z tym jest już trochę trudniej, bo niełatwo jest ot tak zmienic swój charakter. Musimy też pamiętac, że taka zmiana musi byc naszą decyzją podjętą z własnej woli, z chęci zmienienia swojego postępowania. Nikt nie może nam kazac się zmieniac, musimy sami tego chciec i sami do tego dązyc. Warto byc indywidualistą i nie działac pod dyktando innych. Wciąż bądźmy sobą, ale starajmy się byc... lepszym sobą, tak haha.

 

 A wy lubicie zmiany?


P.s. Wiem, że zdjęcia są słabe, ale jakoś tak szybko zrobiło się ciemno i byłam zmuszona je robic przy sztucznym świetle. Bardzo was za to przepraszam.

40 komentarzy:

  1. Zmiany są potrzebne. Ładne zdjęcia :)

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. również nie lubię rutyny. ;) ale ładnie wyglądasz ! ;))

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bardzo lubię zmiany dotyczące... eee praktycznie wszystkiego, wyglądu mojego innych, pomieszczeń, otoczenia wszytkiego!
    co do wzajemnej obserwacji ja już ;)
    http://weakbreath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze rok temu byłam grzeczną dziewczynką, ale nie lubiłam siebie, byłam strasznie dziwna. Teraz się bardzo zmieniłam. Wewnętrznie jak i z wyglądu. Teraz jestem bardzo zadowolona z siebie, z tego, jak wyglądam.

    ♥BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post i świetne zdjęcia ♥
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://mari-maari-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rutyna nie jest pozytywna dla każdego człowieka, a zmiany owszem :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. a gdzie kupiłaś koszulę? Szukam takiej od dawna!;)


    odwdzięczam się za obserwacje;)
    www.martulala.blogspot.comKLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam ją croppie, ale to było już dawno temu

      Usuń
  8. powodzenia w dalszym blogowaniu. :) też chciałabym kiedyś osiągnąć duży sukces :)

    odwdzięczam się za obserwacje;)
    www.martulala.blogspot.comKLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post ja niekiedy lubię zmiany ponieważ to zmienia niekiedy mój nastrój.
    Obserwuję jak obiecałam i czekam na rewanż
    zapraszam http://susan-zuza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna koszula ;)
    Ja uważam, że trzeba czasami uważać na zmiany, ponieważ mogą wyjść nam na złe, a czasami na dobre, no ale cóż zrobić, musimy nie kiedy zaryzykować ;)

    http://zycieihobby-asi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny post :P
    zapraszam do mnie:)
    pudrowa-muffinka.blogspoot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. zmiany.. eh.. często wychodzą na dobre, ale trzeba się liczyć, że może wyjść na naszą niekorzyść, ale ja, osobiście, lubię zmiany, mogę oderwać się od "codzienności" ;) śliczne zdjęcia i bardzo spodobala mi sie koszula <33
    zapraszam cię takze do mnie. mam nadzieje, ze spodoba ci sie moj blog i zaobserwujesz <3 your-clothes-your-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam zmiany :3

    Będzie mi bardzo miło , jak skomentujesz coś na moim blogu :3
    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Pozdrawiam , Lovett Lov ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ciągle prawie robię zmiany. Co kilka dni. Lubię je robić.

    emy-emmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia, nie narzekaj ;) Za zmianami nie przepadam, ale czasami muszą nastąpić, czy się chce, czy nie chce ;)
    Bloga obserwuje i czekam na rewanż:

    http://moimswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie napisane. Ładne zdjęcia. Obserwujemy?

    http://zatrzymaniechwil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasem się zastanawiam jak mogłąm kiedyś zachowywać się tak. Bardzo szybko się zmieniam i była "ja" dlamnie jest niczym inna osoba, jakaś nieznana. Jest tto bardzo ciekawe jak się zmieniamu :D
    Obserwuje jak mozesz zrewanżuj się

    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/ - przy okazji zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cóż, zmiany na pewno są potrzebne, ale nie zawsze je lubię.

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zmiany są potrzebne :-)
    Również obserwuję:-)

    definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super!
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    by-julqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz śliczną koszulę *.*

    http://werciaaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Łał, jak tu ładnie :)
    Jasne, że lubię zmiany, ale tylko te dobre :P
    Obserwujemy? :) Daj znać! ^^
    sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawy post :)
    Zapraszam do siebie, mile widziana obserwacja oczywiście odwdzięczę się tym samym :)
    barcio20079.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawy post :) Zmiany są potrzebne, ale trzeba liczyć się z tym, że może to wyjść na naszą niekorzyść..

    Obserwuję, bo bardzo spodobał mi się twój blog ;)
    Pozdrawiam cieplutko.
    ☼► BIIRDY-BLOG.BLOGSPOT.COM ◄☼

    OdpowiedzUsuń
  25. Zmiany są dobre, choć nie w każdej kwestii. W pewnych sprawach ważna jest stabilizacja ;)
    Zapraszam do mnie: milennpl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zmiany w pokoju, swoim wyglądzie są dla mnie ok. ;)
    ale kiedy widzę jak inne staje się zachowanie moich znajomych, to jest to wręcz dołujące.. :/
    Bardzo ładnie tu masz. :>
    Pozdrawiam. ;3

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy blog chętnie będę na bieżąco obserwuję :) http://snackbills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam zmiany! :)

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Zmiany są dobre, czasem trzeba zaryzykować, może akurat wyjdą na lepsze ♥
    Jeeny jaka piękna koszula < 3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny blog :) Post napisy potocznym i przyjemnym do pisania językiem ;) Świetna koszula xd
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nie lubię za bardzo zmian, ale kiedy coś się zmienia (lub ja to zmienię) to szybko się do tego przyzwyczajam i stwierdzam, że jest nawet lepiej niż kiedyś :)

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo dobrze prowadzisz bloga, w miarę możliwości staram się tu często wchodzić :)

    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. zależy od sytuacji i czy są miłe te zmiany czy nie, chociaż są potrzebne by było coś nowego a nie monotonnie to samo ;)


    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. wydaje mi sie ze zmiany sa dobre, ale tylko wtedy gdy sami chcemy cos zmienic:)

    nats-naats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem pod ogromnym wrażeniem czytając twoje posty. Są takie przemyślane. Do tego ten śliczny wygląd bloga. Naprawde masz zadatki na prawdziwą blogerkę. <3
    Może masz ochote na obserwacje, oczywiście jeżeli Ci się spodoba mój blog. Napisz w komentarzu :*

    ¦¦¦ WWW.MALINKAXPP.BLOGSPOT.COM ¦¦¦

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawy blog. Będę tutaj zaglądać częściej. Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. jestem tu pierwszy raz i bardzo spodobał mi się twój blog :D
    będę wpadać częściej :) jeśli spodoba ci się mój blog - zaobserwuj :)
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubimy zmiany, no pod warunkiem, że są dobre ;)
    Oczywiście popieramy Twoje zdanie - można w końcu dążyć do tego by stać się jeszcze lepszym sobą.
    Świetne zdjęcia ;3
    Co powiesz na wspólną obserwację? My już!
    Pozdrawiamy serdecznie!

    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz bardzo inspirujący blog, ciekawie piszesz i robisz ładne zdjęcia. Obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)