2014/02/23

KONKURS: wygraj design bloga

Hej kochani!
Ostatnio jestem po prostu zasypywana prośbami o wykonanie designu bloga. Niestety jest to dość czasochłonna sprawa, więc stwierdziłam, że zorganizuję dla Was konkurs. Przepraszam, ale nie jestem w stanie zrobić wyglądu bloga dla wszystkich osób, które do mnie pisały. 
Konkurs odbędzie się na zasadzie losowania i wygrają 3 osoby :)

Warunki uczestnictwa:
Publiczna obserwacja mojego bloga.
Napisanie komentarza zgłoszeniowego z waszym imieniem, pierwszą literką nazwiska i adresem e-mail.

/drogi bloggerze, dlaczego to zdjęcie jest takie ciemne? :o/



Oczywiście jeżeli wygracie, to będziecie mogli sami wymyślić jaki chcecie design, a ja się dostosuję. Nie musi to być w takim stylu jak mam ja. Wszystko zależy od was :)
 Zachęcam do udziału, wyniki 10 marca.


  

29 komentarzy:

  1. Martyna N
    miyohideyoshi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. desing zmienialam ostatnio wiec nie wezme udzialu :)
    zapraszam do mnie www.onee-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. desing zmienialam ostatnio wiec nie wezme udzialu :)
    zapraszam do mnie www.onee-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A co tam wezmę udział :)

    Julia J

    julia.v@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Magda M.

    cczarnaporzeeczka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział. Masz świetny design, zdecydowanie jak wygram to będę chciała coś podobnego do twojego ;)
    Natalia Z
    triumfodelamor12@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny masz design :) Zycze wszystkim powodzenia :)
    Joanna T
    joannatatkowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Weronika P.
    werkaa.pieniak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział
    Marta O
    kosmetyki230@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę udział :)
    Wiktoria C
    wiktoriacecot@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz piękny desing.
    Maja G.
    truskawka2000.1d@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Sonia L <3
    zuzixponetix@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Natalia W, nasteraa@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Asia S.
    asia301108@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiktoria P.
    wiktoria-parzych@wp.pl powodzenia wszystkim :)

    http://wiktoriaaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Biorę udział
    Adrianna S
    triadaglif@o2.pl
    a przy okazji to zaobserwowałam i liczę na to samo :D -
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z filmikiem z dwoma outfitami ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Patrycja R.
    taknie7@gmail.com
    worldnastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Biorę udział
    Emilka K
    emilka007o@gmail.com
    http://emilyy-emilyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Weronika M.
    MhhyAha@interia.pl
    Adzia-NIka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Olga A olga.albrycht@o2.pl
    ZAZDROSZCZE BLOGA :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej hej, będzie jeszcze kiedyś taki konkurs ? Bo niestety się spóźniłam :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej hej, będzie jeszcze kiedyś taki konkurs ? bo niestety się spóźniłam :/

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)