2014/02/21


Dlaczego warto zacząć ćwiczyć?
Przede wszystkim dla lepszego samopoczucia i poprawienia swojej kondycji fizycznej. Męczenie się przy bieganiu chociażby na w-f'ie nie jest niczym przyjemnym, więc warto pracować nad swoją kondycją, ponieważ zauważymy również poprawę w wyglądzie naszego ciała. Musimy też pamiętać, że robimy to sami dla siebie, żeby poczuć się lepiej ze sobą, a nie żeby zaimponować komuś innemu. Musimy sami tego chcieć, bo inaczej nic z tego nie wyjdzie.

Co z dietą?
Nie potrzebujemy żadnej specjalnej diety. Wystarczy, że wprowadzimy do naszego jadłospisu więcej warzyw i owoców, a ograniczymy słodycze i fast foody. No właśnie. Ograniczyć, nie oznacza całkowicie zrezygnować, oczywiście możemy jeść takie rzeczy, ale nie za często. Chociaż uwierzcie mi, że czasami batonik z musli jest o wiele lepszy niż ten czekoladowy, a owoce smaczniejsze od cukierków. A głodówka jest najgorszym rozwiązaniem, na które moglibyśmy się zdecydować, ponieważ wtedy nie spalamy tłuszczu tylko mięśnie, a tego nie chcemy, prawda?




Jakie ćwiczenia?
Ja bardzo polecam ćwiczenia z Mel B! Są po prostu świetne, a gdy wykonuje się je regularnie, efekty widać już po miesiącu. Do tego prowadząca motywuje nas do ćwiczeń, bo widac, że sama też jest po jakimś czasie zmęczona. Mi osobiście te treningi najbardziej przypadły do gustu:



Możemy też robić to co lubimy, co sprawia nam przyjemność a zarazem stajemy się zdrowsi i zyskujemy lepszą kondycję. W moim przypadku jest to jazda na rowerze i rolkach :)

Atmosfera. 
Podczas ćwiczeń lubię słuchać jakichś żywych utworów. To na pewno mi pomaga, bo nie skupiam się aż tak bardzo na tym, że coś mnie boli albo jestem zmęczona, tylko po prostu ćwiczę. Nie będę polecała wam żadnych piosenek, bo wiadomo, że każdy ma inny gust i nie wszystkim spodobają się moje propozycje.
                                 

Zmotywowałam Was trochę do ćwiczeń? :)

Dziękuję za prawie 300 obserwatorów! ♥


 
  

42 komentarze:

  1. Też zamierzam zrobić taką notkę, ale z własnymi wynikami ;) Ja ćwiczę już od półtora miesiąca z Mel B, jedyne czego mi brakuje to porządna dieta, któej nie umiem utrzymać :/

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmotywowałaś. Tak Mel B jest najlepsza <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Po tym poście na pewno zacznę więcej ćwiczyć .. Zmotywowałaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Motywacja niezła!
    best-frieend.blogspot.com | zapraszam ♕

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam te cwiczenia albo cwiczenia Victorii Secret:)
    buziaki:*
    www.ankagrzanka.blogspot.com
    { mam nadzieje ze to nie bylby problem jesli bym cie poprosila o poklikanie w dwa banery sheinside i choies po prawej stronie :)}

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też zmotywowałaś!! Dziękuję!! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Też ciczyłam przez ponad miesiąc , ale teraz brak mi motywacji do cwiczen :(
    juliajuliaa5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym ćwiczyć, ale wiem to że przez moją chorobę kompletnie nie będzie efektów, a wręcz przeciwnie - będzie gorzej.

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja sama mam zamiar się dobrze odrzywiać ,lecz mi to nie wychodzi <3
    http://wika-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post,chciałabym schudnąć,ale brakuje mi sił i motywacji :c
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ćwiczenia są super czynnością i nie tylko dla osób odchudzających się. :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja od czasu do czasu ćwiczę chocaż nie jest mi to potrzebne bo basen mam 4 razy w tygodniu + wf ale i tak robię to dla przyjemności

    Pozdrawiam! Rewanżuję się za komy i obserwację
    amolsandamols.blogspot.com
    Konkurs w którym można wygrać design i post promujący!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zmotywowałaś bardzo ! :)

    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny post, dzięki twojemu postowi chyba w końcu zabiorę się za swoją figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nabrałam ochoty na ćwiczenia, wow :O

    Pastel-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny blog!
    Powodzenia w blogowaniu! :)

    • Zapraszam na mojego bloga •

    www.niktniewidzi.blogspot.com/

    (obserwacja=obserwacja)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny post. Ja chciałabym być chuda ale brakuje niestety motywacji ;/
    a bloga obserwuję już od dawna ;)

    http://gabaa-gabiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki, własnie dzisiaj miałam zaczynać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zmotywowałaś :D
    http://natusia-natusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ćwiczę z Mel B od miesiąca i widać efekty! Zapraszam: http://hello-donia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Całkowicie się zgadzam ! ;) polecam również treningi z Mel B ! wspaniale motywuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Już od dawna zabieram się za ćwiczenia, ale efektów brak. To wszystko przez mój brak motywacji i górę słodyczy w szafce w kuchni :d Mam nadzieję, że dzięki temu postowi to się zmieni! :)

    W wolnym czasie zapraszam na mojego bloga:
    http://xyz-skylark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Napisałaś ten post w idealnym dla mnie momencie, akurat straciłam motywację do ćwiczeń - mój chłopak złamał rękę :(
    Jednak dzięki Tobie mam motywację, by dalej ćwiczyć, dziękuję Ci ^.^

    OBSERWUJĘ <33 CUDOWNY BLOG!

    http://modo-maniaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. poklikasz u mnie w reklamy ja chetnie poklikam u ciebie w sheinside;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Całkowicie się z tobą zgadzam :)
    Bardzo fajny blog :)
    zapraszam :
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo przydatny post < 3
    Obserwuję :)

    http://zazu-zazuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam w planach trochę popracować z swoim brzuchem.
    Może nie jestem gruba, jednak chcę trochę poprawić swoją formę :)
    http://lifemizip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja jakoś w styczniu zaczęłam ćwiczyć Mel B na brzuch ale później trochę zapominałam aby poćwiczyć albo mi się nie chciało. Muszę wrócić niedługo do tych ćwiczeń :D

    OdpowiedzUsuń
  30. zjadłabym kiwi :D

    wspólna obserwacja?
    http://rosewithcherry.blogspot.com/
    odpisz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Też musze się wziąć trochę za siebie, ciekawy post napisałaś, piękny blog!:)
    http://chmielublog.blogspot.com miło będzie jeśli zostawisz ślad po sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. obserwuję
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi brak silnej woli :( Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gabi masz emaila znów ode mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Swietny blog:)) http://illusions-dream.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  36. ja już zaczynam - do lata coraz mniej czasu

    zapraszam do mnie:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowny blog i świetny post! Naprawdę ciekawie piszesz! :) Może obserwacja za obserwację? Zacznij a odwdzięczę się jeszcze dzisiaj ! :) juliavlogchannel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, obserwuję Cię już od dawna :)

      Usuń
  38. Uwielbiam ćwiczyć z Mel B :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Swietny blog moze wspolna obserwacia jak tak to napisz:) http://illusions-dream.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)