2014/01/27

TAG: Your Type Of Music


Hej!
Dziś przychodzę do was z bardzo popularnym ostatnio tagiem o nazwie 'Your Type Of Music'. Pewnie niewiele z was podziela mój gust muzyczny, ale mimo wszystko mam nadzieję, że ten tag w moim wykonaniu chociaż troszkę się wam spodoba. Więc... przejdźmy do pytań :)

1. Ograniczasz się do jednego rodzaju muzyki czy słuchasz wszystkiego co ''wpadnie Ci w ucho''?
Raczej się nie ograniczam, słucham tego co mi się spodoba, niezależnie od tego jaki to rodzaj muzyki. 

2. Jaki styl muzyczny najbardziej lubisz? 
Wydaje mi się, że najbardziej lubię różne podgatunki rocka.

3. Należysz do jakiegoś fandomu?
 Bardzo nie lubię określenia fandom, ale trudno. Jestem fanką zespołu My Chemical Romance, czyli należę do MCRmy. 


4. Ulubiona piosenkarka? 
Chyba nie mam ulubionej piosenkarki, bo słucham głównie zespołów.

5. Ulubiony piosenkarz? 
Michael Jackson, chociaż rzadko słucham jego muzyki.

6. Ulubiony zespół?  
My Chemical Romance, Nirvana, Guns 'n' Roses i trochę Linkin Park.

7. Wolisz spokojną muzykę czy raczej żywą?  
To zależy od dnia, humoru i od tego co akurat robię słuchając muzyki. Na przykład kiedy idę do szkoły, to wolę coś żywszego.

8. Piosenki jakiego wykonawcy-zespołu zajmują najwięcej miejsca na Twoim telefonie?   
Zdecydowanie My Chemical Romance. 

9. Jaki masz dzwonek telefonu? 
Jakiś normalny z telefonu, nie mam żadnej piosenki.

10. Jakiej muzyki nie znosisz?  
Disco polo. 

11. Wykonawca/zespół którego najbardziej nie lubisz?  
Raczej nie mam takich osób. 

12. Lubisz śpiewać? Umiesz?
Lubię, nie umiem haha.

13. Jakiej stacji muzycznej słuchaj najczęściej w radiu?  
Nie słucham radia.

14. Jaki program tv ( muzyczny ) oglądasz najczęściej i który najbardziej lubisz?  
Nie oglądam programów muzycznych.

15. Które ''gwiazdy'' wręcz  irytują Cię swoim zachowaniem?  
Miley Cyrus.

16. Czy jest taka piosenka, którą słyszałaś tyle razy, że kiedy słyszysz ją teraz, od razu zmieniasz na inną?  
Piersi- "Bałkanica".

17. Słuchasz podobnej muzyki co Twoi przyjaciele? Rodzice?  
Słucham zupełnie innej muzyki niż moi znajomi. A co do rodziców, to jestem czymś pomiędzy, bo moja mama słucha raczej popu typu Alicia Keys, a mój tata słucha metalu.

18. Ulubiona piosenka-piosenki? 
Nie mam ulubionych, ale czasami po prostu mam fazę na jakieś piosenki i słucham ich cały czas. Akurat teraz są to te: 


 

 
  


 A Wy? Jakiej słuchacie muzyki?

51 komentarzy:

  1. Dokładnie! Muzyka jest dopełnieniem dnia. U mnie też nie ma czegoś takiego, że lubię tylko i wyłącznie np. żywą muzykę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam inne typy ;)
    ____________________
    WYLOSUJE 5 BLOGÓW, KTÓRYM ZROBIĘ DESIGN I POLECĘ W POŚCIE. Kliknij w link od Sheinside.
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog, może obserwujemy ?
    Jeśli tak to napisz u mnie ♥
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Także słucham Nirvany :))

    nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze byłam wielką fanką POPu, ale ostatnio przerzuciłam się na Indie POP, Indie Rock, Alternatywnego rocka oraz Drum'n'Bass

    OdpowiedzUsuń
  6. Pytałaś o wzajemna obserwację- ja już!

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja najczęściej słucham popu, rocka i muzyki alternatywnej, ale nie ograniczam sie do kilku gatunków ;)
    Pytałaś na moim blogu czy obserwujemy, więc obserwuje! ;)
    dzisiajjestdobrydzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pop/rock. Mnie też trochę irytuję Miley, aż trudno uwierzyć, że kiedyś 'ją' kochałam, i chodzi mi tu o Hannah Montanę XD. Dowiedziałam się, że potrzebujesz klików w baner sheinside, też marzę o współpracy z nimi, dlatego wiem jakie to dla Ciebie ważne, kliknęłam ;*. Obserwujemy?
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. MCR! Kocham!!! ♥♥♥ Masz dobry gust muzyczny ;p
    Dzięki za bardzo miły kom.!
    Jasne, że obserwujemy! Ja już, czekam na Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo jak fajnie, że jest ktoś kto też ich słucha :D

      Usuń
  10. Powiem Ci, że nasz poglądy są zupełnie inne, to z wielką ciekawością czytałam ten post i naprawdę mi się spodobał ! <3 I bardzo ciekawe zdjęcia :D Obserwuję :D


    the-lost-in-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pop/hip hop.. Ostatnio polubiłam piosenki Miley Cyrus "Wreckin Ball " oraz "We Can't Stop" .. Zaproponowałaś obserwację ja już Czekam na Ciebię..

    emy-emmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hei,hei! Twój blog jest przecudowny! Ten nagłówek, design itp ;*
    Obserwuję , i liczę na to samo z caałego serduszka <33

    http://tola-tola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej,hej :)
    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już .
    http://aleksandra-photographie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny blog , podoba mi się tutaj , post bardzo ciekawy :)
    może wspólna obserwacja ? jeśli tak daj znać u mnie
    ollo-olla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. JA przedewszystkim reggae ale też popu i rocka :)
    Obserwujemy ?:)
    http://wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com <-------------------- Zapraszam
    Obserwacja = OBserwacja

    OdpowiedzUsuń
  16. Również lubię My Chemical Romance;)
    Bardzo proszę mogłabyś poklikać w kliki pod ubraniami w poście?To dla mnie bardzo ważne . Odwdzięczę się.Z góry dziękuję.
    Pozdrawiam
    http://doublecherryfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Też obserwuję :))).
    http://ania-ania3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja podobnie jak Ty, słucham rocka, dodatkowo metalu i rap :)
    http://www.eke-nas.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń

  19. świetny blog <3
    Obserwujemy ? jak tak to zacznij i napisz u mnie , odwdziecze sie :)
    http://warrior-14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobry gust muzyczny ! :)



    może wspólna obserwacja ? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też idąc do szkoły wolę słuchać czegoś zywszego ;)
    maakaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Też nie znoszę disco polo ;)
    Dziękuję za komentarz u mnie i zgadzam się na wspólną obserwację ;)
    Liczę na uczciwy rewanż;**
    Pozdrawiam

    straaawberry-cake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post <3
    ZAPRASZAM DO MNIE :


    ula-ulaa.blogspot.com

    BĘDZIE MI BARDZO MIŁO KIEDY KLIKNIESZ OBSERWUJ <3

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietny tag, dzisiaj zrobiłam ten sam :>
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny tag , też nie ograniczam się do jednego typu muzyki :)
    obserwujemy ?zacznij i daj znać
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  26. ja mam zupełnie inny typ muzyki :d

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Pytałaś o wspólną obserwacje OK :) ja już zaobserwowałam :**
    teraz twoja kolej <3
    aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. słucham podobnej do Ciebie muzyki :)

    juliejuulie1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. heh co powiesz na wspólna obserwacje? http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. też nie lubię się ograniczać ;)
    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny TAG i blog :)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Ja już, zapraszam do siebie kochana :*
    http://falloutdreamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja nie potrafię się co do muzyki której słucham wypowiedzieć jednym zdaniem, więc nie będę się wywodzić :) Nasze odpowiedzi raczej by się nie pokrywały, ale jest kilka łączących je elementów :)
    Pozdrawiam,
    ellione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Też najbardziej lubię muzykę rockową.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawe odpowiedzi, bardzo lubię rock/metal. :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? czekam tu na odp:
    http://become-need-you-here.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny post :)

    jeśli zaobserwowałeś/łaś mojego bloga napisz w komentarzu odwdzięczę się :)
    http://veeksler.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. ja słucham wszystkiego oprócz discopolo
    +zapraszam do mnie
    http://jessica1209240.blogspot.com/
    +zapraszam na kanał na yt
    http://www.youtube.com/channel/UCuinbutRUzcRYtCsQcdUp4A
    Jeśli zasubskrybujesz, ja zaobserwuje twojego bloga <3
    obserwacja za obserwacje? <3

    OdpowiedzUsuń
  37. słucham baaardzo podobnej muzyki do Ciebie :D swojego czasu też uwielbiałam My Chemical Romance <3

    slodkieslodkieczary.blogspot.com zapraszam do udziały w konkursie u mnie na blogu, do wygrania skórzana spódniczka! :)

    OdpowiedzUsuń

  38. bardzo lubię twojego bloga
    zapraszam do mnie :)

    http://andzia-o-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Słucham różnej muzyki ale niezbyt lubię rocka. Podobają mi się piosenki które mają tak trochę rockowego stylu ale są inne xD
    taa, nikt nie ogarnia WIEM XD

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. To widzę podobny gust muzyczny mamy :P

    +Zapraszam do siebie! Jeżeli się spodoba, będę wdzięczna za obserwację.
    Na pewno się odwdzięczę tym samym! :)
    dashapassions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajny tag:) ja słucham muzyki która wpadnie mi w ucho haha

    Bardzo proszę o klikanie w banner Choies i linki w tym poście :))
    http://domi-day.blogspot.com/2014/01/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  42. SUPER TAG :) Ja, jak koleżanka powyżej również słucham wszystkiego, co wpadnie mi w ucho :)
    Może zajrzysz na mojego bloga? Jak ci sie spodoba- zaobserwujesz? Napewno się odwdzięcze!:*

    ♥♥♥ MALINKAXPP.BLOGSPOT.COM ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Też ostatnio zrobiłam ten tag na swoim blogu :)

    http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawy post, na kilka pytań odpowiedziałabym tak samo :-)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Jeśli tak zaobserwuj a ja zrobię to samo.
    Pozdrawiam Martyna :*

    OdpowiedzUsuń
  45. świetny post :) Jeżeli zajrzysz do mnie to prosiłabym o poklikanie w reklamówki. byłabym wdzięczna. pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    Widzę, że włożyłaś dużo pracy w ten blog.
    Naprawdę mi się podoba :)
    Obserwuję i liczę na rewanż <3

    (u mnie zawsze obserwacja za obserwację)

    http://kate-and-her-world.blogspot.com
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja słucham popu.. I codziennie Justina Biebera :) I należę do fandomu Belieber i Selenator :)
    Świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)