2014/01/10

Tag: 11 pytań o moim pokoju

Hej,
Dziś mam dla Was TAG: 11 pytań o moim pokoju. Z góry przepraszam za to, że nie dodam tu zdjęcia mojego pokoju w pełnej okazałości, ale mam mały bałagan. Jeżeli będziecie chcieli, to w przyszłości mogę zrobic room tour, gdzie będziecie mogli zobaczyc jak to wygląda w całości. A więc przejdźmy do pytań :)

1. Jaki masz kolor ścian w pokoju?
Mam jasno szare ściany, a na jednej z nich jest brokat.



 2. Lubisz swój pokój?
Tak, bardzo lubię swój pokój. Pomimo, że nie jest on duży to uwielbiam w nim przebywac.

3. Co na tą chwilę najchętniej zmieniłabyś w swoim pokoju?
 Na tą chwilę najchętniej zmieniłabym szafę, która jest zbyt szeroka i za niska, przez co zajmuję mi połowę pokoju.

  
Chciałabym też wydrukowac jakieś ładne zdjęcia i powiesic je w ramkach. Teraz widnieją tam zdjęcia, na których jestem ja i z każdym dniem coraz mniej mi się to podoba. No ale zmienienie tych zdjęc nie należy chyba do najtrudniejszych rzeczy.



4. W przyszłości wyobrażasz sobie inny pokój niż masz teraz?
Na pewno trochę się zmieni w przyszłości, ale nie sądzę aby była to jakaś drastyczna zmiana.

5. Czy dekorujesz swój pokój np. na Boże Narodzenie?
Na Boże Narodzenie zawieszam tylko lampki na okna. Na inne święta nic nie robię.

6. Opisz swój pokój w dwóch słowach.
Mały, przytulny.

7. Wolisz meble białe, drewniane czy czarne?
Zdecydowanie białe meble podobają mi się najbardziej!

8. Twój pokój jest duży, czy mały?
Mój pokój jest bardzo mały, ale nie przeszkadza mi to.

9. Wolisz okna dachowe, czy z balkonem?
Ani to, ani to. Od zawsze marzę o czymś takim:

      

Czyli po prostu parapet z materacem i poduszkami, gdzie można siedziec.

10. Drzwi do twojego pokoju są raczej otwarte, czy zamknięte?
Przeważnie są otwarte, nie wiem dlaczego ale dziwnie się czuję, gdy są zamknięte. Za to nie zasnę, gdy nie są chociaż lekko przymknięte.

11. Podoba ci się tak jak masz teraz w swoim pokoju?
Tak, podoba mi się.


......................................................................................................................................................................................


Dobra, a więc taguję wszystkich moich obserwatorów... I ogólnie każdego kto chce zrobic ten tag.

Chcecie, żebym kiedyś zrobiła room tour?
Podoba się Wam nowy wygląd bloga?    

31 komentarzy:

  1. Śliczny pokój :> I super brokat *_*
    horanek-horanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne umieszczenie zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog przypadł mi do gustu może obserwacja za obserwację? :))

    aloha-bitch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog przypadł mi do gustu może obserwacja za obserwację? :))

    aloha-bitch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny tag ! na pewno go zrobię :)
    wika-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny blog! zaobserwuj mój a odwdzięczę się tym samym juju7200.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny. :)
    Ja nienawidzę mojego pokoju heheh. :D

    Pozdrawiam
    http://kolorowaosobowosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Także niedługo zrobię ten tag :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, obserwuję : )

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. mamy takie samo marzenie z tym pokojem co zdjecie dalas :3

    sali-pno.blogspot.com
    mam prośbę.. Polajkujesz FP na Facebook'u? Link u mnie na blogu, z góry dziękuję Kochana.. : )
    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog, może obserwujemy ?
    Jeśli tak to napisz u mnie ♥
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. o 9 też marze <33
    obs za obs?
    jeśli tak to napisz u mnie w kom
    szczera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię Twój blog i Ciebie więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała! :( :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. http://darka-blogg.blogspot.com/2014/01/konkurs.html
    Konkurs! Zapraszam do udziału

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny masz ten pokój xd

    http://julkkaxx.blogspot.com/ - zapraszam do mnie, byłoby miło jakbyś zajrzała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. masz świetny pokój. :) i z tego co widzę z faktów ciekawy. :)

    pytałaś o obserwację, więc obserwuję. :)
    Pozdrawiam. :)
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny post, ja bym nie zmieniała szafy bo jest bardzo ładna :)
    Też mi się podoba takie okno *-*
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślizny pokój !
    Co powesz na wspólną obserwację ???
    JEŚLI TAK NAPISZ U MNIE NA BLOGU :)
    zapraszam
    http://doublecherryfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam słabość to białych mebli *u* są cudowne...i z tym "oknem" też się zgadzam,niestety mój tata powiedział że póki co nie ma opcji żeby mi takie zrobił :C

    OdpowiedzUsuń
  20. Twój blog przypadł mi do gustu może obserwacja za obserwację?

    aloha-bitch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny pokój! Ja mam kilka swoich zdjęć na półce i jestem na nich w różnym wieku, ale właśnie one bardzo mi się podobają. Twoje też są śliczne!

    kamisamamira.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie myslalysmy o takim rozwiązaniu ( okno ). Bardzo fajny pomysł. Tak samo mamy słabość do białych mebli. Jesli chcesz zajrzyj do nas. Może cos cie zainspiruje. majnmajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)