2014/01/04

Postanowienia noworoczne


  
1. Zacząc cwiczyc. 
Już kilka razy próbowałam systematycznie wykonywac jakieś cwiczenia na brzuch. Jednak po jakimś czasie mnie to nudziło, nie chciało mi się i po prostu przestawałam. W tym roku chciałabym mocno się zmotywowac i zacząc porządnie cwiczyc. 

2. Kupic lustrzankę za samodzielnie uzbierane/zarobione pieniądze.
Bardzo chciałabym miec lustrzankę, ale wiem że jest to drogi sprzęt. Dlatego postanowiłam sobie, że będę odkładała wszystkie pieniądze, które dostanę lub w jakiś sposób zarobię i w końcu kupię sobie wymarzony aparat. 

3. Miec średnią powyżej 5.0 na koniec roku szkolnego.
Na pierwszy semestr wychodzi  mi średnia mniej-więcej 5.0. Chciałabym, żeby na koniec roku była ona trochę wyższa. 

4. Ograniczyc komputer.
Za dużo czasu spędzam w internecie. Obiecałam sobie, że w tym roku zamiast siedziec przy komputerze będę zajmowała się moimi zainteresowaniami, np. fotografią lub rysowaniem. 

5. Nie ścinac włosów.
To dośc dziwne postanowienie, ale gdy mówię sobie, że nie zetnę już włosów, to i tak później je ścinam, bo chcę jakiejś zmiany. Chciałabym również odchodowac moją grzywkę, tak żeby sięgała mi sporo za brodę.

6. Częściej pisac na blogu.
Nie chcę znowu Was okłamywac, że będę pisac raz na 2 dni. Po prostu mam nadzieję, że w tym roku będę miała dużo pomysłów na posty i będę je pisała regularnie.

7. Byc bardziej otwarta i przestac byc nieśmiała. 
Jestem osobą nieśmiałą i ciężko jest mi nawiązywac nowe znajomości. Bardzo chciałabym to w sobie zwalczyc i nauczyc się zagadywac do ludzi nie przejmując się tym, czy przypadkiem nie pomyślą sobie o mnie czegoś złego. Muszę też przestac aż tak bardzo przejmowac się opinią innych osób. 


Tak więc, życzę Wam szczęśliwego Nowego Roku (trochę spóźnione, ale to nic).

Jakie są Wasze postanowienia noworoczne?

13 komentarzy:

  1. Także mam w planach zacząć ćwiczyć!

    zapraszam - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam to samo postanowienie 1 , jeśli chcesz coś na brzuch polecam Mel B - abs :3

    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie już kiedyś robiłam te cwiczenia i pamiętam, że bardzo mi się podobały, więc może do nich wrócę :)

      Usuń
  3. Powodzenia w ich spełnieniu : )

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też będę ćwiczyć, a dokładniej od poniedziałku zacznę Mel B ^^

    palynaaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  5. to może trochę dziwne , ale mam bardzo podobne postanowienia do twoich, zwłaszcza 1, 4, 6 i 7 xd
    obserwuję, zapraszam http://monia-moniczkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. życzę spełnienia postanowień!

    http://yourcaer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super postanowienia , życze powodzenia ;3

    Obserwuję + zapraszam ;p
    http://veraaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w trzymaniu sie swoich postanowien :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zapraszam do mnie : )) http://yellow-book-one.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię Twój blog więc bardzo się ucieszę jeśli mnie zaobserwujesz! :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi girl! You have a nice blog and beautiful photo)

    Lets follow each other on GFC or/and G+? Write me if you agree)

    WELCOM TO THE WORLD OF FASHION, DIY AND TRAVEL!)

    WWW.CENTRALSTREET.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już obserwuję, Twoja kolej ! :)
    Zapraszam na nową note.
    xnataliaxx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)