2014/01/24

❄ ferie rozpoczęte ❄


Hej wszystkim!
Nareszcie zaczęły się tak wyczekiwane przeze mnie ferie zimowe. Pomimo, że dopiero co skończyły się te świąteczne, to i tak czuję, że potrzebuję odpoczynku. Ten tydzień był po prostu straszny- codziennie jakaś kartkówka lub sprawdzian. Z tego też powodu przez ten tydzień nic nie pisałam, ale mam plan nadrobic zaległości w czasie wolnych dni. Szczerze mówiąc z jednej strony bardzo cieszę się perspektywą spania do późna i braku martwienia się szkołą, ale z drugiej strony wolałabym miec ferie nieco później, bo w końcu następną tak długą przerwę mam dopiero za kilka miesięcy i po feriach nie będę miała możliwości odpoczynku. No, ale cieszę się tym, co jest teraz i nie mam zamiaru martwic się przyszłością. W końcu to tylko szkoła.



+ Jeżeli możecie, to bardzo Was proszę o kliknięcie w baner znajdujący się po prawej stronie, lub w ten link: SHEINSIDE. Każdego kto kliknie i mnie o tym poinformuje polecę w następnym poście.

Polecam:


Bardzo dziękuję wszystkim którzy kliknęli :)


 

24 komentarze:

  1. U mnie jeszcze zimniej :/
    horanek-horanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ferie zaczynają się 17 lutego :3
    Kliknęłam! :3

    nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wypoczynku :) Kliknęłam.

    http://matrelsy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog
    ZAOBSERWUJESZ NAS ? dla Ciebie jedno kliknięcie,a dla mnie uśmiech na twarzy (jest konkurs)
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ferie zaczynam dopiero za tydzień !
    Klikniesz u mnie w benner Sheinside? sama wiesz jakie to dla mnie ważne. ja u Ciebie już kliknęłam.
    pozdrawiam i zapraszam:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też zaczęłam dziś ferie ;D
    daydreamin-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ferie zaczęłam tydzień temu i przyznam że już się trochę nudzę ;)
    Brr .. u mnie też zimno ! Śliczne zdjęcia :D
    Świetny blog i śliczny design. :)

    veniice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie piszesz, wszystko jest spójne i dobrze się czyta. Widać że dużo pracy wkładasz w bloga i nie piszesz na siłę, z chęcią będę tu zaglądać. Na pewno już to wiesz, ale świetnie prowadzisz bloga! :)

    Zapraszam na mojego bloga, mam nadzieję, że również ci się spodoba. Będzie mi bardzo miło, kiedy go zaobserwujesz. :)

    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego bloga
    nutkaciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, twój blog został nominmowany do LBA
    szczegóły w poscie
    http://kindereg.blogspot.com/2014/01/nominowane-do-libster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć ^,^ Zobaczyłyśmy przypadkiem twojego bloga i wydaje się na interesujący i bardzo ciekawy, Mamy nadzieję, że ty także lukniesz na naszego bloga i że również Ci się spodoba, jeśli tak, to najlepiej zostaw ślad po sobie :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Kliknęłam w banner. Cieszę się, że masz ferie. Ja muszę kuć ;C

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  13. kliknęłam w banner xd

    wgl. ja tez zaczęłam już ferie, bardzo się ciesze, bo zaczęli w szkole już cisnąć ze sprawdzianami i tym wszystkim, teraz mozna odpocząć :)

    zapraszam do mnie :)

    http://nudziara-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję twój blog został nominowany do Liebster Blog Award szczegóły tutaj ----> http://miszaszeek.blogspot.com/2014/01/nominowanie-do-libster-blog-award.html + obserwuję :)))) zapraszam na bloga i jeśli się spodoba to liczę na obserwację :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. kliknęłam w baner, trzymam kciuki za Twoją współpracę z tą firmą, bo mają naprawdę świetne ubrania ;) pozdrawiam i zapraszm do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia :D Ja ferie rozpoczynam dopiero 17 lutego ;(
    http://myawesomebooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku, tak bardzo ci zazdroszczę!
    Ja mam ferie jako ostatnia.
    Ten głupi 17 luty, uch.
    http://megabeatlemaniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. poklikałam w baner :)
    śliczne zdjęcia :)

    seebil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Poklikane i to nie raz! U nas ferie już od tygodnia, przeraża mnie fakt, że za tydzień już do szkoły, a do świąt tak daleko. :c Życzę udanych i śnieżnych ferii!

    Zapraszam na mój blog! klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja na ferie nadal czekam :) Życzę ci miłej zabawy ! :)
    Poklikalam :3
    Buziaki <3 ! Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja jeszcze tydzień do ferii :D

    obserwuje<3

    faa-fly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam ferie 17 lutego :)
    Poklikałam :D

    http://everythingwhatlike.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. mi został jeszcze tylko tydzien feri;c
    zapraszam do mnie-http://nicki-najaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. super post ;) podoba mi się Twój blog ;)

    obserwuję i liczę na rewanż
    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)