2013/12/27

Już po...

Hej.
Pewnie słyszeliście/czytaliście to co zaraz napiszę już dzisiaj milion razy, ale... święta, święta i po świętach. Tak bardzo nie mogłam doczekac się tych trzech dni, a one tak szybko minęły. Na szczęście spędziłam te święta w bardzo przyjemnej, rodzinnej atmosferze. Dostałam też sporo bardzo fajnych rzeczy pod choinkę. Jeżeli chcielibyście je zobaczyc, to piszcie w komentarzach. Dodatkowo został mi jeszcze tydzień wolny od szkoły, kartkówek, sprawdzianów i pracy domowej. Na pewno odpocznę i wrócę do szkoły z nowymi siłami i energią.




Chciałam złożyc Wam życzenia, ale niestety nie miałam internetu, więc nie mogłam tego zrobic. Z tego też powodu przez ten tydzień nie pisałam postów. Po prostu nie miałam możliwości. Bardzo Was przepraszam za tą nieobecnośc. A z racji tego, że będę miała teraz wolne, to posty postaram się dodawac regularnie co 2-3 dni.



Co do pogody w moim mieście, to wciąż nie ulega ona zmianie. Niestety. Szczerze mówiąc, to co widzę za oknem bardziej przypomina mi wiosnę niż zimę. A pogoda dzień przed Wigilią? Chodniki i drzewa powinny byc zasypane śniegiem, ale ja mogłam obserwowac jedynie słońce, deszcz, a następnie tęczę. Nie, to zdecydowanie nie jest zimowa pogoda. 




Co dostaliście pod choinkę?
Jak spędziliście święta?

6 komentarzy:

  1. Z chęcią zobaczę Twoje prezenty ^^

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie szkoda że już po wszystkim, kocham święta!

    nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Crispello jest super : ) Fajna nocia.

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne zdjęcia *.*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokaż prezenty :) Ja w tym roku jakoś nie czułam tych świąt,nawet śniegu nie było! ;c

    nessia-about-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia :3
    zapraszam do mnie - dopiero zaczynam i liczę na pomoc
    http://angeellife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)