2013/12/10

Dwa tygodnie


 Hejka! 

Znowu bardzo długo mnie tu nie było, ale nie będę was już zamęczac pisaniem o tym, że nie mam aparatu, w moim domu panuje remont i tak dalej, tylko może po prostu zacznę ten post.

 Tytuł, który widzicie na górze nawiązuje do tego, że za dokładnie dwa tygodnie mamy Wigilię Bożego Narodzenia! Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam te święta. Do tego w moim mieście spadł już śnieg, z czego również się cieszę. Haha, wiem, że jestem strasznie niezdecydowana, bo pamiętam jak jeszcze w marcu pisałam, że nienawidzę śniegu i chcę już wiosny, ale co zrobic. Pewnie za miesiąc znowu mi się coś odmieni i będę wam pisała o wakacjach i o tym jak bardzo chcę już końca zimy. Ale zostańmy przy tym, że jak na razie jest właśnie tak, jak mi się podoba - sypki, błyszczący, czysty śnieg, zamarznięte chodniki, świecące słońce i temperatura do -10 *C. Tak, to właśnie lubię. 

Planuję też zmienic wygląd bloga na taki bardziej zimowo-świąteczny, ale nie wiem kiedy znajdę na to czas. Jeżeli mi się jakoś uda, to postaram się zrobic to dzisiaj. Tylko, że nic nie obiecuję. 

 A dlatego, że mój aparat nie działa, to daję wam tylko jakieś zdjęcie z mojego telefonu.

  dominies.blogspot.com - zapraszam na tego bloga :)


 

 


2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że będziesz regularniej pisać, naprawdę miło że wróciłaś ;P

    different-view-of-the-life.blogspot.com <-- KONKURS. WYGRAJ ZESTAW KOSMETYKÓW!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten blog, myślę, że jakakolwiek zmiana i tak by wyszła na dobre! :) Ja też nie mogę doczekać się tej atmosfery, mam tylko nadzieję, że śnieg, który stopniał dzień temu wstawi się jak przystoi na Święta :) Ciekawy blog, zaobserwuję.
    Może i ty skomentujesz mój blog? :) Nic na siłę

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)