2013/12/20

Coraz bliżej święta!

Hej,
A więc dzisiaj zaczęły się już ferie świąteczne, z których naprawdę bardzo się cieszę. Tylko, że zbyt długo się nimi nie nacieszę, ponieważ do szkoły idę już drugiego stycznia. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że mój brat uczący się w innej szkole, idzie do niej dopiero siódmego stycznia... A jak jest w Waszych szkołach? 
Pomimo braku śniegu, który przez ten tydzień zdążył już stopniec czuję świąteczną atmosferę. Co jest dosyc dziwne, ponieważ święta kojarzą się ze śniegiem, śnieg kojarzy się ze świętami, no ale mówi się trudno. Swoją drogą, pewnie będziemy 'cieszyc się' śniegiem na Wielkanoc (znowu).
Kolejną moją radością jest to, że nareszcie mogę robic zdjęcia! Bardzo się za tym stęskniłam. Może te dzisiejsze nie są najlepsze, ale kombinowałam, żeby stworzyc efekt o nazwie bokeh. Mniej-więcej mi się to udało, ale że zdjęcia były robione z dużej odległości, w dodatku przez okno, to nie są one tak ostre jakbym chciała. Kiedy w moim domu pojawi się już choinka z kolorowymi lampkami, to myślę, że lepiej to wyjdzie.









Co sądzicie o zdjęciach?
 

17 komentarzy:

  1. Super zdjęcia! Cudowny świąteczny design :)

    different-view-of-the-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są naprawdę bardzo ładne.
    I nowy wygląd jest naprawdę cudny. Wykonałaś kawał naprawdę dobrej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie rowniez idzie sie 7 stycznia do szkoły i powinno byc tak w kazdej.

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę dziwnie że musisz iść 2 stycznia bo większość ma do 7 : )


    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja podobnie jak twój brat do szkoły idę 7 stycznia :)
    A zdjęcia bardzo ładne !

    natysas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też idę dopiera 7 stycznia do szkoły i współczuje ci bo nawet nie zdążysz odpocząć. Ładny wygląd bloga.

    http://zatrzymaniechwil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. tez mam szczęście iść z powrotem do szkoły dopiero 7.01 ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjęcia a ja niestety nie mam tego szczęścia i ide już 2
    zapraszam do siebie
    obserwuję
    http://susan-zuza.blogspot.com/2013/12/lodowisko-i-wigila.html

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsze zdjęcie naprawdę świetne *.*
    My niestety idziemy 2.01 co jest moim zdaniem bez sensu, no ale co zrobić ..
    obserwuję :)
    http://toffi-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne! : )

    Pozdrowionka.

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz taki uroczy blog! :*

    Byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała:
    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku... jakie śliczne zdjęcia *o*

    http://swiat-widziany-na-waniliowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny wygląd bloga, fajny styl pisania, ciekawe notki, czego chcieć więcej? :*
    pozdrawiam <3
    Klikniesz w baner sheinside w wolnym czasie? :*
    pokreconarzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny wygląd , jak i sam blog. ;*
    Co do zdjęć to są świetne.
    A do szkoły też idę już 2 stycznia :c niestety, takie życie ...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też niestety idę 2 stycznia :c. Super zdjęcia :). Bardzo fajny blog
    http://czolgista-repost.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)