2013/11/11

Wyniki konkursu

Hej,
Przepraszam, że tak długo mnie nie było, ale miałam karę na komputer i nie mogłam pisac postów. Dostęp do internetu miałam tylko w komórce, a stamtąd raczej nie chciałam niczego dodawac. I od razu mówię, że teraz posty również nie będą pojawiały się jakoś super często, ponieważ w moim mieszkaniu będzie dośc duże zamieszanie spowodowane remontem i nie wiem czy będę miała możliwośc spokojnego pisania. 

Wyniki konkursu na wygląd bloga miały pojawic się 10 listopada, ale tak jak wspominałam wyżej- nie miałam dostępu do komputera. Chociaż myślę, że tym trzem osobom, które się zgłosiły ten jeden dzień nie zrobi jakiejś wielkiej różnicy. A jeżeli tak, to przepraszam. 
Więc, zwyciężczynią jest:


Gratuluję! Odezwę się do Ciebie na e-mail. 

 

4 komentarze:

  1. Gratulację dla zwyciężczyni .
    horanek-horanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!!!

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. O Jejku! Jaka ja jestem szczęśliwa!!! <3 W życiu niczego nie wygrałam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award! Szczegóły na moim blogu:
    ----------------------> different-view-of-the-life.blogspot.com <------------------------

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)