2013/11/17

Czas + małe wytłumaczenia

Jeszcze nie dawno szłam do pierwszej klasy podstawówki, teraz jestem już w pierwszej klasie gimnazjum. Jeszcze nie dawno szłam zestresowana na początek roku szkolnego, a teraz zbliża się koniec semestru. Jeszcze przed chwilą leżałam w łóżku rano, a już robi się ciemno. Czas mija bardzo szybko i coraz częściej się nad tym zastanawiam. Na przykład kiedy przygotowuję się rano do szkoły, a nie chce mi się do niej iśc to po prostu myślę sobie: ,,Szybko minie. Ani się się obejrzę i znów będę w domu". I właśnie tak jest. 
Dzisiaj rano spojrzałam na kalendarz i zobaczyłam, że jest już 17 listopada. Dopiero co wracałam z plaży w wakacje, a już wielkimi krokami zbliża się Boże Narodzenie. W sklepach pojawiają się czekoladowe mikołaje, a w telewizji puszczają coraz więcej świątecznych reklam. Cieszę się, bo lubię te święta, ale to jak szybko czas mija mnie przeraża. A może tylko mi się się tak wydaje? Nie wiem. 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tak, dawno nie było moich przemyśleń. A więc- wiem, że znowu tydzień nie pisałam, ale tak jak już mówiłam, mam remont w domu i nie bardzo mam czas, żeby się skupic, usiąśc i coś napisac. Dodatkowo zepsuł mi się aparat i nie mogę robic zdjęc. 

Co o tym myślicie? Dla Was też czas tak szybko mija?

12 komentarzy:

  1. No właśnie, to mija tak szybko, nawet się nie obejrzymy a będzie już po świętach.

    Obserwuję, zapraszam do mnie, może jak Ci się spodoba to zostaniesz na dłużej?
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. tak bardzo szybko mam nawet o tym post zapraszam
    http://susan-zuza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda czass tak strasznie szybko leci..
    wika-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat teraz chcę żeby czas, szybko minął, bo chcę do Polski!!!

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam takie samo wrażenie , jak ty , nie czujemy czasu , jego poczucia ale czujemy że sie on strasznie marnuje albo zlatuje. Straszne jest to uczucia ile czasu tracimy np. w szkole - mimo , że uczy mamy uczucie , że marnujemy praktycznie cały dzień na słuchaniu nauczycieli i strachu w obawie przed sprawdzianem/kartkówką czy odpowiedzią .

    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się z tym demotem :)
    ps. u mnie będziesz zawsze mile widziana i mam nadzieję, że jeśli Ci się spodoba zaobserwujesz :)
    + za komentarz się nie obrażę!





    ||| Mój blog! eniia-blog.blogspot.com |||
    || follow my facebook! ||
    | follow my tumblr! |

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy wpis :) Bardzo mi się tu podoba! :* Może obserwujemy? jeśli tak to napisz mi w komentarzu na moim blogu, żebym mogła się odwdzięczyć :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Im jestem starsza, tym więcej się dzieje. Nagle patrzę w kalendarz i jest szok. Ja się zatrzymałam myślami na wrześniu. A tu już koniec roku. Szalone.
    Pozdrawiam :*

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/2013/11/jesien-zima-z-voguec.html
    Proszę klikać w linki ubrań <3

    OdpowiedzUsuń
  9. swietnie piszesz ;3

    http://oneblogofmemories.blogspot.com/ <- konkurs

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog! Miło się czyta <3
    Może obserwujemy ? Jak coś to napisz u mnie na blogu ! :*
    http://our-dynamic-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawie piszesz, miło się czyta =)
    wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (ja na 99% się zrewanżuję, proszę to dla mnie ważne =))
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)