2013/10/08

Sheinside

Hej! 
Wiem, że już kiedyś dodawałam posta na temat strony sheinside.com , ale wydaje mi się że jest on nie do końca dopracowany. Po za tym, teraz piszę go, ponieważ mam możliwośc nawiązania współpracy z tą firmą. 


Przeglądając rzeczy, które oferuje sklep zauważyłam mnóstwo cudownych bluz... Mogłabym je wszystkie miec w domu!



Patrzyłam też na różne ubrania nadające się na jesień i zimę. Znalazłam bardzo dużo świetnych kurtek i swetrów. To te, które podobają mi się najbardziej:

| klik 1 | klik 2 | niestety nie znalazłam linku ;c | klik 4 |

No i oczywiście jest tam masa pięknych koszulek i koszul. Kilka z nich:


Która rzecz podoba Wam się najbardziej?


 

12 komentarzy:

  1. Wszystko jest super !!! Uwielbiam tą firmę!
    OBSERWUJĘ I LICZĘ NA TO SAMO : 3
    blogmadziaxs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. o jejku śliczne ciuszki ... Kocham ;**
    wika-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sheinside jest świetny *o*

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. 4. sweter i 3. koszula są zaiste *-*
    Zapraszam do mnie ^^
    lovelydream6009.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Moze moglabys wtedy niedlugo sprobowac zrobic Sheinside Giveaway ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisałam do tej firmy. Trzeba miec 1000 obserwatorów :(((((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również do nich pisałam i nie trzeba :) Mi napisali, że jeżeli uzbieram 100 kliknięc w ich baner w 10 dni, to nawiążą ze mną współpracę.

      Usuń
  7. Najbardziej podobają mi się pierwsze trzy bluzy.
    Oczywiście kliklnęłam w banner :)
    http://aga-worldfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. moim marzeniem byłoby nawiązanie współpracy z sheinside, ale niestety dopiero co zaczęłam blogowanie i nie mam wgl obserwatorów i mało wejść na bloga :C poklikałam w baner, obserwujemy? :D
    http://monia-moniq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. najfajniejsza 3 koszula xD Obserwujemy? http://moodowaowca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny blog :)
    Może obserwujemy?
    Jeśli tak to napisz u mnie :)
    ola-a.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)