2013/10/26

Pytania i odpowiedzi c;

Hej, więc tak jak obiecałam robię dziś post z pytaniami, które mi wczoraj zadaliście. Chciałabym też podziękowac za to, że w ogóle pojawiły się jakieś pytania. 

1. Do jakiego kraju chciałabyś pojechac na wakacje? Dlaczego?
Chciałabym pojechac do Japonii, bo bardzo ciekawi mnie ten kraj. Ale to raczej mało prawdopodobne, żebym tam pojechała. 

2. Jaki musi być blog abyś czytała go z chęcią i z czasem stał się twoim ulubionym blogiem?
Nie umiem tego dokładnie określic. Musi byc po prostu ciekawie prowadzony. No i bardzo mnie denerwują błędy ortograficzne, ale to już szczegół :P

3. Twój ulubiony bloger/ blogerka?
Najbardziej lubię chyba Lucy, Agatę (Szczurka) i Magdę z bloga magdathehow.blogspot.com  (czyli Ciebie, bo to Ty zadałaś mi to pytanie ;>) Nie umiem wybrac jednej osoby.

4. Ile czasu zajmuje ci napisanie posta?
To zależy od tego jaki piszę post, ale trwa to w granicach 15-30 minut.

5. Myślisz, że będziesz prowadziła bloga nawet jak będziesz starsza?
Mam taką nadzieję, ale nie wiem jak będzie.

6. Twoi rodzice wiedzą o tym, że prowadzisz bloga? 
Tak, wiedzą o tym.

7. Jak rozsławiłaś swojego bloga? 
Haha, mój blog nie jest sławny, więc nie mogę odpowiedziec :)

8. Jakie książki najbardziej lubisz?
Najbardziej lubię książki obyczajowe, o jakichś sprawach nastolatków itp. Lubię też dramaty i książki fantasy. 

9. Ile czasu zajmuje Ci odrabianie lekcji i uczenie się? 
To też zależy od tego ile mam zadane. Czasami zajmuje mi to 30 minut, a czasem 2 godziny. Różnie to bywa.

10. Wolisz jasne czy ciemne pieczywo?
Wolę ciemne. *wydaje jej się, że ludzie pomyślą że się zdrowo odżywia*

11. Jak wygląda współpraca z sheinside i rings and tings?
Niestety nie mam współpracy z sheinside, więc tego nie powiem. A co do rigng and tings, to napisałam do nich maila z prośbą o współpracę, zgodzili się i kazali mi wstawic na bloga banner. Teraz czekam na przesyłkę :)


Ok, to były już wszystkie pytania. A żeby nie było pusto, to wstawiam Wam gifa (znowu). Przepraszam, chciałam zrobic zdjęcia ale mój aparat oczywiście jest rozładowany.





 


13 komentarzy:

  1. Fajny gif!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/halloween.html

    Jeśli możesz obejrzyj ten filmik:)
    http://youtu.be/exNc0vQEsB8

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post.
    Zapraszam do mnie
    http://cosmeticsbeautyandfashon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O jak miło, że jestem jedną z twoich ulubionych blogerek. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Daj zdjęcia przesyłki rings ings *o*

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm... może ja bym napisała do Rings and Tings? Warto spróbować :) Anyway, świetny post :)

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny gif ;)
    zapraszam do mnie
    http://paatrycja-patrycja.blogspot.com/
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post +giff :)
    wika-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny post i gif. Świetnie prowadzisz bloga. ; )

    Zapraszam do wzięcia udziału w linkowaniu: http://damnot.blogspot.com/2013/10/linkowanie.html

    .

    OdpowiedzUsuń
  10. super blog :)
    służy ci blogowanie :)
    obserwuję i liczę na to samo :)
    ZAPRASZAM WSZYSTKICH DO MNIE ODWDZIĘCZAM SIĘ ZA KAŻDĄ OBSERWACJE ! <3
    mojmalyswiat233.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję !
    Zostałaś nominowana do Liebster Award.
    Więcej informacji : http://kajkams.blogspot.com/2013/10/liebster-award-x4.html
    Pozdrawiam :)
    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog ♥
    POKLIKASZ W BANER PROSZĘ , BARDZO MI NA TYM ZALEŻY (odwdzięcze się obserwacją)
    http://fashionneverenough.blogspot.com/2013/10/vogues-co-mysle.html#comment-form
    __________________________
    Obserwacja = Obserwacja ♥.

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki piesiu:)zapraszam;
    martina1203.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)