2013/10/25

Na na na na na na...

Hej.
A więc znowu mnie mnie było. Po prostu nie miałam o czym pisac, a po za tym miałam sporo nauki. Codziennie miałam jakąś kartkówkę albo sprawdzian, a jeżeli nie, to musiałam czytac lekturę albo odrabiac lekcje. Ale to chyba każdy tak ma... Chociaż z jednej strony się cieszę, bo przynajmniej mam co robic. Szczerze mówiąc w drugiej połowie wakacji okropnie się nudziłam. Wiem, jestem dziwna. 
 Dzisiaj wymyśliłam, że może spróbuję zrobic takie wyzwanie, polega ono na pisaniu przez tydzień postów codziennie. Sporo razy widziałam takie wyzwania na YouTube, ale pomyślałam, że na blogu również może się to sprawdzic. Tyle, że ogólny zamysł jest taki, aby dodawac filmiki/pisac posty codziennie- ale przez miesiąc. Chyba nie dałabym rady. Ale tydzień mogę spróbowac. Co o tym myślicie?

A teraz kolejna sprawa: Więc, chciałabym żebyście pod tym postem zadawali mi różne pytania. Coś, czego chcielibyście się ode mnie dowiedziec. Mogą to byc rzeczy związane z blogiem, ze mną... Co chcecie. W następnym poście postaram się na nie odpowiedziec.
 



I przepraszam, że ten post jest taki chaotyczny, ale jakoś nie mogę się skupic i napisac czegoś porządnego. 

Co sądzicie o wyzwaniu?
Macie do mnie jakieś pytanie? 


+ jeżeli ktoś chce, żebym zrobiła mu wygląd bloga, niech pisze na maila: gabigabi@spoko.pl :) Bo było już parę pytań, a w niedzielę będę miała trochę czasu. 


7 komentarzy:

  1. Do jakiego kraju chciałabyś pojechac na wakacje? Dlaczego?

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki musi być blog abyś czytała go z chęcią i z czasem stał się twoim ulubionym blogiem?
    Twój ulubiony bloger/ blogerka?
    Ile czasu zajmuje ci napisanie posta?
    Myślisz, że będziesz prowadziła bloga nawet jak będziesz starsza?
    Twoi rodzice wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?

    poszłam bardziej w tematykę bloga, bo o tym chciałam wiedzieć najwięcej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam coś codziennie zadane, jak nie kartkówki to jakieś wiersze. :)

    cukierkove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam sporo nauki:)Obserwuję♥
    Mam takie jedno głupie pytanie jak rozsławiłaś swojego bloga ?
    julie-julien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś bardzo fajną osoba na pewno jeszcze wpadnę :)
    Miło zapraszam do nas:
    http://minnianddaisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm... ja też mam mnóstwo pracy... testy, prace domowe. Jasne, że możesz spróbować będzie ciekawie. Masz prześliczny design <3 zazdroszczę :)
    Jakie książki najbardziej lubisz?
    ile czasu zajmuje Ci odrabianie lekcji i uczenie się?
    wolisz jasne czy ciemne pieczywo?
    jak wygląda współpraca z sheinside i rings and tings?

    obserwuję, bo bardzo mi się tutaj podoba i byłoby mi bardzo miło, gdybyś także to zrobiła :)
    zapraszam

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Co Cię skłoniło do założenia bloga ?:)

    Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście >klik< i w banner Sheinside na moim blogu? Będę bardzo wdzięczna, odwdzięczę się za każde kliknięcie tylko napisz u mnie w komentarzu
    Sory za spam i z góry dzięki !;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)