2013/10/29

Konkurs! ;>

Hej!
Wpadłam na pomysł, aby zorganizowac konkurs, gdzie można wygrac wygląd bloga. Jeżeli zgłosi się 10 osób to wygrają 2 osoby, jeśli 20 to 4 osoby itd. Mam nadzieję, że pomysł się Wam spodobał :) 

Warunki wzięcia udziału w konkursie:
 
- publiczna obserwacja mojego bloga,

- napisanie komentarza pod tym postem ze swoim adresem e-mail i informacją, że zgłaszasz się do konkursu,


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I to wszystko. Wyniki pojawią się ok. 10 listopada i wtedy skontaktuję się z wylosowanymi osobami przed adres e-mail, który podały.



Zachęcam do udziału!


12 komentarzy:

  1. Fajny blog :)
    Obserwujemy ?
    http://fashionneverenough.blogspot.com/2013/10/persunmall-co-mysle-may-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia wszystkim!!!

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. Już obserwuję publicznie jako Weronika Daszkiewicz.
    Mój adres e-mail : weronika.daszkiewicz@gmail.com
    ♥ Śliczny blog, mam nadzieję, że uda mi się wygrać ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia wszystkim! :)
    mar-tysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział <3
    Blog --> different-view-of-the-life.blogspot.com
    E-mail --> joannaciecwierz07@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia wszystkim!


    Ciebie obserwuję, zapraszam do mnie, może jak Ci się spodoba to zostaniesz na dłużej?

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie skuszę się na udział, ale masz naprawdę ładny design :3

    Zapraszam do mnie: [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  8. KLIKNIJ U MNIE W POŚCIE W LINK SKLEPU VOGUEC I NAPISZ JAK MAM SIĘ ODWDZIĘCZYĆ! Z GÓRY DZIĘKUJĘ! :*

    http://treletomorele.blogspot.com/2013/11/must-have-od-voguec.html

    Wiem, że nie powinnam tak pisać nie czytając posta, ale mi zależy :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny blog ! <3
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    madiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłąszam się.!

    dreamcom21.blogspot.com

    weronika.blog@interia.pl

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)