2013/10/15

Before I die...

 

 Przed śmiercią chciałabym:

  Skoczyc ze spadochronem.
Wyruszyc w podróż.

  Zapuścic długie włosy.

Założyc rodzinę.

Spotkac prawdziwych przyjaciół.

Usłyszec mój ulubiony zespół na żywo (niestety już chyba nierealne...)

Zrobic sobie tatuaż.

Zostac Honorowym Dawcą Krwi.

Adoptowac zwierzę ze schroniska.

Iśc na diabelski młyn w Londynie.

Napisac książkę.

Ćwiczyc i widziec tego efekty.

Odwiedzic Paryż, Londyn, Nowy Jork.

Oglądac gwiazdy podczas wyjazdu pod namioty z przyjaciółmi... haha.

Miec 1000 obserwatorów na blogu (to takie życiowe :D).

i inne...
  




 




 



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zbaczając z tematu: bardzo prosiłabym o kliknięcie w banner Sheinside, który znajdziecie po lewej stronie lub tu, na dole.

  
Piszcie, jeżeli kliknęliście, na pewno się jakoś odwdzięczę.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

A Wy? Macie listę rzeczy, które chcecie zrobic w swoim życiu?
Kliknęliście w banner?  
Podoba Wam się nowy wygląd bloga?


11 komentarzy:

  1. Czułam, że czytam swoje jedne z większości 'marzeń', które zostaną zrealizowane :>

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chcę zapuścić włoosy *o* Kliknęłam ^^ Podoba mi się nowy wygląd

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. też chciałabym zobaczyć Paryż :):) kliknęłam w baner, obserwuję i też zapraszam http://arienailandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chce zapuścić włosy i zobaczyć Paryż wgl wszystko z Twojej listy :)

    http://kiczka-blog.blogspot.com/ - Może zajrzysz?? Kliknęłam 5 razy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też chce zapuścić włosy i bym najbardziej chciała pojechac do Japoni i nauczyć się Japońskiego oraz Chinskiego :)
    ZPRASZAM DO MNIE :)
    cukki-cukkii.blogspot.com
    + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też chcę ćwiczyć i mieć tatuaż ! ;)
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Japonie !

    Obserwujemy ?

    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog! Oczywiście obserwuję :) http://neicey10.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny Blog <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post ;3 Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga :) diana-dianaa-diana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tego typu posty. ,3

    Dopiero zaczynam - Zuza-world.blogspot.com liczę na komentarz. Zrewanżuję się. :))

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)