2013/09/09

Przepraszam?

Hej.
Bardzo długo nie pisałam, przepraszam (chociaż w ogóle nie wiem czy ktoś czyta te moje wypociny, no ale dobra). Nie potrafię nawet wytłumaczyc dlaczego tak długo nic nie dodawałam. Może po prostu nie miałam ochoty ani pomysłu? Może i tak.
Chyba muszę znaleźc sobie jakieś zajęcie, hobby... Bo na prawdę wszystko wydaje mi się byc tak strasznie monotonne (nie żebym narzekała na to, że moje życie jest spokojne czy coś). Ale od pewnego czasu każdy mój dzień wygląda tak samo: idę do szkoły, wracam, jem, odrabiam lekcje, siedzę przy komputerze. W między czasie rozmawiam z rodzicami, bawię się z psem. I idę spac. Myślę nad zapisaniem się na jakieś zajęcia plastyczne albo coś podobnego (jeżeli znajdę takie w Augustowie). Mam wielką chęc poznac osoby, które dzieliłyby moje zainteresowania i które byłyby choc w jakimś stopniu podobne do mnie. Nie wiem.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~♥~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dobra, nie mam pojęcia po co był ten wstęp. A tak w ogóle to jestem już w nowej szkole yaaaay. Jest o wiele lepiej niż się spodziewałam. Nie znam prawie nikogo z mojej klasy, ale jak na razie jest na prawdę bardzo fajnie. Szkoda tylko, że jestem takim dzikusem i nie potrafię ot tak, po prostu podejśc i zagadac do ludzi :P Ech... 

I zamiast jakichś tam zdjęc mam tylko dziwnego gifa:


A co tam u Was? Do której poszliście teraz klasy?

4 komentarze:

  1. świetny blog <3
    Obserwujemy ? jak tak to zacznij i napisz u mnie , odwdziecze sie :)
    http://dyska20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog :)
    Obserwujemy?
    Jeśli tak to napisz u mnie :*
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twój blog <3
    _________________________________
    Zapraszam do siebie: http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog. obserwuje i licze na revanż ;3

    malinkaxpp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)