2013/09/13

Nie mam pomysłu na tytuł


Hej.
Ostatnio w ogóle nie mam pomysłu na posty... Zaczęła się znowu szkoła i jakoś tak w ogóle zapominam o blogu. I szczerze to nawet nie mam motywacji, żeby nadal pisac. Pod ostatnim postem pojawiły się 4 komentarze- na dodatek każdy brzmiał ,,Fajny blog, zapraszam do mnie". I najbardziej dziwi mnie to, że pod niektórymi postami są 2 komentarze, a pod niektórymi 30 :o Wiem, że te które mają mało komentarzy są po prostu mało ciekawe... Ale właśnie. Co jest dla Was ciekawe? O czym chcieli byście czytac?
Napiszcie w komentarzu.
Bo wiecie, kiedy coś piszę to czuję się na prawdę bardzo fajnie, kiedy wchodzę na bloggera, a tam jest na przykład 10 komentarzy do zaakceptowania (a wchodzę kilka razy dziennie). Jest mi też miło, gdy wzrasta liczba obserwatorów mojego bloga. Może to tylko wirtualne cyferki i jakoś specjalnie nie ma to skutków w normalnym życiu, ale jednak jakąś radośc mi to sprawia. 

Blogi na dziś:

Jeżeli chcesz, żeby Twój blog został polecony w następnym poście, to bardzo proszę o kliknięcie w ten baner:
  
Wtedy polecę wszystkie blogi, których właścicielki kliknęły, tylko piszcie w komentarzach.



10 komentarzy:

  1. to co piszesz mnie się na przykład podoba bo piszesz z sensem są zdjęcia a o czym możesz pisać o wszystkim o życiu .. http://madziaangmagda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog . :3
    + obserwuje
    zapraszam do mnie : http://niska-niska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. kliknęłam w baner :)

    horanek-horanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kliknąłem:) Bardzo fajny post:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/applause.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne koteły XD
    co do posta masz rację, u mnie też tak czasem jest... :c
    banner kliknięty :D przemylsenia-arbuuuza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kliknęłam w baner :3 Zapraszam do mnie
    www.wonderland-yolo.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kliknęłam :>
    Możesz pisać o modzie. :>
    Robić outfity czy choćby nawet opisywać dni
    readyforanythingg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Napisz o swoich początkach z blogowanie :) . świetny blog :) .. obserwuje i zapraszam do mnie :D .. kliknełam na baner
    http://enjoy-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)