2013/09/30

Moje początki z blogowaniem

Hej!
Nie wiem czy mogę powiedziec, że moje blogowanie już się jakkolwiek rozwinęło, ale postanowiłam zrobic post na temat moich początków z tym związanych.
Ten blog oczywiście nie jest pierwszy. Przed nim miałam około 3 blogi, ale były one kompletnymi niewypałami. 
Jeżeli znacie stronę glitery.pl, to pewnie wiecie, że ona może wciągnąc. W poprzednie wakacje (2012 r.) bardzo wkręciłam się w robienie grafiki komputerowej (właśnie dzięki tej stronie, bo była ona głównie temu poświęcona) i moje dwa pierwsze były właśnie z grafiką na glitery. Nie zbyt mi to wychodziło szczerze mówiąc...
Później założyłam bloga z opowiadaniem, które sama pisałam. Wszystko byłoby ok, gdyby nie to, że postanowiłam rozpocząc swoją 'działalnośc' na portalu bloog.pl, czyli poprostu onecie... Do teraz nic tam nie ogarniam :P Ale ten blog jeszcze istnieje, jakby ktoś chciał zobaczyc to niech pisze na mojego aska, którego podam na końcu.

A więc to była moja krótka historia o poprzednich blogach. Ale jak doszło do tego, że założyłam bloga tutaj? 
Ekhem: Kiedy byłam chora i siedziałam w domu (to było w zimę, coś koło lutego tego roku) to oglądałam sobie jakieś śmieszne filmiki na youtube. Wtedy zauważyłam w propozycjach kanał Lucy i zaczęłam oglądac jej filmiki. Zobaczyłam też, że dziewczyna prowadzi bloga i bardzo mi się to spodobało. Później trafiłam na kolejne dziewczyny: Wiśkę, Mery & Blue, Agatę (Szczurek), Ankyls itd. Po jakimś czasie stwierdziłam, że to co robią jest bardzo fajne i sama chciałabym zacząc blogowac. 
Mój pierwszy wpis opublikowałam 17 marca 2013 roku. Czyli piszę do Was już więcej niż pół roku. Mimo, że minęło już sporo czasu od założenia tego bloga, to gdy go tworzyłam miałam podejście: "I tak nikt tego nie będzie czytał... Ale spróbuję. Najwyżej mi się znudzi". Ale teraz, kiedy widzę wciąż przybywających obserwatorów i 30 komentarzy pod jednym postem, to czuję że mam dla kogo pisac i na prawdę bardzo lubię to robic. Tak, wiem- to takie wzruszające. 

GRATULUJĘ KAŻDEMU KTO DOTRWAŁ DO TEGO MOMENTU MOJEJ OPOWIEŚCI! 

A teraz, żeby nie było pusto wstawiam Wam zdjęcia, które robiłam wczoraj z nudów ^^.







Dotrwaliście do końca posta? c;
Dlaczego Wy założyliście blogi?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zapraszam na mojego aska, poświęconego blogowi: http://ask.fm/gabbyblog

19 komentarzy:

  1. Ja założyłam bloga, bo dowiedziałam sie, że wyjeżdżam za granicę

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja założyłam bloga bo wiele osób go miało i też chciałam. Jest on moim prywatnym pamiętnikiem, wszyscy się szanują, na razie brak hejterów, czuję się świetnie pisząc i czując się docenianą przez innych, dlatego po to prowadzę tego bloga :) Co powiesz na wspólną obserwację? Jak tak to zacznij jak nie to zignoruj :>
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. też obserwuję! http://senioritasunshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tekst i fajnie że załozyłas tego bloga!! ( teraz troche nie na temat napisz mi na fb ile czasu czekałas na odpowidź z tej firmy)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne zdjęcia! :D Blog jest wspaniały! <3

    Obserwujemy? Jeśli tak - daj mi znać na blogu!
    www.be-better-today.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Awww :3
    Ja podobnie tak jak ty założyłam bloga , też z nudów :D

    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha ja miałam prawie identycznie :D też zdecydowałam się założyć bloga, dzięki Lucy :) obserwuję
    http://pollylilyloveyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Z miłą chęcią obserwuję ciebie http://senioritasunshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasem miło jest 'wrócić' do przeszłości i zobaczyć, jak wiele w życiu teraźniejszym się dokonało i jak wiele osiągneliśmy :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog ♥ Zapraszam do mnie : diana-dianaa-diana.blogspot.com Obserwujemy? ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia,
    Blogowanie to takie trochę prywatny pamiętnik ;))

    http://julkka-bloog.blogspot.com/ - zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  12. hej, dotrwałam do końca :D

    loszi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. zdjęcia są naprawdę bardzo ładne.
    bardzo fajnie, że założyłaś bloga i życzę ci dalszych sukcesów w blogowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też kiedyś glitterowałam :P
    Ale to stare czasy, hah!
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jak zakładałam bloga też się bałam że nikt nie będzie go czytał, ale chyba nie jest tak źle ^^
    Masz strasznie fajnego bloga. Lubię czytać twoje notki ;D
    Obserwuję i liczę na to samo http://wikaa3ek.blogspot.com/ <----------

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekny start! :) I bede czekac na nastepne posty!
    xoxo
    Urszula www.fashfab.blogspot.com
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale słodki piesek ! Super post. POZDRAWIAM
    Jeżeli będziesz chciała: http://werciaa99.blogspot.com/ zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)