2013/09/16

Jesień...

Hej,
Ogólnie to lubię jesień, ale tylko pod warunkiem, że nie jest ona zimna i nie pada deszcz. Teraz jest najgorzej jak tylko mogło byc. Cały czas kropi deszcz, a temperatura jest niska. W sumie, to teoretycznie nie mamy jeszcze kalendarzowej jesieni, tylko lato... Jakoś tego nie widzę. 



Jakoś na koniec wakacji miałam mega zapał do nauki, ale bardzo szybko mi to minęło. Teraz przez tą pogodę (która chyba nie ma zamiaru się zmienic) cały czas chce mi się spac i na nic nie mam ochoty. Jakoś tak ponuro. Na dodatek mam jeszcze mniej niż miesiąc na przeczytanie "Quo Vadis" Henryka Sienkiewicza. Ech... 


Aha i jeszcze coś:
Ponieważ ostatnio piszę takie posty 'o niczym', to czy może chcielibyście żebym napisała coś w stylu moich sposobów na naukę? A może o moich początkach z blogowaniem? Bo mam parę pomysłów.

Blogi na dziś:

Jeżeli chcesz, żeby Twój blog został polecony w następnym poście, to bardzo proszę o kliknięcie w ten baner: 
Wtedy polecę wszystkie blogi, których właścicielki kliknęły, tylko piszcie w komentarzach.

8 komentarzy:

  1. Jesień nie jest aż tak zła. Zima to dopiero koszmar :d

    my-world-just-my-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. w baner oczywiscie kliknęłam.
    Chętnie przeczytam o twoich początkach z blogowanie,
    i oczywiście zapraszam do mnie: magdatheshow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyszło to zjęcie z liściem w kształcie serca :D

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. super fotki :))

    http://xjoannax97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mi też chce się cały czas spać;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Quo Vadis nie jest takie złe, do przeżycia. Wystarczy przebrnąć przez pierwszą połowę, a potem akcja jest fajna i jeszcze całkiem przystępnie i zrozumiale napisana. Póki co to jest moim zdaniem najlepszą z długich lektur. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog <3 Zapraszam do mnie : diana-dianaa-diana.blogspot.com Obserwujemy ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia *-*
    http://juliasss-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)