2013/08/28

TAG: Back To School

A więc zostały nam tylko 4 dni wakacji... Nie wiem jak Wam, ale mi one minęły bardzo, bardzo szybko i nawet nie pomyślałabym, że dzisiaj już 28 sierpnia, gdyby nie to, że spojrzałam na kalendarz. Na prawdę. W wakacje kompletnie tracę poczucie czasu. A ja nawet nie wiem na którą godzinę mam rozpoczęcie roku szkolnego... Super. Ale może to i dobrze, że wracamy już do szkoły? Zawsze się coś dzieje, spotykamy się ze znajomymi. Przynajmniej dla mnie, bo praktycznie przez całe te wakacje się obijałam i szczerze mówiąc mam już tego dosyc. Dobra, a przechodząc to tematu posta:

Dzisiaj chciałam zrobic jakiś tag i mój wybór padł na Back To School TAG, no bo nieuchronnie zbliżamy się do powrotu do szkoły.


1. O której wstajesz do szkoły?
Budzik mam nastawiony na godzinę 6:30, a wstaję między 6:45 - 7:00. Ale różnie to bywa.


2. Twój ulubiony nauczyciel?
Idę teraz do nowej szkoły i nie znam tam nauczycieli, a w starej chyba nie miałam ulubionego.


3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
Najbardziej lubię j.polski, ale matematyka też nie sprawia mi większych problemów. Z resztą. W podstawówce nie ma jakiegoś super trudnego programu, który jest niemożliwy do opanowania (przynajmniej dla mnie). Więc nie wiem.


4. Czy masz w szkole/klasie grupę bliskich ci osób, czy raczej zadajesz się z każdym?
Miałam raczej parę osób, z którymi bardziej się 'zadawałam', ale wiadomo, że po zakończeniu szóstej klasy nic z tych kontaktów nie zostało.

 5. Plecak, torebka czy tornister?
Wolę plecak, bo jest najwygodniejszy.

  6. Czy malujesz się do szkoły?
Nie czuję takiej potrzeby.

7. Spodnie, spódnice czy sukienki?
Zdecydowanie spodnie.

8. Czy nosisz dodatki do szkoły?
Zdarza się, ale najczęściej są to tylko kolczyki.

9. Czy w zeszłym roku miałaś czerwony pasek?
Tak, miałam.

10. Czy jesz w szkole 2-gie śniadanie?
Zwykle tak, bo nie jadam śniadań w domu. Czyli tak jakby jem śniadanie w szkole.

 11. Przedmiot, z którego uważasz, że jesteś słaba?
Chyba historia, bo nie się jej wziąc na logikę, tylko trzeba wykuc te wszystkie daty i w ogóle.

      12. Do szkoły idziesz pieszo, jedziesz samochodem czy autobusem?
Chodzę pieszo, mam blisko do szkoły.

13. Zmieniasz buty w szkole?
Tylko zimą.

14. Czy lubisz cwiczyc na WF-ie?
Zależy co robimy, ale raczej lubię. 

   
15. Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?
Zdarza się.
 

Taguję wszystkich moich obserwatorów :)
Chce Wam się już iśc do szkoły?  


      

30 komentarzy:

  1. Oczywiście ,że nie chce mi sie ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Z jednej strony tak. W końcu zobaczę sie ze swoimi znajomymi z klasy i znowu będę mogla sie trochę z nimi powygłupiać. Brakuje mi niektórych osób.
    A z historią mam tak samo jak ty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z jednej strony tak a z drugiej nie

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju znowu do szkoły, ale ide do nowej klasy i ciekawa jestem jak tam jest ale nie śpieszy mi sie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie chce mi się;//
    Zapraszam:)
    http://crazyandcrazy19.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. oj jak mi się nie chce iść do szkoły ;/
    http://cierpliwiedzienpodniu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Boje się trochę bo nowa szkoła nowa klasa i w ogóle oczywiście będę tam znała kilka osób ale nie wiem czy dam sobie radę

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja osobiście to jestem przerażona tym jak te dwa miesiące szybko zleciały Masakra
    Pozdrawiam xD :):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się nie chce. Ogólnie się obawiam bo również idę do nowej. Zobacze co będzie.

    zosky-above-the-ground.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy tag :D :)

    dusiabloog.blogspot.com/
    Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj, a postaram się odwdzięczyć :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś z Augustowa, prawda? Do jakiej szkoły się wybierasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jestem z Augustowa. Do Piramowicza :)

      Usuń
  12. Ja najbardziej obawiam się tych całych egzaminów gimnazjalnych ;/

    Ja również obserwuję i zapraszam ponownie :)
    Angelikaa-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. nominowałam cię do Liebster Blog Awards.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy tag :D Też od kilku dni mam zamiar taki zrobic, ale nigdy nie mam czasu ;c

    dusiabloog.blogspot.com/
    Jeśli ci się spodoba to skomentuj lub zaobserwuj, a postaram się odwdzięczyć :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę że mamy dużo wspólnego. Też idę do nowej szkoły, nie jem rano śniadań w domu, no i nie maluję się do szkoły ;))

    http://yeolie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie, nie i jeszcze raz NIE! Nienawidzę szkoły. W te wakacje dogłębnie to sobie uświadomiłam, haha.
    fotografia-muzyka-nimi.blogspot.com
    Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, a na pewno się odwdzięczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie chce do szkoły. ;_:
    chociaż czuję, że niedługo z narzekania wejdę w fazę "wszystko mi jedno".

    http://mariemadeleinexo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję twój blog. Liczę na rewanż :D
    [www.jeden-swiat-dwoch-dziewczyn.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  19. mi bardzo chce się iść do szkoły xd obserwuję xd

    super piszesz, ciekawa notka, miło się czyta ;3 super blog!

    Proszę kliknij w banner SHEINSIDE na moim blogu- dla ciebie to tylko chwila, a dla mnie ma to ogromne znaczenie.

    majkamoryn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Strasznie mi się nie chce iść do szkoły :c

    Proszę, kliknij w banner lub link Sheinside na moim blogu. To dla mnie bardzo ważne.
    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe fakty :D ja tak bardzo ie chcę iść do szkoły ehhh. Ciężko będzie mi się znowu przestawić do wczesnego wstawania.

    for-her-and-him.blogspot.com
    Zapraszam serdecznie, będziemy wdzięczni za każdy komentarz czy obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie chce mi się iść do szkoły XD
    fajny blog;)

    zapraszam na mój blog - ŚPIEWAM
    http://alexwberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. fakty super <3

    zapraszam opowiadanie z Kurtem Cobainem - http://uwierz-w-pieniadze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award! :)
    Szczegóły tutaj:
    http://bezimienna-blog.blogspot.com/2013/09/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  25. To prawda, że te wakacje minęły bardzo szybko. Ja za to uwielbiam historię i mam wielki talent do dat, bo jak jedną przeczytam, to od razu pamiętam. :D Hehe. Ja też wolę plecak od torby, moim zdaniem z torbą nawet tak ładnie nie jest, a poza tym trzeba dbać o kręgosłup. Mi też się w wakacje zdarza tęsknić za szkołą, ale to chyba każdemu. :D
    Obserwowanie za obserwowanie ? Komentarz za komentarz ? Ja już. ;)
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Strasznie nie chce mi się iść jutro do szkoły :/ Kiedy tylko słyszę to słowo- mam mdłości XD

    Zapraszam do mnie: Karola-Oliv.blogspot.com +obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny pościk :) !
    zapraszam Cię do siebie !
    http://photoboook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. boże, nie dziwie sie, że masz słabe stopnie z histori... ja ciągle śpie na lekcjach, tak nudnawo c;
    best-frieend.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny blog. obserwuję i liczę na revanż :-)

    malinkaxpp.blogspot.com - skom?

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)