2013/08/13

Palangaaaa

Hej.
Wiem, że długo nie pisałam. W tym czasie, kiedy na blogu nie pojawiało się nic nowego byłam w Palandze (nie wiem czy dobrze to odmieniłam). Jest to miasto położone nad Morzem Bałtyckim, na Litwie. Byłam tam już trzeci raz, ale muszę przyznac, że było na prawdę świetnie. Pomimo tego, że pogoda niezbyt nam dopisała, bo prawie przez cały nasz pobyt padał deszcz, a jak wyjeżdżaliśmy zaczęło świecic słońce i było upalnie -_- Ech... Takie nasze szczęście. No ale miałam okazję wykąpac się w morzu, ponieważ deszcz był momentami tylko przelotny :)
Już pierwszego dnia poszliśmy nad morze oglądac zachód słońca:



  
Mogłabym wgapiac się w te zachodzące słońce godzinami *.*

Ponieważ drugiego dnia cały czas padał deszcz zdecydowaliśmy, że pojedziemy do Kłajpedy, do centrum handlowego. Nie spodziewałam się tego, że ten budynek będzie tak ogromny ;o Pierwszy raz byłam w sklepach takich jak Bershka, Stradivarius czy Zara. Udało mi się kupic kilka fajnych rzeczy, więc jeżeli chcecie je zobaczyc, to piszcie w komentarzach :)
A gdy wracaliśmy była okrooopna mgła i dziwne chmury:



Trzeciego dnia również padało, więc postanowiliśmy wypożyczyc podwójne rowery i pozwiedzac trochę okolicę.



Niestety to, żebym usiadła za kierownicą nie było dobrym pomysłem... W momencie, gdy chciałam wyprzedzic z mamą mojego brata i tatę zjechałam za bardzo w bok i wpadłyśmy w jakieś iglaste drzewo. Hahaha :D Miałam całą nogę podziurawioną przez igiełki:



Na zdjęciu za bardzo tego nie widac, ale nie ważne.
Później byliśmy w jakimś kinie, w którym wydawało się, że jedziemy jakąś kosmiczną kolejką górską ;o Ale mówię Wam, to było tak realistyczne, że... No nawet nie umiem tego ując słowami.

 No i ostatniego dnia wykąpaliśmy się trochę w morzu, pospacerowaliśmy i wróciliśmy do domu.





Do następnego posta!



8 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia! Kliknęłam na Twój baner i prosiłabym o to samo :3

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia <3
    http://uczepionamarzen.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo jakie cudowne i zdjęcia ... ale Ci zazdroszczę też odwiedziłabym Litwę ... co tam z pogodą dobrze że przynajmniej było fajnie :) http://adventure-sn.blogspot.com/ Zaobserwujesz ? bardzo mi zależy bo dosyć nie dawno założyłam bloga . Ja twój zaobserwowałam bo mi się podoba :]

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaaacie, te pierwsze kamienie są mega *.*
    I czemu mówisz, że nie widać jak widać, ze maszp odziórawione nogi od igiełek, takie małe czerwone kropeczki ;)

    Zapraszam do mnie: http://iwillnotdieyoung.blogspot.com/

    Obserwuje, liczę na to samo :*

    OdpowiedzUsuń
  5. super blog i posty.Obserwacja za obserwację? Zapraszam na swojego bloga http://chomikitonasza-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!! Jakie cudne zdjęcia *O*

    zapraszam :
    gicia-zakrecona-laura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia *.*
    http://kamilaa98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)